|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-02-2014, 18:58 | #31 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 26-11-2010
Skąd: Oxford, W-wa
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.2 TDCI ST 155KM
Rocznik: 2005
Postów: 300
|
Odp: Krok po kroku wymiana filtra paliwa
Odnośnie filtrów przez ostatnie kilka lat używam MAHLE/KNECHT i jak do tej pory nie mam zastrzeżeń.
__________________
Stan Twego auta mówi prawdę o Tobie. Wcześniej Mondeo MK3 1.8i 125KM 2001r. |
01-02-2014, 19:14 | #32 |
ford::average
Imię: Radosław
Zarejestrowany: 03-01-2013
Skąd: Staniszów k/J. Góry
Model: FORD Mondeo Mk4 Titanium
Silnik: 2.0 TDCi (140 KM)
Rocznik: 2007
Postów: 69
|
Odp: Krok po kroku wymiana filtra paliwa
Ja też odkąd mam swojego Mk3 - cały czas jeżdżę tylko na filtrach MAHLE, do naszych autek wszystkie cztery filtry produkowane są w Austrii Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Niestety z MANN-em bywa bardzo różnie, nawet chiny... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Jeżdżę tylko na VREDESTEIN Giugiaro Design |
06-01-2015, 09:54 | #33 |
ford::average
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 21-02-2014
Skąd: Lubuskie
Model: Mustang S550
Silnik: 3,7L /305KM
Rocznik: 2016
Postów: 92
|
Odp: Krok po kroku wymiana filtra paliwa
Odświeżę temacik... też miałem felerny filtr Bosha, teraz używam tańszego zamiennika, jest ok.
pzdr Nix |
24-06-2015, 19:39 | #34 |
ford::beginner
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 28-10-2013
Skąd: Sokołów Podlaski
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 21
|
Odp: Krok po kroku wymiana filtra paliwa
Witam mam pytanie czy jest możliwość zmiany filtra z tddi na tddci jezeli bym zmienił ten przedód powrótu z silnika do zbiornika z tdci i oczywisćie filtr to by chodziło na tym tddi niestety mam ciagle problemy z cieknącą ropą przy tym zaworku wydaje mi się ze od tdci te zapiecie by było pewniejsze
|
26-11-2015, 13:18 | #35 |
ford::amateur
Imię: r
Zarejestrowany: 26-11-2015
Skąd: w
Model: mondeo mk3
Silnik: diesel 2.0
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
Odp: Filtr paliwa 2.0 tdci - prosta wymiana
Witam wszystkich pytanie o wymiane filtra paliwa w mondku.CZyli najpierw zalewam nowy ropka odkładam go na moment zciągam po kolei kapturki z starego wyciągam stary filtr wkładam nowy (zalany ropą) zakładam kapturki i odpalam
Pytanie jakis mechanik mi mówił ze trzeba przewody paliwowe zacisnąc po zdjeciu aby nie zapowietrzyc układu. |
26-11-2015, 17:50 | #36 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 26-11-2010
Skąd: Oxford, W-wa
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.2 TDCI ST 155KM
Rocznik: 2005
Postów: 300
|
Odp: Filtr paliwa 2.0 tdci - prosta wymiana
Przewody paliwowe są dość twarde więc gdy zastosujesz jakikolwiek zacisk możesz je po prostu połamać lub na stałe odkształcić.
Przygotuj nowy filtr, zalej go ropą wypnij stary załóż nowy i tyle.
__________________
Stan Twego auta mówi prawdę o Tobie. Wcześniej Mondeo MK3 1.8i 125KM 2001r. |
27-11-2015, 08:31 | #37 |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: Filtr paliwa 2.0 tdci - prosta wymiana
Tak jak kolega poniżej napisał. Nowy filtr zalewam do pełna ropą, odpinam stary, wpinam nowy i śmiga. Oczywiście staram się to zrobić w miarę sprawnie.
|
30-11-2015, 15:49 | #38 |
ford::amateur
Imię: r
Zarejestrowany: 26-11-2015
Skąd: w
Model: mondeo mk3
Silnik: diesel 2.0
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
Odp: Filtr paliwa 2.0 tdci - prosta wymiana
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. super filtr wymieniony zaraz po załaczeniu auta strasznie zaczął dymic ale po jakims czasie przestał wkreciłem go od razu 1500 obrtów pochodził tak prze 1 minótke.
