|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-08-2009, 06:42 | #11 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Papel! Nie twierdzę, że się nie da, ale wyrosłem już z tego (jestem stary dziadek). Jak miałem kadetta, to sam wiele rzeczy przy nim robiłem, teraz poprostu chcę dać zarobić mechaniorom (każdy trzyma swój fach w dłoniach)!
__________________
668855686 |
20-08-2009, 07:21 | #12 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 27-07-2009
Skąd: WARSZAWA
Model: MONDEO KOMBI AUT. ghia
Silnik: 2.0 TDCI 130@152/302@341Nm
Rocznik: 2005
Postów: 301
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Tak jest, ja zapłaciłem 100 pln za wymianę napinacza, paska, łącznika stabilizatora i przednich klocków. samochód podnieśli do góry, 2,5 godz z wyjazdem po części i spokój. Potwierdzam, że nie trzeba odkręcać prawej poduszki (lewej patrząc od przodu). A to dzięki podnośnikowi. Luzują alternator i już.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
20-08-2009, 09:32 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-11-2006
Skąd: Warszawa
Model: MK3
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 452
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
marctwain gdzie to robiłeś?
|
20-08-2009, 21:08 | #14 | |
ford::average
Zarejestrowany: 20-02-2009
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 189
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Cytat:
Podaj kolego jakieś namiary na ten warsztat!!!
__________________
Jeśli potrafisz śmiać się z siebie - to najlepszy dowód, ze masz poczucie humoru -Molier- |
|
21-08-2009, 04:56 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 27-07-2009
Skąd: WARSZAWA
Model: MONDEO KOMBI AUT. ghia
Silnik: 2.0 TDCI 130@152/302@341Nm
Rocznik: 2005
Postów: 301
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Ja to robiłem u znajomego mechanika w Sulejówku pod W-wą. namiary mogę dac nn pw. Nie chciał, że podawac na forum, bo jak powiedział "nawiedzeni" się zjeżdzaja albo dzwonią i chcą tuningowac. A on sie tym nie zajmuje, chociaż się zna. Gośc jest konkret, ma jeden kanał i jeden podnośnik, a działa od 40 lat w branży. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
07-07-2010, 13:36 | #16 | |
ford::professional
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,663
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Cytat:
|
|
14-07-2014, 22:28 | #17 |
ford::amateur
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 02-03-2013
Skąd: Łeba
Model: Mondeo Mk3
Silnik: TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 2
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
|
04-02-2015, 11:32 | #18 |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-04-2011
Skąd: Myszęcin
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130 ps
Rocznik: 2008
Postów: 37
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Ja wymieniłem w tdci wszystko w garażu ze względu na to że rolka prowadząca przy poduszce silnika jest w porządku to jej nieruszalem, tylko do wymiany koła pasowego zawołałem druga osobę
Niema większych problemów z wymiana wystarczy mieć pare narzędzi pod ręką co do wymiany paska na parkingu to może ale nie w tdci bo tu bez wyjecia napinacza lub całej łapy z rolką prowadząca będzie problem żeby to zrobic |
04-02-2015, 19:40 | #19 |
ford::specialist
Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-04-2011
Skąd: Trójmiasto
Model: Ford MK III Kombi
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 527
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Witam pochwalę się , w moim mondeo wymieniłem sam wszystkie rolki i pasek wieloklinowy oraz koło pasowe wału korbowego w garażu (blaszaku) bez oświetlenia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
24-05-2015, 16:29 | #20 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-04-2011
Skąd: Kampinos
Model: Mondeo MKIII Kombi
Silnik: TDDI 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 244
|
Odp: Wymiana paska wieloklinowego
Czy w TDDI 2001 rok da się wymienić pasek od alternatora oraz pasek od pompy na przydomowym parkingu?
Czy trzeba coś rozkręcać / demontować czy wystarczy tylko za pomocą napinacza poluzowac, zdjąć stary i założyć nowy? Da się operacje przeprowadzić poprzez dostęp od góry czy trzeba też zdejmować osłone silnika/nadkole i wchodzić pod samochód? |