Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!

Zobacz wyniki ankiety: Którą wersję softu Converse+ PDC skończyć jako pierwszą
Przedliftową 195 63.31%
Międzyliftową 23 7.47%
Poliftową 90 29.22%
Głosujących: 308. Nie możesz głosować w tej sondzie


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-03-2015, 13:07   #741
Polarny
ford::professional
 
Avatar Polarny
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

Muszę kiedyś podpiąć się z miernikiem i sprawdzić czy komunikat generowany jest tylko na podstawie napięcia, czy też BCM bada jego obciążenie w czasie.
Na początku jak kupiłem auto, to byłem cały czas zasypywany tym komunikatem. Niemniej dziwiło mnie, że auto odpalało w każdych warunkach. Doszedłem do wniosku, że chyba nadgorliwie to pokazuje i trochę przestałem się przejmować tym komunikatem. A tak nie powinno być przecież, więc tutaj inżynierowie Forda przesadzili.

orion512 - gratuluję kolejnego kroku do przodu.

Polarny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2015, 18:40   #742
Pmc_82
ford::beginner
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 06-12-2013
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: S-MAX Titanium
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2008
Postów: 30
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

Nadszedł czas na mojego Convers+. Dostał drugą aktualizację od kolegi "orion512", tym razem wzbogaconą o PDC oraz logo startowe FCP. Aktualizacja przebiegła pomyślnie i wszystko działa bez problemu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wielkie dzięki "orion512" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Dziękuję również koledze "tedi_k" za poświęcony czas i sprawną aktualizację Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pozdrawiam
Pmc_82
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg CONVERS_1.jpg (67.7 KB, 323 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg PDC_1.jpg (76.4 KB, 360 wyświetleń)
Pmc_82 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2015, 20:23   #743
Polarny
ford::professional
 
Avatar Polarny
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

Pięknie! Widzę u Ciebie przedlift.

Czy jest nas na razie tylko dwóch? Taka świetna funkcja. Teraz nie wyobrażam sobie nie mieć tego. Sam dźwięk to 1/4 informacji jaką można mieć.
Polarny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2015, 20:37   #744
klajgus
ford::advanced
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 10-11-2011
Skąd: Berlin/Gorzow Wlkp (okolice)
Model: Mondeo MK4 - MK5
Silnik: 2.5 T 275KM/391Nm -2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2008- 2017
Postów: 288
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

ja tez mam przed lifta i sofcik od kolegi ORONA już od listopada 2014, faktycznie wizualizacja się spisuje , choć trochę czasu minęło zanim cofając zacząłem na nią patrzeć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było 216 KM /329Nm jest 275KM/391Nm
klajgus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-03-2015, 20:44   #745
kura2000
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-02-2014
Model: s-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 44
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

Również posiadam soft Oriona z października 2014 w przedlifcie i potwierdzam, że jest fenomenalny. PDC sprawuje się doskonale, a co do koloru to nie wyobrażam sobie już jeździć na innym niż czarny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez kura2000 ; 08-03-2015 o 20:51
kura2000 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-03-2015, 18:53   #746
Polarny
ford::professional
 
Avatar Polarny
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

O kolorze czego wspominasz?
Polarny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-03-2015, 20:47   #747
klajgus
ford::advanced
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 10-11-2011
Skąd: Berlin/Gorzow Wlkp (okolice)
Model: Mondeo MK4 - MK5
Silnik: 2.5 T 275KM/391Nm -2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2008- 2017
Postów: 288
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

kolorze tła licznika , kolega Orion zastępuje ten "piaskowy" kolorem z poliftowego licznika czyli taki ciemny niebieski-czarny jest o wiele lepszy od tego ori niebieskiego bo problem wypalania oczu w nocy na nim w ogule nie występuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było 216 KM /329Nm jest 275KM/391Nm
klajgus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-03-2015, 22:30   #748
Polarny
ford::professional
 
Avatar Polarny
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

Aha, mam polifta, więc to mnie nie dotyczy. Ale fakt, że strasznie licznik i navi mocno świeci. Ja ściemniam sobie ręcznie, bo ile można jechać z latarką skierowaną w oczy.

