|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
Zobacz wyniki ankiety: Którą wersję softu Converse+ PDC skończyć jako pierwszą | |||
Przedliftową | 195 | 63.31% | |
Międzyliftową | 23 | 7.47% | |
Poliftową | 90 | 29.22% | |
Głosujących: 308. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-03-2015, 11:26 | #751 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 05-03-2004
Skąd: W-wa/Bemowo
Model: C-MAX MK2, S-MAX MK2
Silnik: 1.6EB, 2.0EB
Rocznik: 2011, 2017
Postów: 1,528
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Cytat:
__________________
"...szybkości jazdy drogowej nie mierzy się prędkością ani czasem. Mierzy się ją ryzykiem. To ono wyznacza granicę. Jeśli ryzykujesz na drodze, obojętnie ile pokazuje licznik – jesteś lekkomyślnym frajerem " [K. Hołowczyc] |
|
11-03-2015, 23:27 | #752 | ||
ford::professional
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: S-Max FL +Mondeo5Vig
Silnik: 2.0TDCi 140KM +180KM
Rocznik: 09.2010 +08.2017
Postów: 1,467
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Cytat:
Cytat:
Ostatnio edytowane przez Slartibartfast ; 11-03-2015 o 23:30 |
||
12-03-2015, 00:29 | #753 | ||
ford::beginner
Imię: Oluś
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: Opole PL
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 46
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Cytat:
P.S. Dodam że auto mam już prawie 7 rok i nadal jeżdżę na tym samym akumulatorze. Ale auto nie ma kiedy stać tak na marginesie bo służy mi do zarabiania. Komunikat o słabej baterii pojawił mi się tylko raz kiedy zostawiłem podpiętą lodówkę turystyczną w bagażniku na kilka godzin. Później wyczytałem że prąd w gniazdku w bagażniku nie zanika po kilku minutach tak jak w kabinie tylko jest obecny cały czas. i wtedy zrobiłem rybkę :O EDIT Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem dodatkowe informacje na temat wywoływania komunikatu. U [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] opisują problemy związane z niskim napięciem bądź całkowitą utratą napięcia na modułach ale błąd 9318 nie występuje Cytat:
Dalej opisuje ze komunikaty o słabej baterii na C+ pojawiają się wraz z błędem [9B69] B1B69. Metodą dedukcji dochodzimy do modułu BCM Znalazłem też ciekawy zbiór informacji udostępniany za darmo w zamian za skromną dotację (nie obowiązkową). Może się przydać zwłaszcza że układy elektroniczne są bardzo skrupulatnie opisane Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Mam nadzieje że to wszytko pomoże znaleźć białego kruka i dostanę darmowe piwo.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez paxtonix ; 12-03-2015 o 01:29 |
||
12-03-2015, 16:34 | #754 | |
ford::beginner
Imię: Green
Zarejestrowany: 09-09-2013
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI 143KM
Rocznik: 2008
Postów: 14
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Cytat:
|
|
12-03-2015, 23:40 | #755 |
ford::professional
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: S-Max FL +Mondeo5Vig
Silnik: 2.0TDCi 140KM +180KM
Rocznik: 09.2010 +08.2017
Postów: 1,467
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Odwrotnie. To najogólniej polift, w którym pewne elementy są "przejściowe", jak np zegary. Przynajmniej tak jest przy S-Max
|
14-03-2015, 21:15 | #756 |
ford::advanced
Imię: Artur
Zarejestrowany: 31-08-2012
Skąd: Żyrardów
Model: S-MAX, YARIS
Silnik: 2.0 FFV Pb + LPG, 1.0 Pb
Rocznik: 2009, 2006
Postów: 296
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
To ja z innej beczki.
Ostatnio byłem zmuszony po raz pierwszy przetestować hak i ku mojemu zdziwieniu na wstecznym nie wyłączyło mi tylnych czujek parkowania. Hak najprawdopodobniej nie jest seryjny i pewnie tu leży problem. Czy w jakiś sposób można to rozwiązać. Na zasadzie dociągnięcia kabelka np. do BCM. |
14-03-2015, 22:32 | #757 | |
ford::beginner
Imię: Oluś
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: Opole PL
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 46
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Cytat:
Nawet jak dołożysz hol z gotową instalacją i wszystko będzie cacy to dopóki nie zmienisz parametrów w BCM Auto będzie "myślało" że jest modelem bez haka i nie będzie wyłączało czujników na wstecznym, nawet kiedy podpięta będzie przyczepa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
06-04-2015, 22:29 | #758 |
Junior Moderator
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,003
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
a mógłbyś dla przedliftu wystrugać patch do TPMS? nie trzeba mi jakiejś zaawansowanej konstrukcji pozwalającej na zmianę pozycji opon z poziomu convers+, tylko coś, co spowoduje blokadę wyświetlania komunikatu "monitor opon - usterka" po złapaniu błędu identyfikacji kół Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wtedy by można "bezkarnie" dorzucać czujniki w koła bez zmiany BCM i dokładki anten... jakby się udało to by było wspaniale Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
10-04-2015, 23:37 | #759 |
FCP member
Zarejestrowany: 23-04-2013
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0TDCI 140->163KM
Rocznik: 2010
Postów: 906
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Pewnie dało by się wyśledzić w której ramce i bicie BCM informuje licznik o błędzie i go wymaskować.
Problemem jest tylko to, iż do takich zabaw potrzeba by było mieć chociaż na chwilę samochód z taką konfiguracją która generuje takie błędy. No i jeszcze czas. A z tym jest najgorzej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moja przygoda z preFL Convers+ | FL Convers+ | Customowym LOGO | TPMS | sprzedam: Licznik Convers+ | chwilowo Grabarka | |
11-04-2015, 17:10 | #760 |
Junior Moderator
Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,003
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
pierwszy problem to nie problem, masz s-maxa to jak nie ma TPMS to go włączasz elmconfigiem i już błąd jest Twój, jak masz TPMS to odpinasz na chwilę jedną antenę, najłatwiej dostępną czyli pewnie prawy tył Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
na drugi problem z brakiem czasssssu to ja już niestety rady nie mam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |