|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-07-2015, 17:34 | #61 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-07-2012
Skąd: Stalowa Wola
Model: Focus
Silnik: 1.6B
Rocznik: 2011
Postów: 65
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
Wymiana radia jest nie do końca plug&play. Zresztą samo radio też jest ciekawe. Od paru dni walczę z tematem BT, który po wymianie radia z wyświetlaczem nie działa do końca. Po wymianie modułu BT na "Sync" radio się w ogóle nie uruchamia, a ekran migocze. Co ciekawe zostawiając radio "sony" i panel z przyciskami "sony" ze starym ekranem wszystko działa ...
|
30-07-2015, 00:54 | #62 |
FCP member
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 30-04-2013
Skąd: Poznań - Swarzędz
Model: Ford FOCUS MK3
Silnik: 2.0 TDCi 163KM - POWERSHIFT
Rocznik: 2013
Postów: 664
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
a masz w konfiguracji auta dobrze ustawione radio+BT+VC itp??
|
30-07-2015, 05:14 | #63 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-07-2012
Skąd: Stalowa Wola
Model: Focus
Silnik: 1.6B
Rocznik: 2011
Postów: 65
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
Mi się wydaje, że popełniłem inny błąd. kupiłem zbyt nowe radio które posiada ford SYNC.
|
30-07-2015, 14:07 | #64 |
ford::expert
Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,727
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
No tak może być. Chociaż z tego co ja kojarzę, SYNC 1 powinien być wymienny ze standardowym BT/VC/USB. Najbezpieczniej zawsze kupować z tego samego roku i najlepiej zbliżonego miesiąca.
Przeglądałem schematy i jest podstawowe radio (z USB i aux podłączonymi bezpośrednio do radia), wyższe z modułem BT/VC (USB i aux przez moduł) oraz z SYNC2, ale to dopiero po FL jest w Europie. Masz napięcie na USB? W innym temacie napisałeś, że masz 5 kabli więcej w wiązce, a dokładnie tyle jest do USB. Czy mają one kolory czerwony, czarny, brązowy i fioletowy (shield jest opisany jako NONE Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) i są podłączone do pinów C5-1, C5-5, C5-2, C5-3 i C5-6? Może być tak, że Twój stary moduł BT/VC jest bez USB, a USB w starym radiu było brane bezpośrednio z radia. W przypadku SONY USB zawsze szło przez moduł. Więc miałbyś niekompatybilność wiązki i sprzetu. Jakie miałeś radio? Miałeś aux? |
30-07-2015, 14:51 | #65 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-07-2012
Skąd: Stalowa Wola
Model: Focus
Silnik: 1.6B
Rocznik: 2011
Postów: 65
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
Radio miałem zwykle z telefonem USB i aux. Na USB jest napięcie bo pendrive świeci. USB jest podłączone pod stary moduł. Kable mają inne kolory. Dzisiaj wypne z wiązki te kable i zobaczę co zniknie.
... Niestety igłą nie udało mi się wyciągnąć pinów z kostki więc jedynie mogę wskazać o które przewody chodzi Ostatnio edytowane przez mareksw ; 30-07-2015 o 17:10 |
31-07-2015, 21:14 | #66 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-07-2012
Skąd: Stalowa Wola
Model: Focus
Silnik: 1.6B
Rocznik: 2011
Postów: 65
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
Po stworzeniu specjalistycznego narzędzia przez mojego kolegę usunąłem wszystkie zbędne piny. Efekt = wszystko działa tylko nie BT...
|
03-09-2015, 17:52 | #67 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-08-2015
Model: Focus
Silnik: 16. TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 64
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
Czy stelaż podparcia lędźwi ktoś montował? W mk2 podobno się dało, części w aso jakieś 200zł, a ulga dla pleców bezcenna.
|
03-09-2015, 17:54 | #68 |
Moderator
Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,992
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
bez problemu , nie zapomnij o dźwigni regulującej 20-30 zł w ASo w zależności od koloru
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
03-09-2015, 20:15 | #69 |
ford::average
Imię: Oskar
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: Wrocław
Model: Focus III
Silnik: 1.6TDCi 138/338
Rocznik: 2011
Postów: 140
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
Nie wiem czy taniej (łącznie) nie wyjdzie kupno na allegro używanego fotela z regulacją lędźwi
|
09-09-2015, 19:35 | #70 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 10-09-2008
Model: FOCUS MK4
Silnik: 1,6 benzyna 125 KM
Rocznik: 2011
Postów: 18
|
Odp: Plug & Play - dodawanie elementów wyposażenia
Dziś Kolega krystianen dokonał wymiany modułu BT z niemieckojęzycznego na polski (oznaczenie: CS7T-14D212-AB) koszt 399 zł (allegro).
Samochód Focus MK3 - radio z nawigacją (9 przycisków) Dostanie się do modułu (ukryty pod panelem klimatyzacji) to była prawdziwa męczarnia. Trzeba było trochę poszperać w necie by odkryć mocowanie poszczególnych elementów. Krok 1. wyciśnięcie kratki spod radia by dostać się do śrubek mocujących Krok 2. wyciągnięcie radia (trzeba pamiętać by wyjąć kartę SD nawigacji) Krok 3. wyciągnięcie panelu przy dźwigni zmiany biegów (to była największa masakra) - to "cholerstwo" niesamowicie mocno jest wciśnięte Krok 4. odkręcenie śruby mocującej panel klimatyzacji Krok 5. ściągnięcie bocznej osłony od strony kierowcy (część górna) i osłony przy hamulcu ręcznym Krok 6. odpięcie panelu klimatyzacji (dwie wtyczki) W tym momencie już można się dostać do modułu BT - tam już jest prosto: jedna śrubka, dwie wtyczki (jedna USB, druga wielopinowa). Później szybki montaż i "chwila prawdy" - Focus przemówił miłym kobiecym głosem po POLSKU Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kolega krystianen ustawił mi też oświetlenie skandynawskie. Działa to u mnie tak: w pozycji 0: po odpaleniu światła mijania się zapalają samoczynnie po wyłączeniu gasną w pozycji auto: po odpaleniu światła mijania się zapalają samoczynnie po wyłączeniu gasną ale dopiero po ok. 20 sekundach (nie ma sygnalizacji "biperem" pozostawiania włączonych świateł przy wychodzeniu z auta). Serdeczne podziękowania dla Kolegi krystianen oraz tedi_k i mayak za okazaną pomoc! Pozdrawiam PS. jak znajdę klamki z czujnikami to jeszcze zamontuję zamykanie i otwieranie "na dotyk" |
|
Tagi |
audio , focus , mk3 , oświetlenie , wyposażenie |
|
|