Swoją drogą przydałby się jeszcze jakiś ciemniejszy schemat.
Polarny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-03-2015, 02:27   #749
paxtonix
ford::beginner
 
Avatar paxtonix
 
Imię: Oluś
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: Opole PL
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 46
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

A da radę by na przykład C+ i konsola środkowa ściemniała się sama ? Na podstawie odczytów z czujnika zmierzchu zamontowanego pod lusterkiem wstecznym ??

Zamiast używać potencjometra do ściemniania/rozjaśniania konsoli niech robi to sam gdy zmieni się natężenie światła zewnętrznego. Tak samo jak uruchamiają się światła w trybie "automatycznym".
To by był ciekawy efekt


Czujnik zmroku ma swój odpowiednik w PIDach . Pytanie czy C+ był by go w stanie wyizolować i przetworzyć.. ??

P.S. Zapomniałem o tym stanie baterii.

C+ Wyświetli komunikat o tzw. " ROZŁADOWANY AKUMULATOR" w momencie
1:Gdy napięcie Akumulatora spadnie poniżej 12.24V
2:Gdy bateria w pilocie jest na wyczerpaniu.
3:Uszkodzeniu ulegnie Alternator. komunikat "Nadmierne Napięcie"

(Czytamy instrukcję pojazdu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. str80-101)

Komunikat sam w sobie głupi nie jest a działanie układów które "wyłączą" n.p. wł oświetlenie wew. po 40 sek celem uniknięcia porannej niespodzianki typu " sąsiad pożycz prądu bo aku padło" jest jak najbardziej na miejscu. Stanie się to właśnie wtedy gdy napięcie spadnie poniżej wartości 12.24V. Układy przestają się komunikować z BCMii gdy napięcie spadnie poniżej 11.1V ~ 10.8V. Zapewne chodzi tutaj o zapewnienie minimum mocy dla rozruchu silnika tak więc i dla modułu PCM. Wydawać by się mogło że moduł PCM odpowiada za aktywację komunikatu. a potwierdzać go mógłby błąd PCM 9318 lub B1318 Napięcie akumulatora poniżej 10 V)

Warto zaznaczyć że moduły nie idą po prostu spać gdy "zamkniesz auto" tylko działają jeszcze kilka naście minut "zbierając informacje". Ich praca też zużywa prąd. Info o słabej baterii ma uchronić przed nieszczęśliwymi następstwami i nie powinno się ich ignorować.

Temat opisywany nie raz na zagranicznych forach [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] miłej lektury

Ostatnio edytowane przez paxtonix ; 11-03-2015 o 02:51
paxtonix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-03-2015, 11:23   #750
elgreen
ford::beginner
 
Imię: Green
Zarejestrowany: 09-09-2013
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI 143KM
Rocznik: 2008
Postów: 14
Domyślnie Odp: Schemat podłączenia Converse+ poszukuję

U mnie regularnie na Conversie wyświetla 11,7V, a to oznacza, że mierząc miernikiem przy aku będzie ok 11,9-12,0V i tego komunikatu nie mam. Komunikat miałem tylko dwa razy i w tamtych przypadkach rzeczywiście auto ledwo odpaliło (szkoda, że nie zrobiłem wtedy testu zegarów by sprawdzić napięcie)

Orientujecie się może jak rozróżnić wersje międzyliftową Smaxa/Mondeo? I czy to ma znaczenie przy zakupie? Widzę po tym wątku, że zegary i ich soft są inne, ale nie wiem jak z silnikiem 2.0TDCI - czy ma wtryski Siemensa czy juz Delphi - i czy są warto kupować międzylifta?
elgreen jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:24.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.