|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-05-2015, 22:21 | #1 |
ford::beginner
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 11-05-2013
Skąd: Latkowo
Model: Galaxy / Galaxy
Silnik: 1.9 115 AUY / 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2001 / 2007
Postów: 45
|
Brak mocy błędy
Witam pacjent Galaxy Mk3 2.0 140 kucy 2007 rok brak mocy ,tak jak by turbina nie wstawała i zaczyna przy EGR cykać błędy;===PCM DTC P0113:00-26===
Kod: P0113 - Wysoka wartość sygnału wejściowego w obwodzie czujnika IAT Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P0113:00-26=== ===PCM DTC P0101:00-26=== Kod: P0101 - Zakres/jakość sygnału w obwodzie B przepływomierza masowego lub objętościowego powietrza Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P0101:00-26=== Jak odepne przewód od przepływomierza to jest lepiej turbina wstaje ,EGR przestaje cykać ale praca silnika jest trochę nie czysta błędy;===PCM DTC P0489:00-27=== Kod: P0489 - Niska wartość sygnału w obwodzie sterującym EGR Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Możliwe przyczyny : Usterka elektryczna w obwodzie sterowania EGR. Blokujacy sie zaw=r EGR Nie wymieniaj zadnych element=w przed zakonczeniem wszystkich test=w szczeg=lowych zwiazanych z tym DTC. ===END PCM DTC P0489:00-27=== ===OBDII DTC P0489-P=== Kod: P0489 - Niskie napięcie w obwodzie sterującym recyrkulacją spalin Status: - Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie Ktoś przerabiał taką usterkę wymieniłem zawór podciśnienia na nowy i nic przepływomierz czy EGR do wymiany ,a może w czymś innym szukać??? Proszę o wyrozumiałość ale żona tym jeździ auto niedawno kupione a tu zaczyna się bokiem stawiać. A i czy jazda z odpiętym kablem od przepływomierza może zaszkodzić ?? |
01-06-2015, 10:06 | #2 |
ford::beginner
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 15-09-2013
Skąd: Brzeg
Model: Ford Galaxy mk3
Silnik: 2.0 Diesel 140k
Rocznik: 2006
Postów: 40
|
Odp: Brak mocy błędy
To coś bardziej poważniejszego / zrób diagnostykę i do warsztatu, na 99% turbina.
Zobacz jeszcze DPF może zapchany ? |
21-06-2015, 23:01 | #3 |
ford::beginner
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 11-05-2013
Skąd: Latkowo
Model: Galaxy / Galaxy
Silnik: 1.9 115 AUY / 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2001 / 2007
Postów: 45
|
Odp: Brak mocy błędy
Winowajca tego zamieszania! [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
|
22-06-2015, 08:56 | #4 |
ford::advanced
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Zachodnie Mazowsze
Model: Galaxy (był Escort MK5, Escort MK7, Fiesta, MND Mk3, MND MK4)
Silnik: TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 478
|
Odp: Brak mocy błędy
Możesz pls napisać jak go wykręciłeś?
|
22-06-2015, 20:47 | #5 |
ford::beginner
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 11-05-2013
Skąd: Latkowo
Model: Galaxy / Galaxy
Silnik: 1.9 115 AUY / 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2001 / 2007
Postów: 45
|
Odp: Brak mocy błędy
Tak w skrócie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. odkręcić ramie wycieraczek R+L , rozebrać podszybie jak na trzecim ,czwartym zdjęciu 4 spinki + 4 śruby na klucz 10 , odkręcić rurkę od cyrkulacji spalin oczkowa 10-tka,idzie lekko z czuciem,a na drugim końcu nie odkręcałem tego mocowania jest na torxa tylko wcześniej jest łączenie opaską którą przy pomocy obcęgów i płaskiego śrubokręta można to łatwo rozłączyć. Sam zawór od chłodniczki drugie zdjęcie dwie śruby też 10-tka oczkowa też z czuciem u mnie dolne mocowanie śruba się ukręciła a później się okazało że na dodatek było pęknięcie ale zawór i tak szrotGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dwoma śrubami jest przymocowany do głowicy na klucz oczkowa ósemka, najgorsza dolna śruba na imbus nr. 5 MOCOWANIE DO ŁAPY pierwsze zdjęcie mało miejsca aby polepszyć sobie odpiąć wężyk podciśnienia turbo idzie pod EGR-em i rozłączyć jeden wąż od obiegu . Na bardzo małe pole manewru imbus najlepiej sobie skrócić do minimumGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.mowa o typie LGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. żeby dało rade go tam wcisnąć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale wygodniej według mnie jest to odkręcić torx nr. 30 pasuje idealnie łatwiej wcelować w gniazdo wersja na grzechotkę krótka , trochę kombinacji ale da się zrobić i kluczykiem 10 oczkowy nałożyć i powinno pójść gładko. Wyjąć poczyścić i składać idzie o niebo szybciej. Czas ok. 4 godz bez pośpiechu , koszt zawór EGR 536zł. + robocizna mój czas bezcenny.POWODZENIA Ps. robione pod chmurką bez kanału , i na koniec musiałem auto na lewarek do góry odkręcić dolna pokrywę silnika i powyciągać to co się wyślizgnęło z rąk.
Ostatnio edytowane przez driver_tomasz ; 22-06-2015 o 20:59 |
23-06-2015, 10:38 | #6 |
ford::advanced
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Zachodnie Mazowsze
Model: Galaxy (był Escort MK5, Escort MK7, Fiesta, MND Mk3, MND MK4)
Silnik: TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 478
|
Odp: Brak mocy błędy
Stary. Wielkie dzięki. Dobrze, że na forum są tacy ludzie jak Ty. W przyszły weekend się za to zabiorę.
PS. na pierwszy moj post z pytaniem jak wykręcić EGR dostałem odpowiedź "wykręć i wyczyść" lol i jeszcze nazwano moje odpowiedzi "hamskimi" przez samo H :-) |
26-08-2015, 19:59 | #7 |
ford::advanced
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Zachodnie Mazowsze
Model: Galaxy (był Escort MK5, Escort MK7, Fiesta, MND Mk3, MND MK4)
Silnik: TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 478
|
Odp: Brak mocy błędy
|
27-08-2015, 20:53 | #8 |
ford::beginner
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 11-05-2013
Skąd: Latkowo
Model: Galaxy / Galaxy
Silnik: 1.9 115 AUY / 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2001 / 2007
Postów: 45
|
Odp: Brak mocy błędy
Czy to rozbierałeś tą plastikową obudowę?[/QUOTE]
Tak to to samo ten plastik w dolnej części się wysuwaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 02-09-2015 o 15:00 |
28-08-2015, 08:28 | #9 |
ford::advanced
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Zachodnie Mazowsze
Model: Galaxy (był Escort MK5, Escort MK7, Fiesta, MND Mk3, MND MK4)
Silnik: TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 478
|
Odp: Brak mocy błędy
hmmm... no to chyba zdejmę EGR jeszcze raz :-) Dzięki.
|
28-08-2015, 22:01 | #10 | |
ford::beginner
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 11-05-2013
Skąd: Latkowo
Model: Galaxy / Galaxy
Silnik: 1.9 115 AUY / 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2001 / 2007
Postów: 45
|
Odp: Brak mocy błędy
Cytat:
|
|