Dzięki za rade. Bump: Witam wszystkich.Poszę o pomoc podczas wyprzedzania kilka razy zapaliła mi się kontrolka swiec zarowych . Tak wiec po wyprzedzeniu auta zjechałem na pobocze zgasiłem auto odpaliłem i wszystko było ok.Stało mi sie tak kilka razy czy wiecie co morze byc przyczyna .A od pewnego czasu jak juz zrobiło sie zimno to dziwnie odpala .Odpala od szczała i chodzi na normalnych obrotach nic mu niema gdy dodam gazu tak gdzies do 2000 to strasznie przerywa tak jak by go cos dusiło mozna nie mozna go wkrecic na obroty dopiero po jakims czasie mu to przechodzi i pedzi jak szalony jak by mu nigdy nic nie było tak sie zastanawiam czy to moga byc swiece zarowe Prosze o pomoc. |
30-11-2015, 16:35 | #39 | |
ford::beginner
Imię: Oluś
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: Opole PL
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 46
|
Odp: Filtr paliwa 2.0 tdci - prosta wymiana
Cytat:
Ropa się nie pali w normalnych warunkach tak jak benzyna. Do zapłonu potrzebuje ciśnienia. (dla tego diesle głośniej pracują bo ciśnienie robocze sięga 25-30 atmosfer - w benzynie to tylko 8-15 atmosfer. Ropy nalanej do szklanki też nie podpalisz - zapałka wrzucona po prostu zgaśnie - jak zrobisz taki manewr z benzyną to masz murowany pożar) stare świeczki nie pozwalają odpalić auta normalnie dla tego auto może kopcić na siwo - znaczy że ropa się nie spala do porządku - na czarno znaczy że wtryski leją - podają za dużo . Jak kontrolka żarowa mruga to może być kilka objawów - a w pierwszej kolejności sprawdził bym regulator napięcia na alternatorze i akumulator. Dlaczego ? Napięcie na świece żarowe podawane jest prosto z akumulatora wspierane przy rozruchu wygenerowanym prądem z alternatora. Jeżeli napięcie rozruchowe jest za niskie może mrugać kontrolka świec żarowych. czasem szczotki w alternatorze się zawieszają i z tąd może być taki efekt. jak masz słabe aku albo stare aku to dodatkowo mogą ci się dziać dziwne rzeczy np. auto się samo zamyka i otwiera, cykają przekaźniki, mrugają inne kontrolki , wskaźniki dziwnie się zachowują itp.itd. ( zresztą tak samo jak uszkodzony jest regulator napięcia ) ogólnie na temat kontrolki świec żarowych ludzie rozpisywali się że: -Pompa wtryskowa wysiada -wtryski leją -wadliwe zasilanie paliwa. - Uszkodzony MAP Sensor ( czujnik ciśnienia doładowanego ) lub Czujnik położenia wałka rozrządu/ wału korbowego. Może to być nawet zepsuty pedał gazu ( jest elektryczny i może jakiś potencjometr szwankuje albo brakuje styku) I wiele wiele innych. Polecam przejrzeć ten wątek : [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] : i drogą eliminacji dojść do najlepszego rozwiązania Pozdrawiam kolegę |
|
30-11-2015, 16:41 | #40 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 20-07-2010
Skąd: Mysłowice
Model: Mondeo MK3 + Fiesta MK4
Silnik: 2.0 TDCI + 1.25 S
Rocznik: 2002 + 2001
Postów: 780
|
Odp: Filtr paliwa 2.0 tdci - prosta wymiana
Co do świec żarowych to przy obecnych temperaturach TDCI odpala i pracuję ładnie bez grzania świec.
Bump: Kontrolka świec i ładowanie hmm ciekawy wywód. Lecz nie realne.
__________________
§23 |
|
|
|