|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-05-2015, 13:40 | #71 |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 10-10-2012
Skąd: Bytom
Model: MONDEO MK3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 47
|
Odp: Dymienie i mniej mocy
Czyli teraz juz samemu nic nie poradzę lepiej zawieść autko do mechanika?
|
24-05-2015, 16:54 | #72 | |
ford::beginner
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 21-04-2012
Skąd: Oborniki Śląskie
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 37
|
Odp: Dymienie i mniej mocy
Cytat:
Jakby Ci turbo padło to byś dymił jak opętany na biały kolor... Jakby to były wtryski to dymiłby cały czas bo domyślam się, że dymi jak chcesz przyspieszyć tak? |
|
24-05-2015, 19:11 | #73 | |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 10-10-2012
Skąd: Bytom
Model: MONDEO MK3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 47
|
Odp: Dymienie i mniej mocy
Cytat:
|
|
24-05-2015, 19:23 | #74 | |
ford::beginner
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 21-04-2012
Skąd: Oborniki Śląskie
Model: Mondeo MKIII
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 37
|
Odp: Dymienie i mniej mocy
Cytat:
|
|
24-05-2015, 22:14 | #75 |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 10-10-2012
Skąd: Bytom
Model: MONDEO MK3
Silnik: 2.0 TDCI 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 47
|
Odp: Dymienie i mniej mocy
Spróbuje jeszcze zobaczyć jak to wygląda, ale obawiam się że bez wizyty u mechanika sie nie uda. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
31-07-2016, 19:31 | #76 |
ford::amateur
Imię: Marta
Zarejestrowany: 31-07-2016
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2,0
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
przy gazowaniu dymi na czarno
Witam otóż mam problem z Mondziakiem.
Jezdził bez zarzutow, cztery miesiace temau zeregenerowalam turbinę i hasał dalej. Ale tydzień temu cos padło. Otoz po pierwsze przy gazowaniu dymi na czarno, po drugie powyżej 2 tys obrotów zaczyna harczeć cos pod maską. Po trzecie podczas jazdy szarpie autem a po czwarte mimo , ze mam paliwo pali mi sie kontrolka rezerwy. znajduję sie w Holandii i nie wiem czy dawać go do mechanika czy może sciągać do Polski. Czy ktoś moze cos na ten temat pomoc? Z góry dziekuję. |
31-07-2016, 19:34 | #77 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
Odp: Problem z mondeo 2004 lift
Marto przynajmniej podlacz pod kompa..
Koszt w holandii ok 40€..
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
31-07-2016, 19:41 | #78 |
ford::amateur
Imię: Marta
Zarejestrowany: 31-07-2016
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2,0
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
Odp: Problem z mondeo 2004 lift
|
12-06-2017, 12:02 | #79 |
ford::amateur
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-06-2016
Skąd: W-wa
Model: mondeo
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 3
|
dymi na czarno czy to zawory ?
Witam wszystkich i poproszę o pomoc w rozwiązaniu problemu , zacznę od danych o aucie, jest to ford mondeo mk3 silnik 2.0 tdci 130 km przebieg 342 tyś na wstępie nadmienię również o naprawach które mogą pomóc nam w weryfikacjach awarii pompa i wtryski są po profesjonalnej regeneracji nic nie wiem o turbinie ale wiatraczek od strony filtra powietrza kręci się w miarę luźno ale nie ma żadnych luzów nie wiem też nic na temat rozrządu czy wymieniany
a więc wydarzenie miało miejsce na autostradzie ponieważ szybko jeżdżę przy około 190 k/h zobaczyłem w lusterku że strasznie za mną się dymi na czarno więc zwolniłem do około 100k/h i już nie przyspieszyłem dotelepałem się tak do domu praca silnika odbiegała od ideału jest bardzo głośny jak by dudnił i stukał dziwnie, gdy zapnę jedynkę i puszczę sprzęgło to normalnie ruszam, ale po przekroczeniu dajmy na to 1200 obrotów jak by zwalniał i zaczyna sadzić strasznym czarnym dymem i w tym momencie nie ma w ogóle mocy, mechanik stwierdził wypalenie zawora ssącego rozebrałem górę silnika i okazało się ze wszystko mam w oleju usmarowane i kolektor ssący i zawór egr ponadto zauważyłem że jeden popychacz zaworowy na pierwszym cylindrze ssący jest strasznie luźny jak się okazało wypadł sworzeń i rozleciało się łożysko dźwigienki a resztki w padły do silnika, jednak po sprawdzeniu nie ma objawów że zawór jest wypalony czy wygięty sprawdzałem bez popychaczy i sprężanie nie uchodziło z głowicy od strony kolektora ssącego, ale po założeniu wałka z dźwigienkami i kręceniu silnika sprężanie ucieka ze wszystkich zaworów ssących, czy możliwe jest że dostały się resztki te igiełki z łożyska do rozrządu i przeskoczył łańcuch na wałku rozrządu ssącym ? ewentualnie co może być jeszcze przyczyną takiego problemy, myślałem o wymianie całego silnika jednak szkoda mi tego ponieważ nie brał oleju i był suchutki z resztą w warsztacie mnie skasują za wymianę ze 2000 tysiące. proszę o pomoc na wszelkie pytania odpowiem gdyż jestem cały czas na kompie, dziękuję i pozdrawiam Ostatnio edytowane przez SRS ; 12-06-2017 o 17:30 |
13-06-2017, 16:10 | #80 |
ford::amateur
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 26-06-2016
Skąd: W-wa
Model: mondeo
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 3
|
Odp: dymi na czarno czy to zawory ?
Panowie zwolnijcie z tymi odpowiedziami bo nie nadążam z odpisywaniemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
|
|
|