|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
Zobacz wyniki ankiety: Którą wersję softu Converse+ PDC skończyć jako pierwszą | |||
Przedliftową | 195 | 63.31% | |
Międzyliftową | 23 | 7.47% | |
Poliftową | 90 | 29.22% | |
Głosujących: 308. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-03-2015, 13:07 | #741 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Muszę kiedyś podpiąć się z miernikiem i sprawdzić czy komunikat generowany jest tylko na podstawie napięcia, czy też BCM bada jego obciążenie w czasie.
Na początku jak kupiłem auto, to byłem cały czas zasypywany tym komunikatem. Niemniej dziwiło mnie, że auto odpalało w każdych warunkach. Doszedłem do wniosku, że chyba nadgorliwie to pokazuje i trochę przestałem się przejmować tym komunikatem. A tak nie powinno być przecież, więc tutaj inżynierowie Forda przesadzili. orion512 - gratuluję kolejnego kroku do przodu. |
03-03-2015, 18:40 | #742 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 06-12-2013
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: S-MAX Titanium
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2008
Postów: 30
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Nadszedł czas na mojego Convers+. Dostał drugą aktualizację od kolegi "orion512", tym razem wzbogaconą o PDC oraz logo startowe FCP. Aktualizacja przebiegła pomyślnie i wszystko działa bez problemu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wielkie dzięki "orion512" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dziękuję również koledze "tedi_k" za poświęcony czas i sprawną aktualizację Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pozdrawiam Pmc_82 |
03-03-2015, 20:23 | #743 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Pięknie! Widzę u Ciebie przedlift.
Czy jest nas na razie tylko dwóch? Taka świetna funkcja. Teraz nie wyobrażam sobie nie mieć tego. Sam dźwięk to 1/4 informacji jaką można mieć. |
03-03-2015, 20:37 | #744 |
ford::advanced
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 10-11-2011
Skąd: Berlin/Gorzow Wlkp (okolice)
Model: Mondeo MK4 - MK5
Silnik: 2.5 T 275KM/391Nm -2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2008- 2017
Postów: 288
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
ja tez mam przed lifta i sofcik od kolegi ORONA już od listopada 2014, faktycznie wizualizacja się spisuje , choć trochę czasu minęło zanim cofając zacząłem na nią patrzeć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było 216 KM /329Nm jest 275KM/391Nm |
08-03-2015, 20:44 | #745 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-02-2014
Model: s-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 44
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Również posiadam soft Oriona z października 2014 w przedlifcie i potwierdzam, że jest fenomenalny. PDC sprawuje się doskonale, a co do koloru to nie wyobrażam sobie już jeździć na innym niż czarny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ostatnio edytowane przez kura2000 ; 08-03-2015 o 20:51 |
09-03-2015, 18:53 | #746 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
O kolorze czego wspominasz?
|
09-03-2015, 20:47 | #747 |
ford::advanced
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 10-11-2011
Skąd: Berlin/Gorzow Wlkp (okolice)
Model: Mondeo MK4 - MK5
Silnik: 2.5 T 275KM/391Nm -2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2008- 2017
Postów: 288
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
kolorze tła licznika , kolega Orion zastępuje ten "piaskowy" kolorem z poliftowego licznika czyli taki ciemny niebieski-czarny jest o wiele lepszy od tego ori niebieskiego bo problem wypalania oczu w nocy na nim w ogule nie występuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było 216 KM /329Nm jest 275KM/391Nm |
10-03-2015, 22:30 | #748 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
Aha, mam polifta, więc to mnie nie dotyczy. Ale fakt, że strasznie licznik i navi mocno świeci. Ja ściemniam sobie ręcznie, bo ile można jechać z latarką skierowaną w oczy.
Swoją drogą przydałby się jeszcze jakiś ciemniejszy schemat. |
11-03-2015, 02:27 | #749 |
ford::beginner
Imię: Oluś
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: Opole PL
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 46
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
A da radę by na przykład C+ i konsola środkowa ściemniała się sama ? Na podstawie odczytów z czujnika zmierzchu zamontowanego pod lusterkiem wstecznym ??
Zamiast używać potencjometra do ściemniania/rozjaśniania konsoli niech robi to sam gdy zmieni się natężenie światła zewnętrznego. Tak samo jak uruchamiają się światła w trybie "automatycznym". To by był ciekawy efekt Czujnik zmroku ma swój odpowiednik w PIDach . Pytanie czy C+ był by go w stanie wyizolować i przetworzyć.. ?? P.S. Zapomniałem o tym stanie baterii. C+ Wyświetli komunikat o tzw. " ROZŁADOWANY AKUMULATOR" w momencie 1:Gdy napięcie Akumulatora spadnie poniżej 12.24V 2:Gdy bateria w pilocie jest na wyczerpaniu. 3:Uszkodzeniu ulegnie Alternator. komunikat "Nadmierne Napięcie" (Czytamy instrukcję pojazdu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. str80-101) Komunikat sam w sobie głupi nie jest a działanie układów które "wyłączą" n.p. wł oświetlenie wew. po 40 sek celem uniknięcia porannej niespodzianki typu " sąsiad pożycz prądu bo aku padło" jest jak najbardziej na miejscu. Stanie się to właśnie wtedy gdy napięcie spadnie poniżej wartości 12.24V. Układy przestają się komunikować z BCMii gdy napięcie spadnie poniżej 11.1V ~ 10.8V. Zapewne chodzi tutaj o zapewnienie minimum mocy dla rozruchu silnika tak więc i dla modułu PCM. Wydawać by się mogło że moduł PCM odpowiada za aktywację komunikatu. a potwierdzać go mógłby błąd PCM 9318 lub B1318 Napięcie akumulatora poniżej 10 V) Warto zaznaczyć że moduły nie idą po prostu spać gdy "zamkniesz auto" tylko działają jeszcze kilka naście minut "zbierając informacje". Ich praca też zużywa prąd. Info o słabej baterii ma uchronić przed nieszczęśliwymi następstwami i nie powinno się ich ignorować. Temat opisywany nie raz na zagranicznych forach [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] miłej lektury Ostatnio edytowane przez paxtonix ; 11-03-2015 o 02:51 |
11-03-2015, 11:23 | #750 |
ford::beginner
Imię: Green
Zarejestrowany: 09-09-2013
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI 143KM
Rocznik: 2008
Postów: 14
|
Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję
U mnie regularnie na Conversie wyświetla 11,7V, a to oznacza, że mierząc miernikiem przy aku będzie ok 11,9-12,0V i tego komunikatu nie mam. Komunikat miałem tylko dwa razy i w tamtych przypadkach rzeczywiście auto ledwo odpaliło (szkoda, że nie zrobiłem wtedy testu zegarów by sprawdzić napięcie)
Orientujecie się może jak rozróżnić wersje międzyliftową Smaxa/Mondeo? I czy to ma znaczenie przy zakupie? Widzę po tym wątku, że zegary i ich soft są inne, ale nie wiem jak z silnikiem 2.0TDCI - czy ma wtryski Siemensa czy juz Delphi - i czy są warto kupować międzylifta? |