Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-01-2015, 19:49   #1
Seba1989
ford::amateur
 
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 25-06-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Focus
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 7
Domyślnie Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

Witam
Wymieniałem w zeszłym roku w maju pasek wielorowkowy piszczenie nie ustalo ale był taki okres ze wogole nie popiskiwało jedynie jak były obfite opady deszczu , ale ostatnio ten pisk się nasilił i teraz nie wiem czy to jest wina paska czy jakies rolki a nie daj boże napinacza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. mi sie wydaje że ten odgłos dochodzi z Koła Pasowego pompy wspomagania , poniżej wrzucam filmik i po obejrzeniu moglibyście mi jakoś pomóc ?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Pozdrawiam

Seba1989 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2015, 20:14   #2
Uziu
ford::expert
 
Avatar Uziu
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
Domyślnie Odp: Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

skad ja to znam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. piszczy przewaznie pasek na pompie wody bo nią napedza ta gladka strona, albo wymien na oryginal forda pasek i zobacz albo juz napinacz nie dociska dobrze.
Uziu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2015, 20:55   #3
Kaju88
ford::average
 
Avatar Kaju88
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 02-01-2015
Skąd: Malbork
Model: Ford Kuga Titanium S
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 112
Domyślnie Odp: Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

Mam podobne obiawy, ale u mnie piszczy prawie cały czas. W sobotę najprawdopodobniej odstawię do mechanika, ale wstępna diagnoza po oględzinach znajomego (przy zdjętej pokrywie silnika) to koło od klimy, a właściwie nie samo koło a jego łożysko

Ps. Co do napinacza to w moim jest samonapinający, więc nie moge go podciągnąć

Ostatnio edytowane przez Kaju88 ; 13-01-2015 o 20:56 Powód: dodanie informacji
Kaju88 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2015, 21:02   #4
Uziu
ford::expert
 
Avatar Uziu
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
Domyślnie Odp: Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

wlasnie o ten automat chodzi, jest w nim sprezyna, wyrabia sie z czasem i nie dochodzi, jak chcesz wiedziec czy to pasek czy lozyska to polej pasek np. woda, jak chwile ucichnie to wiadomo.
Uziu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2015, 08:36   #5
markgubi
ford::beginner
 
Imię: marek
Zarejestrowany: 19-03-2010
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus kombi
Silnik: 1,8tdDi
Rocznik: 2000
Postów: 13
Domyślnie Odp: Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

Witam,

Jeśli chodzi o piszczenie to zazwyczaj jest sprawa paska wielorowkowego. Pomaga wymiana tylko na nowy wraz z rolka napinacza. I w dodatku pasek ma być firmy Motorcraft. Piszczenie ustaje.

I tu też mam do was koledzy pytanie. Robił to zawsze mechanik. Ale stwierdzam że mogę zrobić to sam. Nie mogę znaleźć dokładnych danych odnośnie tego paska. Może mi pomożecie. Na stronie: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ], jest taki czy ktoś może potwierdzić że faktycznie ten będzie dobry. Mam auto takie: Ford Focus kombi rocznik 2000, 1,8 tddi, 90 KM, z klimatyzacją i wspomaganiem. Dziękuję z góry za pomoc.
markgubi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2015, 23:41   #6
Uziu
ford::expert
 
Avatar Uziu
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
Domyślnie Odp: Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

tak, ten bedzie odpowiedni.
Uziu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2015, 17:48   #7
markgubi
ford::beginner
 
Imię: marek
Zarejestrowany: 19-03-2010
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus kombi
Silnik: 1,8tdDi
Rocznik: 2000
Postów: 13
Domyślnie Odp: Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

[QUOTE=Uziu;2357669]tak, ten bedzie odpowiedni.[/QUOTE

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Dziękuje za odp. pasek kupiony.

Ale mam jeszcze jedno pytanie, to piszczenie, otóż hałas zdecydowanie wychodzi z jednego miejsca, a raczej koło niego się koncentruje. Jest to w rejonie koła wspomagania. Nie bardzo wiem co się dzieje że tu pisk występuje, na pasku od strony zew. widać 3 wzdłużne wybrzuszenia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jak dokładnie się przyjrzałem to minimalnie ale pasek jest bliżej jednej ze ścianek na tym kola, zdaje się że powinien być na środku.

Czy może mi Pan coś doradzić, bo z tym nie wiem co zrobić. Czy koło wspomagania wymaga wymiany, czy ... .

Bo piszczenie mam tak po przejechaniu około 10 tys. km. Coś za często go wymieniam.

Dziękuję za wskazówki.

Pozdrawiam

Marek
markgubi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2015, 17:58   #8
Uziu
ford::expert
 
Avatar Uziu
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
Domyślnie Odp: Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

poszlo na PW.
Uziu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2015, 21:13   #9
Kaju88
ford::average
 
Avatar Kaju88
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 02-01-2015
Skąd: Malbork
Model: Ford Kuga Titanium S
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 112
Domyślnie Odp: Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

U mnie także pisk dobiegał z koła klimatyzacji/alternatora/wspomagania. Kumpel oceniał na walnięte łożysko od koła klimatyzacji, ale po podjechaniu do mechanika okazało się, że do wymiany Koło zamachowe alternatora. Rzeczywiście po wymianie pisk ucichł na amen. Załączam fotki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg IMG_20150118_111016.jpg (87.6 KB, 68 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg IMG_20150118_111125.jpg (91.7 KB, 65 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg IMG_20150118_111144.jpg (94.4 KB, 74 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg IMG_20150118_111151.jpg (95.4 KB, 70 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg IMG_20150118_111156.jpg (92.5 KB, 60 wyświetleń)
__________________
* Ford Focus mk1 Ghia! 1.8 TDCI 115KM 2004r.
* Renault Master III 2.5 dCi 2002r.
* Alfa Romeo 156 2.0 TS 155KM 2000r.
Kaju88 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2015, 05:27   #10
markgubi
ford::beginner
 
Imię: marek
Zarejestrowany: 19-03-2010
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus kombi
Silnik: 1,8tdDi
Rocznik: 2000
Postów: 13
Domyślnie Odp: Piszczenie W Okolicach Paska Wielorowkowego

Witam,

Dziękuję za wiadomość, a szczególnie za fotki. Będą przydatne.
markgubi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:16.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.