Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-04-2015, 16:50   #1581
kruger
ford::advanced
 
Avatar kruger
 
Zarejestrowany: 27-04-2010
Model: Mondeo MK5 → Mondeo MK4
Silnik: EB 240KM, PowerShift
Rocznik: 2013
Postów: 426
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

Cytat:
Napisał de-to-maso Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
O ile przetłoczenia na klapie są ok, to te na boku jak dla mnie bez sensu no i szkoda wykastrowanych nadkoli bo nadawały autu charakteru. A Skoda Superb hmm.. Zewnętrznie piękna limuzyna zdecydowanie bardziej proporcjonalna od wersji drugiej, która była pokraczna.
A mi przetłoczenia na bokach bardzo się podobają i nie będzie mi brakować wyeksponowanych nadkoli. Superb na zdjęciach nie rusza mnie kompletnie, ani w środku ani zew. Miałem kilka Skód, dobre, niezawodne auta ale po prostu nieciekawe.

kruger jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2015, 16:59   #1582
mark54
ford::specialist
 
Avatar mark54
 
Zarejestrowany: 05-02-2006
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MKIV Ghia
Silnik: 2.0 (145KM)
Rocznik: 11.2008
Postów: 561
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

A jak jest z układem START-STOP, da się to całkiem wyłączyć tak na stałe ?
mark54 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2015, 17:09   #1583
michjak
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 22-12-2014
Model: mondeo
Silnik: mk4
Rocznik: 2011
Postów: 7
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

Cytat:
Napisał biner Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Superb zewnętrzna jak i wewnętrzna stylistyka do bani wejdziesz do rapida czy octawi tak samo tam wygląda,choć nie mogę powiedzieć bo tył auta bardzo poprawili bo w poprzednich dwóch wersjach wyglądał jak nie z tego samochodu. Powiem uczciwie gdyby nie te silniki TSI które fajnie chodzą ale są kapryśne i lubią no chleją olej to naprawdę wart uwagi przy tej cenie jaką zaproponowali.

Bump: ciekawe jakie rabaty dają na skodę ,ktoś może wyczytał albo słyszał.
na skode rabaty sa calkiem, calkiem. Kolega kupowal octavie z 95k zszedl do 80k. Kupił w siedlcach, negocjowal z polowa dealerow z polski...
Jest na forum skody jeden sprzedawca z krakowa, on daje ladne rabaty dla forumowiczow. tak około 15%. 20% można dostać tylko na wyprzedażach rocznika - tak on twierdzi.
michjak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2015, 17:10   #1584
kruger
ford::advanced
 
Avatar kruger
 
Zarejestrowany: 27-04-2010
Model: Mondeo MK5 → Mondeo MK4
Silnik: EB 240KM, PowerShift
Rocznik: 2013
Postów: 426
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

Cytat:
Napisał mark54 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A jak jest z układem START-STOP, da się to całkiem wyłączyć tak na stałe ?
Na stałe się nie da. Jest przycisk przy lewarku ale wyłączasz za każdym razem. Niestety, tak jest we wszystkich nowych autach.
kruger jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2015, 17:19   #1585
pedroso
ford::advanced
 
Avatar pedroso
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-04-2015
Skąd: Jaworze
Model: MkV
Silnik: 2.0 203KM ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 302
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

Jak kupisz automat i jezdzisz na trybie S to sie nie włącza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. start/stop > Na miasto zdecydowanie lepszy S niz D.
pedroso jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2015, 18:22   #1586
belinea122
ford::beginner
 
Avatar belinea122
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 11-08-2011
Skąd: Szczecin
Model: Było Mondeo MK4 Titanium jest MK5 Titanium
Silnik: Było 2.0 TDCI ; jest 1.5 ecoboost
Rocznik: 2007 ; 2015
Postów: 20
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

Cytat:
Napisał Hyper Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
belinea widziany pod Leroy merlin przed momentem - no rzuca się w oczy to Twoje auto. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zgadza się trzeba było jakoś mnie zatrzymać, ostatnio bardzo często odwiedzam markety budowlane, teraz jest brudny miałem jechać wcześniej na myjkę ale za długa kolejka była
belinea122 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2015, 19:01   #1587
biner
ford::professional
 
