Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-10-2015, 07:42   #11
karloss
FCP member
 
Avatar karloss
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,019
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

Mimo wszystko sprobowalbym odpowietrzyc. Wg mnie mechanik nie wyczyscil należycie wieloklina na walku sprzęgłowym i nie nasmarowal go.

karloss jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-10-2015, 09:35   #12
enjoypoznan
ford::professional
 
Avatar enjoypoznan
 
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

Mało kto słyszał o przyrządzie do zakładania sprzęgieł samonastawnych i prawidłowym montażu koła dwumasowego. Potem właśnie są tego efekty. Moim zdaniem zły montaż. Ostatecznie wada dwumasy. Ale to się rzadko zdarza.

Edit: doczytałem że kolega założył Sachs-a. Miałem okazję trzymać takie koło w rękach a obok leżało kółko od LUK-a. Nie wyczuwałem jakiś specjalnych różnic. Luz fabryczny niemalże identyczny. Tyle że luk chodził jakby z większym oporem. ALe czy to ma wpływ na jego pracę i trwałość pojęcia nie mam.
__________________
CBR 1000RR + MICRON

FORD - nigdy mnie nie zawiódł.

Ostatnio edytowane przez enjoypoznan ; 23-10-2015 o 09:41
enjoypoznan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-10-2015, 10:07   #13
Vomito
ford::average
 
Avatar Vomito
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 29-05-2014
Skąd: Brzdziszewo
Model: Mondeo MKIII SEDAN
Silnik: 2.0 HE 145KM (215 tys.), MTX75
Rocznik: 2003 (2 miesiące przed liftem)
Postów: 163
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

ogólnie tylko mnie to martwi, że od tego uszkodzi się dwumas a to cholerstwo jest drogie.

Czy od tego może być objaw pukania na zimnym silniku z tyłu w okolicy osłony termicznej wydechu? lub gdzieś tam, bo z przodu raczej tego nie słyszę.

Ostatnio edytowane przez Vomito ; 23-10-2015 o 10:26
Vomito jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-10-2015, 11:47   #14
enjoypoznan
ford::professional
 
Avatar enjoypoznan
 
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

Podstawowa sprawa to przy dobrej dwumasie oraz złożeniu wszystkiego nie ma żadnego mrowienia/pulsowania pedału sprzęgła.

Nowa dwumasa przed wyjściem z fabryki jest wyważana i wszystko powinno chodzić idealnie.

Kupiłeś ją na znanym portalu aukcyjnym? Najprościej jak pisze karloss spróbować odpowietrzyć.
__________________
CBR 1000RR + MICRON

FORD - nigdy mnie nie zawiódł.

Ostatnio edytowane przez enjoypoznan ; 23-10-2015 o 11:57
enjoypoznan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-10-2015, 12:39   #15
Vomito
ford::average
 
Avatar Vomito
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 29-05-2014
Skąd: Brzdziszewo
Model: Mondeo MKIII SEDAN
Silnik: 2.0 HE 145KM (215 tys.), MTX75
Rocznik: 2003 (2 miesiące przed liftem)
Postów: 163
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

Cytat:
Napisał enjoypoznan Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Podstawowa sprawa to przy dobrej dwumasie oraz złożeniu wszystkiego nie ma żadnego mrowienia/pulsowania pedału sprzęgła.

Nowa dwumasa przed wyjściem z fabryki jest wyważana i wszystko powinno chodzić idealnie.

Kupiłeś ją na znanym portalu aukcyjnym? Najprościej jak pisze karloss spróbować odpowietrzyć.
w normalnym sklepie, więc muszę trochę poczytać jak prawidłowo odpowietrzyć
Vomito jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2016, 12:18   #16
Vomito
ford::average
 
Avatar Vomito
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 29-05-2014
Skąd: Brzdziszewo
Model: Mondeo MKIII SEDAN
Silnik: 2.0 HE 145KM (215 tys.), MTX75
Rocznik: 2003 (2 miesiące przed liftem)
Postów: 163
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

pojawiły się następujące objawy przy -12 stopniach.
Po odpaleniu samochodu dwumas zaczyna szurać (nie standardowe, kamyczki czy inne metaliczne stuki) po prostu szura. Po wciśnięciu sprzęgła ustaje. Szuranie ustępuje po zejściu obrotów do normalnego poziomu. Jedyny pozytyw jest taki, że po przejechaniu kilku kilometrów na postoju nie mrowi pedał sprzęgła (przy delikatnym naciśnięciu nogą).
Czyżby olej w skrzyni był by gęstszy i przez to szura i nie mrowi pedał sprzęgła?
Vomito jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2016, 12:30   #17
karloss
FCP member
 
Avatar karloss
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 19-05-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo MK4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 2,019
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

Wg mnie to nie dwuamasa bo co ma w niej szurać. Twój winowajca to wysprzęglik, którego nie wymieniłeś.
karloss jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2016, 16:43   #18
Piczonek
ford::average
 
Avatar Piczonek
 
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 15-01-2015
Skąd: Raciborz
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI 125 km,tddi 115km
Rocznik: 2004,2001
Postów: 73
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

Jaki z tego wniosek ? Lepiej wymieniac caly komplet jak chce sie autkiem jeszcze pojezdzic:d
Piczonek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2016, 22:18   #19
Rafał A.(antek)
FORD|AUTHORIZED
 
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

dwymasy niestety potrafią byc wadliwe. mam podobny problem u klienta z dwumasą sachsa. lekko popukuje na wolnych, jak ciupek podniesiesz obroty przestaje.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C
Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu
Rafał A.(antek) jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-01-2016, 00:47   #20
enjoypoznan
ford::professional
 
Avatar enjoypoznan
 
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
Domyślnie Odp: 2.0 PB Hałasująca dwumasa na zimnym silniku.

Cytat:
Napisał Rafał A.(antek) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mam podobny problem u klienta z dwumasą sachsa.
A LUK też robi takie psikusy? Kolega będzie teraz wymieniał DKZ w dieslu i nie wie jakiej firmy kupić. Sachs to jednak poważna firma i trochę jestem zaskoczony tymi kwiatkami.
__________________
CBR 1000RR + MICRON

FORD - nigdy mnie nie zawiódł.
enjoypoznan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:41.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.