|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
Zobacz wyniki ankiety: Którą wersję softu Converse+ PDC skończyć jako pierwszą | |||
Przedliftową | 195 | 63.31% | |
Międzyliftową | 23 | 7.47% | |
Poliftową | 90 | 29.22% | |
Głosujących: 308. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-05-2015, 20:13 | #781 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-11-2013
Skąd: łódż
Model: s-max
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2008
Postów: 100
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Witam
Mam małe pytanko czy coś się zmieniło.......... jakieś postępy modernizacje bo od pół roku chyba od grudnia, gdzie wszyscy czekali na poprawę softu rosyjskiego mam wrażenie że wszystko stoi w miejscu, może jakieś przełomy bo w sumie analizując 2 główne wątki specjalnych zmian nie widzę. Sam jak i na pewno wielu z forumowiczów zbiera się do aktualizacji i teraz pytanie kiedy bo niby jest ankieta niby pytania ale jakiś konkretów w stylu teraz jest taka wersja 21231.3213 planuje to i to wtedy i wtedy nie ma... |
27-05-2015, 21:20 | #782 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Bo nikt tego nie robi w formie zajęcia głównego, ale jako hobby w czasie wolnym. Na dodatek narzędzi brak, więc wykonanie czasami banalnej zmiany to ogrom pracy.
Tak naprawdę pewnie jakby zebrały się ze 3-4 osoby, które powiedziałyby, że zrobią aktualizację jak będzie taka i taka funkcja dodana, to pewnie udałoby się autora przekonać. |
28-05-2015, 19:07 | #783 | ||
FCP member
Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,168
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Cytat:
Drugi problem to zabezpieczenia przed "nieautoryzowanym skopiowaniem" softu przez ludzi którzy mają odpowiednie do tego narzędzia i wiedzę . Tu kolega z Rosji albo się ociąga , nie wie jak to zrobić albo po prostu nie chce udostępnić nam do dystrybucji .Ja otrzymałem osobiście od Rosjanina informację że już niedługo ....ale to było kilka miesięcy temu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak chcesz to kupuj bezpośrednio i płac paypalem te 100eu Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa Licznik USA na PL i inne zabawy |
||
28-05-2015, 23:34 | #784 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-11-2013
Skąd: łódż
Model: s-max
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2008
Postów: 100
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
ja wszystko rozumiem, obserwuje temat jak pewnie wielu, i mam wrażenie że wszystko stanęło w jednym punkcie, jakiś czas temu zmiany, newsy były co miesiąc a od pół roku cisza wiec teraz pytanie czy to już koniec i zaopatrujcie się w to co jest, czy może ktoś wie coś więcej, ja rozumie, dystrybucja, konspiracja, żmudne prace....... ale tez trzeba postawić się na miejscu potencjalnych klientów, bo chyba każdy chce poznać jakieś konkrety
|
29-05-2015, 07:36 | #785 |
Junior Moderator
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,004
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
generalnie na dzień dzisiejszy są trzy opcje:
- kupno od kolegi Orion512 jego produkcji - PDC, ikony polift, logo startowe (jeżeli coś pominąłem to przepraszam) - z tego co słyszę można też zakupić od kolego tedi_k taki pakiet - kupno rosyjskiej modyfikacji ver1 od osób posiadających kabel UCDS - PDC, PTC, zła średnia prędkość w pakiecie itp - kupno rosyjskiej modyfikacji bezpośrednio od twórcy o czym wspomniał kolega leszcz powyżej - tutaj temacik na TF -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - jest tam e-mail twórcy zapodany, piszemy po angielsku ili rosyjsku i czekamy na odpowiedź, lista dostępnych ficzerów podana tutaj -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - można kupować "na raty" - tylko niektóre ficzery, pełen pakiet coś kole 200 euro, 220 z updatem PAM, także nie są to tanie rzeczy, dodatkowo trzeba posiadać kabel z przełącznikiem, żeby to sobie zarzucić. Przy zakupie modyfikacji od producenta do przedliftowego budzika należy pamiętać, że nasze zegary zamieniają się (programowo) w międzyliftowe 1122 i w pakiecie mamy dwa DTC - z czujnika zapięcia pasa i nieprawidłowej konfiguracji modułu IPC.
__________________
[Regulamin] [Zasady zamieszczania ogłoszeń o sprzedaży części] [Jak pisać zgodnie z zasadami panującymi na forum] [Zmiana tytułu tematu] [Zasady zamieszczania ogłoszeń o sprzedaży pojazdu] Ostatnio edytowane przez Speedo ; 29-05-2015 o 07:43 |
29-05-2015, 08:57 | #786 | |
FCP member
Zarejestrowany: 23-04-2013
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0TDCI 140->163KM
Rocznik: 2010
Postów: 906
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Cytat:
W każdym razie kolega speedo bardzo ładnie podsumował. Ja mogę jeszcze dodać, że mój soft będę na pewno jeszcze rozwijał. Niestety robię to tylko w miarę wolnego czasu więc będzie to trwało.
__________________
Moja przygoda z preFL Convers+ | FL Convers+ | Customowym LOGO | TPMS | sprzedam: Licznik Convers+ | chwilowo Grabarka | |
|
29-05-2015, 16:20 | #787 | |
FCP member
Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,168
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa Licznik USA na PL i inne zabawy |
|
29-05-2015, 16:49 | #788 |
ford::specialist
Imię: Grzegorz/Barney
Zarejestrowany: 10-07-2012
Skąd: W-WA
Model: Ford S-Max Titanium (prawie S) /Platinium X/7os/ Suzuki Swift
Silnik: 2,0 TDCI/1,3
Rocznik: 2012/2007
Postów: 546
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Panowie mam pytanie:
Czy ten pakiet z TPMS - to bedzie chodzil bez antenek, wystarcza same czujniki w kolach i nie bedzie wywalalo bledu i czy czujniki beda przyporzadkowane do odpowiednich kol?? |
29-05-2015, 19:43 | #789 |
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 31-08-2011
Skąd: Gliwice
Model: S-MAX / Focus Active
Silnik: 2.0 Twin Turbo / 1.5 EB
Rocznik: 2020 / 2020
Postów: 1,493
|
Będzie co jakis czas pojawiać się błąd, Koła będą zidentyfikowane przypadkowo. Temat poruszany i walkowany kilkukrotnie
Wysłane z mojego HTC One X
__________________
S-MAX: Sync3.4 /DAB+ /ACC /PCA /HUD /BLIS /CTA /FrontCAM /AmbientLED /AntySS /TCU /BOX FOCUS: FullAmbientLED /TSR /DAS /AHB /BLIS /CTA /iACC /PCA /AntySS /NAVI / Alarm z czujnikami /BOX /FrontCAM /hak |
29-05-2015, 20:55 | #790 |
Junior Moderator
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,004
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
zakładam, że kolega w tym temacie pyta o rosyjski patch TPMS - tak, wystarczą same czujniki, nie trzeba zmieniać GEM ani dokładać anten, dodatkowy bajer to przyporządkowywanie kół na swoje miejsca bez ich zdejmowania z auta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. trzeba tylko pospuszczać powietrze co 2 bar poczynając od przedniego lewego itp. -> tak to działa [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
[Regulamin] [Zasady zamieszczania ogłoszeń o sprzedaży części] [Jak pisać zgodnie z zasadami panującymi na forum] [Zmiana tytułu tematu] [Zasady zamieszczania ogłoszeń o sprzedaży pojazdu] Ostatnio edytowane przez Speedo ; 29-05-2015 o 21:25 |