Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-02-2015, 10:23   #91
method30
ford::amateur
 
Imię: michał
Zarejestrowany: 07-02-2014
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: mondeo mk4
Silnik: benzyna 2.0 he+gaz
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie Odp: Komunikat awaria silnika, immobilliser aktywny

Cytat:
Napisał Hansolo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PROBLEM ROZWIĄZANY Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Dzisiaj elektryk sprawił się aż miło.
Na początku ECU nie chciał połączyć się z komputerem, komputer go nie widział - brak zasilania ECU.
Elektryk zaczął pruć wiązkę główną, tak około 50 cm od wtyczek ECU. Jak już miał wszystkie kable na wierzchu to 3 z nich nie wytrzymały próby na rozciąganie, oj słabiutkie już były słabiutkie, a jeden był zgnity. Wszystko ładnie polutował , zaizolował i Mondek odżył jakby nigdy nic.

Całe szczęście że auto zaniemogło w garażu, a nie w trasie .
Witam a powiedz mi kolego co było rozkręcane na aucie żeby dostać się do wiązki,aby był jak najłatwiejszy dostęp.
Jakie kolory tych kabli były


Ostatnio edytowane przez method30 ; 24-02-2015 o 11:51
method30 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2015, 21:13   #92
method30
ford::amateur
 
Imię: michał
Zarejestrowany: 07-02-2014
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: mondeo mk4
Silnik: benzyna 2.0 he+gaz
Rocznik: 2010
Postów: 6
Domyślnie Odp: Komunikat awaria silnika, immobilliser aktywny

Panowi czy możne któryś wie gdzie idzie masa z przekaźnika R2
method30 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2015, 22:19   #93
Hansolo
ford::expert
 
Avatar Hansolo
 
Imię: Radosław
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Lębork
Model: Mondeo MKV AWD, Peżot 308 T9 ON
Silnik: 180 + wirus
Rocznik: 2018
Postów: 2,169
Domyślnie Odp: Komunikat awaria silnika, immobilliser aktywny

Majster robił / pisałem w temacie / . Na pewno trza wywalić puszkę od filtra powietrza, oraz lewe przednie nadkole plastikowe / tam jest skrzynka z kompem / . Można też nadkole po odkręceniu kilku wkrętów odgiąć ale to raczej ryzykowne. Kolory kabli to nie mam zielonego pojęcia.
Hansolo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2015, 11:15   #94
bolek-tarnow
ford::expert
 
Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
Domyślnie Odp: Usterka Silnika, Immobiliser włączony

witajcie, odswieżę bo i ja się zetknąłem z tą przypadłością - mondeo 2009r, 2.0 duratec, 91kkm przebieg.
samochód stał dwa dni w garażu po przyjeździe z trasy, w sobotę wsiadam przekręcam kluczyk i zero reakcji rozrusznika. załączyły się kontrolki, oświetlenie działa, załączyły się xenony ale głucha cisza. brak wskazania temperatury zewnętrznej a aku wskazywał na 10,8V. Przeciągnąłem samochód do drugiego garażu ze względu na dostęp do kanału i jego wielkość oraz oświetlenie. convers wyświetlił 4 błędy (jednego nie zanotowałem)
160782
c42268
c40168
w niedzielę podpiąłem aku do ładowania i zacząłem szukać kompa oraz rozprułem część wiązki od komputera aż do jej wejścia w górę silnika ale nic nie znalazłem podejrzanego. jedyne co to odszukałem jeden kabel masowy który był zaśniedziały więc go wyczyściłem. zapiąłem wtyczki od komputera, załączyłem klemę i próba odpalenia przyniosła pozytywny skutek. auto pojeździło trochę miejscowo odpalane było kilka razy i wszystko ok. wczoraj rano znowu ta sama akcja. popołudniu próba odpalenia na kable nie dała rezultatów. holowanie do garażu i podmiana akumulatorów - zero efektu. zostawiłem samochód z rozpiętym aku na ponad 4h po czym przed północą podłączyłem aku i auto zagadało - wskazanie convers dla aku 14,3-14,5V przy pełnym obciążeniu elektryką, po zgaszeniu 12,1V. Dziś przed południem po nocnym postoju w garażu znowu nie zapaliło wskazanie convers 11,9V dla aku, temp silnika -60C, temp. zewnętrzna ---C, dystans ---km. zamierzam dziś jeszcze raz dobrać się do wiązki tylko tym razem nico dalej gdyż sprawdziłem ją poprzednio jakieś 30cm od komputera a doszukuję się info że to odległość 40-50cm rodzi problem (opisy dla diesli czy benzyniak też się to tyczy?).

