|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-04-2015, 10:37 | #11 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika
na pewno miałeś trochę demontażu przy wymianie więc stawiam na niedokręcenie elementów ( ja osobiscie po jednej wizycie najpierw na miejscu przy odbiorze miałem dokręcaną śrubę - taki sam objaw stuknięcie przy gaszeniu silnika ), po pewnym czasie wkręcałem śrubę mocującą katalizator bo dzwoniło nawet w czasie przyśpieszania - fachowość mechaników jak nie urwą śruby to nie dokręcą - kasy na klucz dynanometryczny skapic potrafią a zedrą ile wlezie
|
24-04-2015, 12:04 | #12 |
ford::beginner
Imię: Radek
Zarejestrowany: 20-01-2014
Skąd: Gdańsk
Model: focus mk2 fl
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 32
|
Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika
Dobra...
Tylko jaką śrubę dokręcałeś, bo u mnie rzeczywiście po odbiorze auta była akcja pt. uszkodzone łożysko półosi, a okazało się, że obejma półosi leży sobie grzecznie na dolnej osłonie silnika, więc musiała się odkręcić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jeżeli masz rację, to może zaoszczędzę ponad 1000 zł, bo dziś zajechałem do znajomego mechanika, ale on wykluczył poduszki silnika i skrzyni, bo silnik jest sztywny jak nie powiem co Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., więc zacząłem się bać, że to może dwumas padł, ale do jasnej cholery po przejechaniu ok 600 km od wymiany (tak, tak słownie napiszę: sześćset km)? Ostatnio edytowane przez redzi83 ; 24-04-2015 o 12:07 |
27-04-2015, 06:38 | #13 |
ford::beginner
Imię: Radek
Zarejestrowany: 20-01-2014
Skąd: Gdańsk
Model: focus mk2 fl
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 32
|
Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika
Do kolegi "arturfom", zdradzisz mi co Ci ten Twój magik mechanik musiał dokręcać przy tych uderzeniach?
|
27-05-2015, 20:04 | #14 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika
sory że tak póżno
dokręcona była śruba pod silnikiem przy krawędzi osłony silnika i podwozia w okolicy skrzyni biegów, dostępna bez zdejmowania osłony |
28-05-2015, 06:50 | #15 |
ford::beginner
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 25-07-2013
Skąd: Brzeg
Model: Ford focus 2
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 20
|
Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika
Takie objawy daje koło pasowe wału korbowego
|
29-05-2015, 07:17 | #16 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
|
Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika
koło pasowe wału klekocze non stop jak pada i telepie na luzie
|