Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-04-2015, 16:45   #1
krzysiekbo
ford::amateur
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 14-04-2015
Skąd: Krosno
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010
Postów: 3
Exclamation Czy montować lubryfikator w nowej instalacji

Witam
Od niedawna jestem posiadaczem Mondziaka mk4 z 2010 r i chciałbym go zagazować bo dużo jeżdzę a troche benzynki paliGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pls o info którą z instalacji wybralibyście czy stag czy brc i czy jestpotrzebne montowanie dodatkowej oliwiarki.
z góry dzięki za odp.


Ostatnio edytowane przez krzysiekbo ; 15-04-2015 o 16:35
krzysiekbo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-04-2015, 18:34   #2
morus
Zablokowany
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 06-10-2011
Skąd: Puszczykowo
Model: Fiesta
Silnik: 1300i
Rocznik: 1995
Postów: 254
Domyślnie Odp: Nowa instalacja

Co rozumiesz przez "dodatkową oliwiarkę"? Co miałaby naoliwiać? Stag jak najbardziej, jest to sterownik polski i ma spore możliwości.
morus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2015, 08:35   #3
M.A.G.
FCP member
 
Avatar M.A.G.
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-11-2009
Skąd: Lubin
Model: S-Max / Octavia
Silnik: 2.0 EB PS / 1.5 TSI DSG
Rocznik: 2010 / 2021
Postów: 587
Domyślnie Odp: Nowa instalacja

Każdy chwali to co ma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ja mam BRC, przejechane prawie 55 tysi i żadnych problemów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Najważniejsze to porządny montaż i dobre zestrojenie a nie rodzaj instalacji - wtedy można zapomnieć o problemach.

Poszukaj polecanego instalatora w swoim rejonie i tam zamontuj, nie ma co oszczędzać - montaż i tak się szybko zwróci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
M.A.G. jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2015, 08:53   #4
Juzek
ford::expert
 
Avatar Juzek
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,727
Domyślnie

Ja chwalę BRC P&D :-)

Tapnięte z Szajsunga MkIV
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S
Juzek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2015, 10:25   #5
paoloWawa
ford::specialist
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 730
Domyślnie Odp: Nowa instalacja

Ja mam STAG i na LPG przejechane prawie 150.000 km, przegląd instalacji punktualnie co 15.000km i nic poza tym (oczywiście dochodzi sprawdzanie i ewentualna regulacja luzu zaworowego, na LPG trzeba na to zwracać uwagę).

Jeśli chodzi o "dodatkową oliwiarkę", miałeś pewnie na myśli lubryfikację, to jest ona zbędna.
__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023)
paoloWawa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2015, 16:31   #6
krzysiekbo
ford::amateur
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 14-04-2015
Skąd: Krosno
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010
Postów: 3
Domyślnie Odp: Nowa instalacja

dokładnie chodziło o lubryfikator - w czakramie gdzie montują brc powiedzieli ze jest konieczny a w firmie mont staga stwierdzili że nie ma potrzeby montowania tego lubryfikatora
krzysiekbo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2015, 17:55   #7
sagittarius82
ford::average
 
Avatar sagittarius82
 
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 09-04-2014
Skąd: okolice Katowic
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0 EcoBlue 190 KM
Rocznik: 2019
Postów: 125
Domyślnie Odp: Nowa instalacja

Ja mam założonego Stag'a 300 Premium w polecanym warsztacie z mojej okolicy i nawet nie wiem, że na LPG jeżdżę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Poza tym, że przejechanie 100 km kosztuje ponad połowe mniej niż na PB. Przejechane mam prawie 15tys. i wszystko jest w porządku.

Cytat:
Napisał M.A.G. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Najważniejsze to porządny montaż i dobre zestrojenie a nie rodzaj instalacji - wtedy można zapomnieć o problemach.
To jest to, co na fachowym gazowym forum podkreślają najczęściej, bo nawet instalacja za 10tys. źle zamontowana i wyregulowana nie będzie działać.
Dlatego najważniejsze to sprawdzony warsztat.
Jeśli chodzi o lubryfikację to u mnie nie zakładali, bo twierdzą, że jest to zbędne - na różnych forach też czytałem o różnych negatywnych skutach jej zastosowania, ale to pozostawię fachowcom.
__________________
Kiedyś to było: Czarna VB 2.0 PB+LPG, później Mondeo MKIV 2.0+LPG...
sagittarius82 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-04-2015, 07:10   #8
Juzek
ford::expert
 
Avatar Juzek
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,727
Domyślnie

Lubryfikacja nie jest potrzebna. Bardziej bym się skupił na okresowej kontroli luzu zaworowego. No chyba, że masz hydraulikę zaworów to kompletnie zapominasz o temacie :-)

Tapnięte z Szajsunga MkIV
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S
Juzek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-04-2015, 09:21   #9
paoloWawa
ford::specialist
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 730
Domyślnie Odp: Czy montować lubryfikator w nowej instalacji

2,0Pb w MK4 nie ma hydrauliki, więc okresowa kontrola luzu zaworowego jak najbardziej wskazana.
__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023)
paoloWawa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:56.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.