Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-07-2015, 20:50   #11
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Felga trze o zacisk

Cytat:
Napisał Brzydki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A jakie niby minusy mają dystanse ? Pokażcie mi kogoś kto miał przez nie problemy. Mit. Oczywiście powinny być z odpowiedniego materiału ale to oczywiste. Jedyne co to dystans powinien być z tuleją centrującą a ta dostępna jest od określonej grubości. Bez wspomnianej tuleji może być faktycznie problem z prawidłowym wycentrowaniem koła (felga jest zbyt płytko osadzona na piaście).


jakie mity,

obciążone łożyska szybciej padają
zmiana ciężkości zawieszenia - padają szybciej tuleje
zazwyczaj zmiana geometrii zawieszenia - opony po sezonie do wyrzucenia - zobacz sobie kobyły co jeżdzą i mają obniżone zawieszenie i felgi wystające poza ramę auta / \

dystanse mają same minusy praktycznie, plusem jest to, że osiągamy felgę, która normalnie by nie weszła

Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2015, 08:32   #12
Brzydki
ford::average
 
Avatar Brzydki
 
Zarejestrowany: 19-02-2015
Skąd: WGM
Model: Focus III Kombi
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2014
Postów: 50
Domyślnie Odp: Felga trze o zacisk

@up
Proszę... glęba i dystanse to dwie różne rzeczy. Nie przez dystanse koła są ustawione / \ tylko przez obniżone zawieszenie (krótsze sprężyny lub gwint). Ale to nie temat o dystansach i zawieszeniu.

W temacie, podejrzewam, że te felgi mogą mieć oznaczenie H a nie H2 (inny kształ wnętrza felgi) co może powodować obcieranie o zacisk. Być może dystanse rozwiążą problem ale jakie dopasować, żeby było dobrze to już Ci nikt raczej nie podpowie bo to jest odrębny przypadek. Możesz sam sprawdzić czy felga jak nie jest dociągnięta do piasty również obciera (coś włożyć z 5 mm między piastę i felgę i zakręcić kołem). Innego sposobu nie widzę.
Brzydki jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2015, 10:49   #13
psychodeliczny
ford::beginner
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 13-09-2014
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 B+G
Rocznik: 1999
Postów: 17
Domyślnie Odp: Felga trze o zacisk

Widzę, że dyskusja się rozwinęła. Problem polega na tym, że 15ek nie mogę znaleźć w takim wzorze jaki mam w 14stkach, Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jakbym miał takie 15tki do kupienia to brałbym od ręki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
psychodeliczny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:58.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.