|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-04-2015, 09:56 | #521 |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,056
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
"Z fusów" to np. ktoś pokopał złącza w skrzynce bezpieczników nad nogami pasażera i coś się z lekka porozłączało. Druga ewentualność - aku się za mocno rozładowało i prądu brakuje.
Bo jak nie to - to na pewno jest jakiś problem z CAN. Może to oznaczać pracowite mierzenie wiązek...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
13-04-2015, 11:32 | #522 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-11-2007
Model: Kuga 4x4 / Insignia
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 CDTI
Rocznik: 2010 / 2012
Postów: 138
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Miałem podobną usterkę jak TomaszJan31 ze dwa lata temu, ale oprócz podanych objawów u mnie dodatkowo komputer pokazywał spalanie 2 x większe niż zwykle. Pojechałem do ASO - z tego co pamiętam przeprogramowano moduł sterujący. Od tego czasu spokój.
|
13-04-2015, 19:27 | #523 |
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Dziękuję za podpowiedzi. Spędziłem dzis cały dzien w serwisie i wyeliminowano usterkę. Jednak dostałem informacje, ze jak sie problem powtórzy to trzeba będzie wymienić moduł gem/ ten pod schowkiem/ bo moze być uszkodzony.
W drodze do domu zauważyłem, ze na wyświetlaczu brak pozycji chwilowego spalania, a w to miejsce wyświetla się komunikat set ciśnienie og.-wcześniej tej pozycji nie miałem, no i nie brzęczy komunikat akustyczny o niezapiętych pasach -to akurat na plus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Bede reklamował w srode, obym nie spędził znowy całego dnia w serwisie... Ostatnio edytowane przez tomaszjan31 ; 22-11-2015 o 11:49 |
15-04-2015, 22:25 | #524 |
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
modul gem miało byc.
|
20-04-2015, 20:16 | #525 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-09-2014
Model: kuga, bmw
Silnik: 0,7
Rocznik: 1997
Postów: 278
|
AWD usterka
2012, 45 tys., sklepowy.
I taki komunikat: "AWD USTERKA". Sprawa w trakcie. Więcej napiszę jak się wyjaśni. |
21-04-2015, 09:34 | #526 | |||
ford::average
Zarejestrowany: 10-11-2009
Model: Ford Kuga
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 116
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Cytat:
Kilka dni temu wymieniłem alternator na nowy z Allegro i autko śmiga i ładuje bez problemów. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Nowy alternator ma symbol 3M5T-10300-YD (150W) i jest to zamiennik tego co miałem oryginalnie zamontowany [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Bump: Cytat:
Bump: Cytat:
|
|||
20-11-2015, 09:14 | #527 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-01-2015
Model: kuga
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 11
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Witam ponownie
Pisałem wcześniej odnosnie ładowania 13.5v. Mógłby mnie ktoś oswiecić w różnicach pomiedzy alternatorem denso dan1118 a denso dan930. Może mam zamontowany zły...roznia sie dość cenowo a sa do tych samych samochodów. Mam tańszy dan930 ktory ma emisje spalin euro4 a dan1118 ma euro5 może przez to jest błąd komunikacji między alternatorem a pcm? |
22-11-2015, 11:01 | #528 |
ford::average
Imię: mirek
Zarejestrowany: 11-01-2014
Skąd: Gdynia
Model: kuga II
Silnik: 1.5 150KM
Rocznik: 2014
Postów: 50
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
jest ok
|
24-11-2015, 11:49 | #529 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-01-2015
Model: kuga
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 11
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
Witam ok? Czyli co ok? Ze nie działa?
|
07-02-2016, 18:46 | #530 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 26-01-2012
Skąd: Warszawa
Model: była Kuga, jest Audi Q7
Silnik: było 2.0 TDCI, jest 3.0 TDI
Rocznik: był 2009, jest 2008
Postów: 160
|
Odp: Usterki w naszych autach part 2
No to mamy kolejną zabawę składającą się z kilku punktów:
- ledwo wyjechałem na autostradę a tu dyskoteka z awarią silnika i brak turbo, nie przechodziło więc poszła szybka naprawa - wyszedł czujnik wzniosu turbo (z racji chipa i tak może się pokazać usterka z przeładowania) - po zaślepieniu EGR domowym sposobem niestety śmierdzi w środku - spróbujemy założyć z uszczelkami i zobaczę czy to ten powód czy jest inna nieszczelność (EGR zaślepiony z przymusu falującego silnika) - od wczoraj jeżdżę z czerwoną kontrolką ładowania akumulatora znamionującą kolejny problem - akumulator jest pełny, ładowanie do 14,5 więc mam nadzieję, że nie alternator... Trochę zaczynają mnie te duperele denerwować, auto ma tylko 103k km przebiegu ale cóż, takie teraz konstrukcje nam proponują producenci... |
|
|
|