|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-02-2015, 19:57 | #1171 |
ford::beginner
Imię: Antek
Zarejestrowany: 04-02-2014
Skąd: Kraków
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 115 km
Rocznik: 2005
Postów: 19
|
Odp: Diagnostyka VAG
Witam kolegów czy ktoś miał podobne błędy i co było przyczyną tego .
Objawy rano pali na dotyk ,po nagrzaniu jest gorzej kręci dłużej ale pali . Po ok 3-5 km zapala się kontrolka ESP i ma objawy jakby palił nie równo na 3 wtryski i jest przymulony . Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest lepiej . 17672 p1264 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit 17675 p1267 Wtryskiwacz 3 - przekroczony limit 17669 p1261 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit 17678 p1270 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit 19463 p3007 Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP - brak sygnału > czujnik, przewody, szczelina czujnika (odległość). 0799 czujnik temperatury cieczy chłodzącej (G110) obwód otwarty lub zwarcie do b+ |
11-02-2015, 21:15 | #1172 |
ford::average
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 19-11-2010
Skąd: Mazowieckie - Otwock
Model: VAG Group
Silnik: TDI
Rocznik: 2002
Postów: 127
|
Odp: Diagnostyka VAG
problem z pompowtryskami badz wiazka od nich
no i czujnik pozycji walka (padl albo przerwa w kabelekologi)
__________________
Regulamin §23 Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 16-02-2015 o 08:04 |
12-02-2015, 08:51 | #1173 |
ford::beginner
Imię: Antek
Zarejestrowany: 04-02-2014
Skąd: Kraków
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 115 km
Rocznik: 2005
Postów: 19
|
Odp: Diagnostyka VAG
Dzięki kolego stawiam na kable kostki bo nie wydaje mi się żeby wszystkie wtryski naraz padły . Oby tak było
|
15-02-2015, 18:23 | #1174 |
ford::average
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 19-11-2010
Skąd: Mazowieckie - Otwock
Model: VAG Group
Silnik: TDI
Rocznik: 2002
Postów: 127
|
Odp: Diagnostyka VAG
pewnie tak jest , sprawdz tez ta glowna wtyczke co wchodzi do glowicy
__________________
Regulamin §23 Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 16-02-2015 o 08:04 |
22-02-2015, 09:39 | #1175 |
ford::amateur
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 23-12-2012
Model: Seat Alhambra mk2
Silnik: 1.9 TDI AUY
Rocznik: 2000
Postów: 1
|
Odp: Diagnostyka VAG
Witam kolegów. Jestem po naprawie czujnika ESP (G200). Zrobiłem jego kalibrację wg. ross-tech wiki i w basic settings w grupie 063 w polu drugim mam wartość "OK". Czujnik ma wartość -0.35 m/s2 czyli mieści się w tolerancji. Pomimo naprawy ESP dalej nie działa. Nie działa przycisk na konsoli środkowej oraz zauważyłem, że podczas włączania zapłonu na zegarach nie zaświeca się lampka układu kontroli poślizgu kół.
Podejrzewam, że przez uszkodzony czujnik poprzedni właściciel całkiem zdezaktywował ESP. Pytanie - Gdzie rozpocząć poszukiwania i co włączyć żeby ESP znów działało? Dodam, że w grupie 03-ABS nie mam żadnych błędów. |
23-02-2015, 18:44 | #1176 |
ford::beginner
Imię: Antek
Zarejestrowany: 04-02-2014
Skąd: Kraków
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 115 km
Rocznik: 2005
Postów: 19
|
Odp: Diagnostyka VAG
Witam kolegów mam pytanie co to za czujnik gdzie on się znajduje
1314 - - Szyna danych CAN > sterownik silnika (ECM 792 - - Czujnik (włącznik) ciśnienia środka chłodzącego klimatyzacji f-129 Po uruchomieniu mruga ok 15 sekund wyświetlacz . 1426 - - Jednostka operacyjna w kierownicy E221 Prawdopodobnie do tego kodu zaświeca się po ok 4 km kontrolka ESP proszę o pomoc już mnie dobija ten samochód . |
26-02-2015, 17:56 | #1177 |
ford::beginner
Imię: Antek
Zarejestrowany: 04-02-2014
Skąd: Kraków
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 115 km
Rocznik: 2005
Postów: 19
|
Re: Diagnostyka VAG
Witam i proszę o pomoc sprawdziłem vagiem bloki 13,18,23 przed zaświeceniem ESP i po zaświeceniu .Objawy utrata mocy ,nie równa praca silnika problem z odpaleniem po zgaszeniu