BUMP:
autko (odpukać w niemalowane) jeździ od kilku dni bez zarzutu.
najprawdopodobniej przyczyną była wilgoć w głównej wiązce na wejściu do obudowy z komputerem jest gąbka, która była nasiąknięta wodą... po jej rozpruciu z wiązki wyciekło kilka kropel wody. rozizolowanie i suszenie wiązki, ponowne zabezpieczenie szczelne izolacją i auto jeździ. Oprócz tej wilgosi rozprułem wiązkę aż od komputera do jej wejścia na górę silnika i nic nie znalazłem negatywnego w kablach. przy okazji przeczyściłem masy na podłużnicy pod obudową filtra powietrza.

Ostatnio edytowane przez bolek-tarnow ; 23-03-2015 o 08:14
bolek-tarnow jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2015, 15:57   #95
dragoo
ford::amateur
 
Imię: Remik
Zarejestrowany: 26-07-2015
Skąd: Irlandia
Model: ford mondeo
Silnik: 1.8
Rocznik: 2009
Postów: 3
Domyślnie Immobiliser aktywny ( auto nie odpala)

Witam
Mam problem z Ford mondeo 2009 1.8TDCI, wyswietla mi komunikat immobiliser active.
Teraz przedstawie cala sytuacje jak do tego doszlo:
Znajomy dal mi auto bo piloty mu nie dzialaly od centralnego a jak go próbowałem zaprogramować sekwencją to sie nie programowal wiec pojechalem do domu po komputer, postawilem auto przed domem nie zamknalem go z pilota centralnego bo nie dzialal( widzialem ze lampka w srodku nie gasnie) wrocilem po 10 min i lampka dalej sie palila, podlaczylem komputer, sprawdzilem bledy (problem z odbiornikiem) usunalem blad, wyskoczylo mi low battery, to mowie odpale go a tu nic nie dziala tylko pojawiło się immobiliser active. Podlaczylem pod drugie auto wiec ladowanie bylo ok bo sprawdzilem a tu nic. Czytalem ze odlaczanie klemy na 10 min i podlaczenie spowrotem powinno pomoc( a tu nic) zostawilem na cala noc odlaczony a bateria pod prostownik. Rano podlaczam a tu dalej nic.
Wiec biore sie za programowanie kluczy od nowa ( posiadam AVDI Abrites oryginalny). Klucze zaprogramowane od nowa a tu nic. W komputerze pisze ze PATS nie rozpoznany i za malo kluczy. Wiec usunalem wszystkie klucze i zaprogramowalem zamiast dwoch ktore byly dodatkowo jeszcze dwa wiec w sumie 4, a tu dalej to samo. Restartowalem komputer i dalej nic.

Wiec mam pytanie czy jest ktos w stanie mi pomoc na ten temat czy czeka mnie wymiana komputera?

Z gory dzieki za pomoc

Ostatnio edytowane przez dragoo ; 26-07-2015 o 17:15
dragoo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-07-2015, 10:29   #96
Maniak
ford::advanced
 
Avatar Maniak
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Lincoln UK
Model: Mondeo Titanium X
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 393
Domyślnie Odp: Immobiliser aktywny ( auto nie odpala)

moze odbiornik uszkodzony i blokuje reszte?
__________________
Mondeo mk4 Titanium X Sport Panther Black 2.2 TDCI
Maniak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-07-2015, 19:44   #97
cliner
ford::professional
 
Avatar cliner
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
Domyślnie Odp: Immobiliser aktywny ( auto nie odpala)

Podjedź do ASO na programowanie modułu i kluczyków.Bez serwera Forda nic nie zrobisz.
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/
http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786
---------------------------------------------------
269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm...
cliner jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-07-2015, 20:33   #98
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,065
Domyślnie Odp: Immobiliser aktywny ( auto nie odpala)

A tam zaraz "bez Serwera Forda nic nie zrobisz"... Jakoś bez dostępu do owych mitycznych serwerów i jestem w stanie dać sobie radę przy pomocy wytworów naszych Chińskich dostawców...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-07-2015, 21:02   #99
cliner
ford::professional
 
Avatar cliner
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
Domyślnie Odp: Immobiliser aktywny ( auto nie odpala)

Fakt zapomniałem Tadeusz o Tobie.....i kitajcowych boxach.
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/
http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786
---------------------------------------------------
269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm...
cliner jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2015, 10:57   #100
kaminszczak
ford::amateur
 
Imię: jurek
Zarejestrowany: 12-08-2015
Skąd: wysychy
Model: s max
Silnik: 2,0 duratorg
Rocznik: 2008
Postów: 1
Domyślnie Odp: Immobiliser aktywny ( auto nie odpala)

wyswietla sie komunikat imobilaizer jest aktywny i nic i nie odpala
kaminszczak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:34.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.