|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-01-2016, 01:56 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-05-2013
Model: Focus 3d
Silnik: 2.0
Rocznik: 1998
Postów: 7
|
Upgrade MK1 2.0 96kw
Witajcie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na początku kilka słów o mnie i o mojej foczce: Mam na imię Michał jestem informatykiem lat 33 i jestem typową poznańską pyrą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Foczkę 2.0 16v kupiłem 3 lata temu z wgniecionym bokiem (98r) i całkiem niedawno bok zrobiłem -to pierwsze co przyszło mi na myśl Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Do rzeczy: 130 KM to nie mało ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia Plan był taki żeby sprzedać fokę i kupić następną tym razem ST ale na przeszkodzie stanęła... ŻONA... Fakt również wszystkim znany, że niektórych problemów przeskoczyć się nie da -i tak właśnie jest w tym przypadku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Moje pytanie (jestem zielony w temacie): Co można wycisnąć z tego silnika? Czy jest sens to chipować? (przyrost rzędu 5 KM raczej mnie nie satysfakcjonuje) Stożek, sportowy tłumik ? Czy może wszystko razem? Czy jest coś jeszcze? Doradźcie... Mając problemy z autem zawsze tutaj znajdowałem rozwiązanie -mam nadzieję, że i tym razem się uda Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
05-01-2016, 10:02 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
Odp: Upgrade MK1 2.0 96kw
aby poczuć chipa sens, sprzedać foczkę swą musiał będziesz
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. też jestem z Poznania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
05-01-2016, 10:10 | #3 |
Zablokowany
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-08-2014
Skąd: Złotów
Model: Scorpio;Ka
Silnik: 2.0/1.3
Rocznik: 1994/2001
Postów: 369
|
Odp: Upgrade MK1 2.0 96kw
zalezy ile chcesz na to przeznaczyc. Wydusić z tego silnika idzie tylko kosztuje.
Pakuj kolektor z st170 wydechowy, wałki inne , tylko nie hardcory takie mocne. Na koniec to wystroić i gra. 150koni+ zrobisz ale pociagnie to kilka tyś. Jedynie że dorwiesz wałki u angoli w dobrej cenie. Idzie czasami za 1500zł wyrwać. Kolektor 300-500, strojenie i w 3 tyś się zmieścisz. Dam Ci na pw namiar na gościa co ma ten silnik w fieście i napewno Ci doradzi pomoże. |
05-01-2016, 20:52 | #4 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-05-2013
Model: Focus 3d
Silnik: 2.0
Rocznik: 1998
Postów: 7
|
Odp: Upgrade MK1 2.0 96kw
No dobra jak już mówimy o kwocie około 3k to kupię w tej cenie silnik od ST da radę zrobić takiego swapa?
|
05-01-2016, 22:28 | #5 |
Zablokowany
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-08-2014
Skąd: Złotów
Model: Scorpio;Ka
Silnik: 2.0/1.3
Rocznik: 1994/2001
Postów: 369
|
Odp: Upgrade MK1 2.0 96kw
jak za 3 k kupisz caly silnik z kolektorami wiązką i komputerem, całym osprzętem i do tego przełozysz to żaden problem
|
05-01-2016, 23:42 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-05-2013
Model: Focus 3d
Silnik: 2.0
Rocznik: 1998
Postów: 7
|
Odp: Upgrade MK1 2.0 96kw
|
06-01-2016, 00:02 | #7 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 27-03-2011
Skąd: Belgia
Model: Mk4 Titanium S
Silnik: DW10C 193PS 400Nm
Rocznik: 2011
Postów: 208
|
Odp: Upgrade MK1 2.0 96kw
ST170 ma zmienne fazy rozrządu, inny system zasilania paliwem (brak powrotu do baku).
Oprócz silnika będziesz musiał wymienić bak, przewody paliwowe, pompę, ECU, wiązkę pod maską i pod deską pewnie też, zegary? Oraz jak to zwykle bywa wiele małych pierdół. Moim zdaniem zbyt duża rzeźba i lepiej zmienić auto na prawdziwe ST170.
__________________
2011 Mondeo Titanium S & 2017 Fiesta Titanium |
06-01-2016, 21:05 | #8 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-05-2013
Model: Focus 3d
Silnik: 2.0
Rocznik: 1998
Postów: 7
|
Odp: Upgrade MK1 2.0 96kw
A kolektor podejdzie bez przeróbek?
|
07-01-2016, 09:29 | #9 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Łęczna
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EcoBoost AWD
Rocznik: 2013
Postów: 817
|
Odp: Upgrade MK1 2.0 96kw
BTW.Jak będziesz zainteresowany to kolektor i katalizator do ST170 mam do sprzedania.
__________________
Było Monedo mk3 2,5V6 jest 2.0 240 KM AWD. |
08-01-2016, 19:38 | #10 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-05-2013
Model: Focus 3d
Silnik: 2.0
Rocznik: 1998
Postów: 7
|
Odp: Upgrade MK1 2.0 96kw
Wybaczcie być może głupie pytanie ale czy przy zmianie kolektora trzeba zmienić również kata? Warto też od razu zmienić tłumik?
Z góry dzięki za pomoc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. edit: zastanawiam się nad wstawieniem stożka: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ale jako, że się nie znam to od razu pytam czy to cokolwiek daje poza szpanem? (na tym mi nie zależyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) Ostatnio edytowane przez manikowski ; 08-01-2016 o 19:41 |