Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-04-2015, 10:37   #11
arturfom
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
Domyślnie Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika

na pewno miałeś trochę demontażu przy wymianie więc stawiam na niedokręcenie elementów ( ja osobiscie po jednej wizycie najpierw na miejscu przy odbiorze miałem dokręcaną śrubę - taki sam objaw stuknięcie przy gaszeniu silnika ), po pewnym czasie wkręcałem śrubę mocującą katalizator bo dzwoniło nawet w czasie przyśpieszania - fachowość mechaników jak nie urwą śruby to nie dokręcą - kasy na klucz dynanometryczny skapic potrafią a zedrą ile wlezie

arturfom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-04-2015, 12:04   #12
redzi83
ford::beginner
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 20-01-2014
Skąd: Gdańsk
Model: focus mk2 fl
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 32
Domyślnie Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika

Dobra...
Tylko jaką śrubę dokręcałeś, bo u mnie rzeczywiście po odbiorze auta była akcja pt. uszkodzone łożysko półosi, a okazało się, że obejma półosi leży sobie grzecznie na dolnej osłonie silnika, więc musiała się odkręcić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeżeli masz rację, to może zaoszczędzę ponad 1000 zł, bo dziś zajechałem do znajomego mechanika, ale on wykluczył poduszki silnika i skrzyni, bo silnik jest sztywny jak nie powiem co Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., więc zacząłem się bać, że to może dwumas padł, ale do jasnej cholery po przejechaniu ok 600 km od wymiany (tak, tak słownie napiszę: sześćset km)?

Ostatnio edytowane przez redzi83 ; 24-04-2015 o 12:07
redzi83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-04-2015, 06:38   #13
redzi83
ford::beginner
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 20-01-2014
Skąd: Gdańsk
Model: focus mk2 fl
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 32
Domyślnie Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika

Do kolegi "arturfom", zdradzisz mi co Ci ten Twój magik mechanik musiał dokręcać przy tych uderzeniach?
redzi83 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-05-2015, 20:04   #14
arturfom
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
Domyślnie Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika

sory że tak póżno

dokręcona była śruba pod silnikiem przy krawędzi osłony silnika i podwozia w okolicy skrzyni biegów, dostępna bez zdejmowania osłony
arturfom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-05-2015, 06:50   #15
Tadek58
ford::beginner
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 25-07-2013
Skąd: Brzeg
Model: Ford focus 2
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 20
Domyślnie Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika

Takie objawy daje koło pasowe wału korbowego
Tadek58 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2015, 07:17   #16
arturfom
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
Domyślnie Odp: Uderzenie podczas wyłączania silnika

koło pasowe wału klekocze non stop jak pada i telepie na luzie
arturfom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.