![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 29-06-2012
Skąd: SILESIA
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 42
|
![]()
Witam
Mam taki problem obojetnie na jakim biegu nie pojade gdy obroty dojda do 2200 to sie auto zbiera a gdy wlaczam klimatyzacje to nawet na pierwszym biegu auto jest bardzo mulowate a dalej to juz nie wspomne Moja fuzja to 1.4 TDCI Proszę o pomoc Dziekuje |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: Zabrze
Model: FORD FUSION
Silnik: 1.4TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 93
|
![]()
to jest jak najbardziej normalne to jest tylko 70 koni mocy a masz kawal budy do ruszenia ,klima mocno zamula to autko.Jazda zaczyna sie od 2tys obrotow i bez klimy jezeli mozna nazwac to jazda
ale ja jestem zadowolony z ekonomi pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 29-06-2012
Skąd: SILESIA
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 42
|
![]()
tylko nawet jak mam pedal gazu w podlodze ani rusz nie zbiera sie tak jak kiedys ;/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
|
![]()
Ten samochód nigdy nie będzie taki sam na klimie. Trzeba pamiętać tak jak przedmówca powiedział, że on ma 68 koni.
Staraj się nie wciskać pedału do podłogi tylko wyczuć moment kiedy przyspiesza najmocniej. Czasami tak jest, u mnie to samo siedzi (od samego początku) lepiej przyspiesza jak wyczuje odpowiednie położenie pedału a nie cisnę do podłogi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 29-06-2012
Skąd: SILESIA
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 42
|
![]()
no ok rozumiem ale nawet jak nie jest w podlodrze toczy sie wolno na prostej drodze srednia gorka i oborty spadaja do 1,5 tys i auto ma problemy podjechac pod gorke
redukcja biegu nie ma tego ze auto sie zbierze jedzie tak samo jak na poprzednim biegu |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
|
![]()
Sprawdź na kompie, zobaczy czy nie dymi, sprawdź czy turbina pracuje. Nic innego mi nie przychodzi do głowy.
Ja pamiętam jak swoim pojechałem w góry stołowe to była dopiero jazda. 4 osoby na pokładzie i czasami trzeba było klimę wyłączać bo słabo ciągnął na 2. Ale jak mówisz o małym wzniesieniu to możesz mieć rację coś jest nie tak. Kiedy wymieniałeś filtry? Czy są jakieś inne objawy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
|
![]()
Gadałem ze znajomym co ma Renault Megane 1.5 dci i mówił, że miał podobny problem. Jego przebieg był nie mniejszy nić 400 tyś. km. Okazało się, że ma padniętą pompę wtryskową, która sypała opiłkami metalu, które zarazem uszkodziły tryski.
Kompresja cofała się do układu paliwowego ponieważ wtryski były zanieczyszczone. Nie wiem coś mi tam opisywał. Może masz ten sam problem. Nigdy o tym nie słyszałem w tych silnikach ale może u Ciebie coś takiego się stało. Mówił mi, że charakterystyczną rzeczą jest piana w układzie paliwowym. Jak masz przezroczysty fragment przewodu to powinieneś to dostrzec. Ale był by problem z odpalaniem, system by się zapowietrzał a w tym układzie jest to kłopotliwe bo pompa wtryskowa jest zarazem pompą niskiego ciśnienia. Jedź na kompa i niech sprawdzą ciśnienia w układzie. |
![]() |
![]() |