Imię: slawek
Zarejestrowany: 18-01-2015
Skąd: gdansk
Model: MK5
Silnik: był 2,0 EB 203 AT=> 240 by mm32
Rocznik: 2015
Postów: 1,035
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ale w miescie w trybie sport po jakiego grzyba ciągnąć go na wysokich obrotach ???
biner jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2015, 19:16   #1588
Misiekskrzypek
ford::amateur
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 31-03-2015
Skąd: Jelenia Góra
Model: Mondeo MK5
Silnik: 1,5 EB 160KM
Rocznik: 2015
Postów: 6
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

A ja mam pytanie z innej beczki, jesli chodzi o koncern volkswagena, czyli passat i nowy superb. Czy dalej jest tam taka kicha z zawieszeniem aluminiowym jak za czasow B6, ze co 40tys. km calosc do zrobienia i to w duzych kosztach (ok.4tys zl)? Tak mi mowili taryfiarze, ktorzy mieli B6 i jeden kolega, ktory z tego powodu sprzedal to auto? Ford teraz tez poszedl w aluminium, ale tuleje i miejsca, ktore pracuja sa dalej stalowe, wiec nie powinno byc problemu jak z pelnym aluminium u waga (specjalnie pytalem o to bardzo dokladnie podczas jazdy probnej, Mk4 potrafil czesto zrobic 300kkm bez zagladania do zawieszenia)
Misiekskrzypek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2015, 19:24   #1589
pedroso
ford::advanced
 
Avatar pedroso
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-04-2015
Skąd: Jaworze
Model: MkV
Silnik: 2.0 203KM ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 302
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

Powodów jest kilka chociażby start/stop nie włączający sie ale wydaje mi sie ze jak nacisnę przycisk start/stop off podczas jazdy na D to system pozostaje nieaktywny aż do powtórnego jego włączenia przez kierowcę wiec da sie go dezaktywować na stałe albo aktywuje sie sam ale dopiero przy ponownym wsiadaniu i odpaleniu auta. Wracając do trybu S na mieście nie chodzi tu o utrzymywanie auta na wysokich obrotach bo automat tak nie działa . Pedał gazu w trybie S jest po prostu bardziej wrażliwy z tym ze kierowca nie musi go deptać do oporu . Jedziesz w większym zakresie obrotów a co za tym idzie przy płynnej jeździe na 4 biegach a nie na 6 .Bo po jakiego grzyba ma mi skrzynia wrzucać 6 bieg przy 2000obr przy 80km/h.
pedroso jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-04-2015, 19:51   #1590
kruger
ford::advanced
 
Avatar kruger
 
Zarejestrowany: 27-04-2010
Model: Mondeo MK5 → Mondeo MK4
Silnik: EB 240KM, PowerShift
Rocznik: 2013
Postów: 426
Domyślnie Odp: Mondeo MK5 vs konkurencyjne auta

Cytat:
Napisał Misiekskrzypek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A ja mam pytanie z innej beczki, jesli chodzi o koncern volkswagena, czyli passat i nowy superb. Czy dalej jest tam taka kicha z zawieszeniem aluminiowym jak za czasow B6, ze co 40tys. km calosc do zrobienia i to w duzych kosztach (ok.4tys zl)? Tak mi mowili taryfiarze, ktorzy mieli B6 i jeden kolega, ktory z tego powodu sprzedal to auto? Ford teraz tez poszedl w aluminium, ale tuleje i miejsca, ktore pracuja sa dalej stalowe, wiec nie powinno byc problemu jak z pelnym aluminium u waga (specjalnie pytalem o to bardzo dokladnie podczas jazdy probnej, Mk4 potrafil czesto zrobic 300kkm bez zagladania do zawieszenia)
B6 przejechałem 130kkm bez zaglądania w zawieszenie. Dwa inne B6 w firmie też bez problemu zniosły nawet większe przebiegi. Problemem było natomiast ząbkowanie opon. Żadne wyważanie czy geometria nie pomagały. Rada dealera: to kombi przystosowane do wożenia bagażu, niech Pan wozi worek cementu w bagażniku. Ale we wspomnianych dwóch innych Passatach ten problem nie wystąpił.
kruger jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:13.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.