. ,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Spec start of inj.,Spec inj. duration,Synchro. angle,,,,,,,,,, ,TIME,rpm,,°Ck.,-3..+3°Ck.,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, °BTDC, CF, CF,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,903,5.0,5.1,-1.7,,,,,,,,,, ,0.35,903,5.0,5.1,-1.7,,,,,,,,,, ,0.77,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,1.17,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,1.57,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,12.39,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,12.79,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,13.19,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,13.59,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,13.97,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,14.37,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,14.79,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,15.19,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,15.59,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,15.99,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,16.39,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, ,16.79,903,5.0,5.1,-1.1,,,,,,,,,, Kontrolka esp świeci ,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Spec start of inj.,Spec inj. duration,Synchro. angle,,,,,,,,,, ,TIME,rpm,,°Ck.,-3..+3°Ck.,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, °BTDC, CF, CF,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,0.40,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,0.80,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,1.20,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,1.60,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,2.00,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,2.40,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,2.80,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,3.20,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,3.60,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,4.01,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,4.39,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,4.79,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,5.19,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,5.59,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,5.99,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, ,6.39,903,4.3,5.1,3.9,,,,,,,,,, zgaszenie silnika i ponowne odpalenie ,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Spec start of inj.,Spec inj. duration,Synchro. angle,,,,,,,,,, ,TIME,rpm,,°Ck.,-3..+3°Ck.,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, °BTDC, CF, CF,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,903,0.0,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,0.39,903,0.0,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,0.78,903,0.0,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,1.18,903,0.0,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,1.59,903,0.0,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,1.99,1008,0.3,6.1,0.0,,,,,,,,,, ,2.39,1239,0.0,6.1,0.0,,,,,,,,,, ,2.79,1302,0.3,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,3.19,1407,0.6,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,3.57,1428,0.6,5.1,0.0,,,,,,,,,, ,3.97,1533,1.2,5.6,0.0,,,,,,,,,, ,4.37,1638,1.9,5.1,0.0,,,,,,,,,, ,4.77,1764,3.1,6.1,0.0,,,,,,,,,, ,5.17,1953,4.0,5.1,0.0,,,,,,,,,, ,5.57,2058,5.0,4.6,0.0,,,,,,,,,, ,5.98,2226,5.9,4.1,0.0,,,,,,,,,, ,6.38,2247,6.2,3.6,0.0,,,,,,,,,, ,6.78,2289,6.2,4.1,0.0,,,,,,,,,, blok 13.18.23 świeci Esp Thursday,26,February,2015,16:40:42 038 906 019 LR ,,1.9l R4 EDC G001SG 1565, ,Group A:,'013,,,,Group B:,'018,,,,Group C:,'023 ,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,(no units),(no units),(no units),(no units) ,TIME,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,TIME,0,0,0,0,TIME,,,, MARKER,STAMP, mg/R, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.80,-0.16,0.38,-1.06,0.80,0.00,47.0,47.0,0.0,47.0,0.40,127.0,127.0 ,38.0,127.0 ,2.02,-0.16,0.35,-1.11,0.85,1.20,47.0,47.0,0.0,47.0,1.60,127.0,127.0 ,40.0,127.0 ,3.22,-0.07,0.40,-1.32,0.99,2.42,47.0,47.0,0.0,47.0,2.82,127.0,127.0 ,57.0,127.0 ,4.42,-0.07,0.40,-1.36,0.99,3.62,47.0,47.0,0.0,47.0,4.02,127.0,127.0 ,89.0,127.0 ,5.64,-0.07,0.40,-1.36,0.99,4.82,47.0,47.0,0.0,47.0,5.22,127.0,127.0 ,127.0,127.0 ,6.84,-0.07,0.40,-1.36,0.99,6.02,47.0,47.0,0.0,47.0,6.42,127.0,127.0 ,127.0,127.0 ,8.06,-0.07,0.40,-1.36,0.99,7.24,47.0,47.0,0.0,47.0,7.64,127.0,127.0 ,127.0,127.0 ,9.29,-0.07,0.40,-1.36,0.99,8.47,47.0,47.0,0.0,47.0,8.89,127.0,127.0 ,82.0,127.0 ,10.54,-0.07,0.40,-1.36,0.99,9.71,47.0,47.0,4.0,47.0,10.13,127.0,127. 0,87.0,127.0 ,11.76,-0.07,0.42,-1.36,0.99,10.94,47.0,47.0,4.0,47.0,11.36,127.0,127 .0,87.0,127.0 Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu Thursday,26,February,2015,16:59:18 038 906 019 LR ,,1.9l R4 EDC G001SG 1565, ,Group A:,'013,,,,Group B:,'018,,,,Group C:,'023 ,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,(no units),(no units),(no units),(no units) ,TIME,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,TIME,0,0,0,0,TIME,,,, MARKER,STAMP, mg/R, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,-0.33,0.07,-0.12,0.33,0.40,0.0,0.0,0.0,0.0,0.83,64.0,41.0,42.0 ,50.0 ,1.25,-0.38,0.07,-0.16,0.38,1.67,0.0,0.0,0.0,0.0,2.08,113.0,127.0,88 .0,115.0 ,2.48,-0.38,0.12,-0.16,0.42,2.88,0.0,0.0,0.0,0.0,3.28,127.0,127.0,11 6.0,127.0 ,3.68,-0.38,0.12,-0.16,0.42,4.08,0.0,0.0,0.0,0.0,4.48,127.0,127.0,12 7.0,127.0 ,4.89,-0.38,0.12,-0.16,0.42,5.29,0.0,0.0,0.0,0.0,5.70,127.0,127.0,12 7.0,127.0 ,6.10,-0.38,0.12,-0.16,0.42,6.52,0.0,0.0,0.0,0.0,6.92,127.0,127.0,12 7.0,127.0 ,7.32,-0.38,0.12,-0.16,0.42,7.72,4.0,4.0,4.0,4.0,8.12,127.0,127.0,12 7.0,127.0 ,8.52,-0.38,0.12,-0.16,0.42,8.92,0.0,0.0,0.0,0.0,9.32,127.0,127.0,12 7.0,127.0 ,9.72,-0.38,0.12,-0.16,0.42,10.14,4.0,4.0,4.0,4.0,10.54,127.0,127.0, 127.0,127.0 ,10.94,-0.38,0.12,-0.16,0.42,11.34,4.0,4.0,4.0,4.0,11.74,127.0,127.0, 111.0,127.0 ,12.14,-0.38,0.12,-0.16,0.42,12.56,4.0,4.0,4.0,4.0,12.96,88.0,86.0,62 .0,74.0 ,13.36,-0.40,0.14,-0.12,0.35,13.76,0.0,0.0,0.0,0.0,14.16,62.0,41.0,43 .0,50.0 ,14.56,-0.45,0.14,-0.07,0.35,14.96,0.0,0.0,0.0,0.0,15.36,56.0,36.0,39 .0,47.0 ,15.78,-0.54,0.21,-0.14,0.42,16.18,0.0,0.0,0.0,0.0,16.58,60.0,41.0,39 .0,48.0 Proszę o pomoc i wyrozumiałość to są moje pierwsze pomiary . |
03-05-2015, 18:03 | #1178 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 05-10-2008
Skąd: Zdolny Śląsk
Model: SHARAN MKII Cruise
Silnik: BVK
Rocznik: 2006
Postów: 457
|
Logi kanał 18
Rozstałem się z Sharankiem, ale na forum zostaje.
Pytanie dotyczy Audi 2,0 140KM, ale to nie ma większego znaczenia. Zrobiłem dziś logi satyczne w kanałąch 13,18,23. 13 i 23 sa bardzo dobre. Natomiast niepokoi mnie 18. Na wolnych obrotach jest 0, ale przy przegazowaniu zamiast wrócić na moment na 4 jest wartość 128. Co może być przyczyną? Autko lekko drga na wolnych obrotach. Ostatnio edytowane przez Pacific tdi ; 03-05-2015 o 18:39 |
04-05-2015, 19:38 | #1179 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 04-01-2011
Skąd: Ede Holandia-Wrocław
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 Tdi AUY 170KM/374NM
Rocznik: 2002
Postów: 210
|
Odp: Diagnostyka VAG
Witam Panowie czy w tej grupie 011 przy logowaniu basic wszystko mam wporządku?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Galaxy 1.9 TDI AUY + Turbina ARL = 169,5KM i 373,4Nm by ECU PROJECT |
05-05-2015, 15:22 | #1180 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 04-01-2011
Skąd: Ede Holandia-Wrocław
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 Tdi AUY 170KM/374NM
Rocznik: 2002
Postów: 210
|
Odp: Diagnostyka VAG
Wstawiam loga dynamicznego grupy 11 proszę o interpretację [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Galaxy 1.9 TDI AUY + Turbina ARL = 169,5KM i 373,4Nm by ECU PROJECT |
Tagi |
diagnostyka , elektryka , interfejs diagnostyczny , kod |
|
|