|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-09-2014, 08:26 | #81 |
ford::expert
Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,139
|
Odp: Rozszyfrowanie błędów dtc
#2 oznacza drugi błąd
a jaki masz nr #1 ........
__________________
......................... Pozdrawiam . |
25-09-2014, 16:05 | #82 |
ford::beginner
Imię: marcin
Zarejestrowany: 13-10-2012
Skąd: wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi DPF
Rocznik: 2007
Postów: 30
|
Odp: Rozszyfrowanie błędów dtc
616
ale go znalazłem, słaby akumulator. i to prawda bo jak esia zabierałem to trzeba było aku ładować. co do tego błędu abs to ABS mi działa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez deku ; 03-01-2018 o 13:06 |
26-09-2014, 08:13 | #83 |
ford::expert
Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,139
|
Odp: Rozszyfrowanie błędów dtc
Wobec tego opis błędów już znasz .
Dla uspokojenia własnego sumienia pozostaje ci podjechać do kogoś kto by ci wykasował te błędy , albo darować sobie i jeżdzić dalej . Powiem ci że ja również mam dwa takie same Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , i uważam że z nimi można jeżdzić bez jakichkolwiek konsekwencji . Chyba ze masz kogoś kto ci to wykasuje może na (spocie ) .. ja obecnie takiej możliwości nie mam .
__________________
......................... Pozdrawiam . |
29-01-2015, 09:07 | #84 |
ford::professional
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: S-Max FL +Mondeo5Vig
Silnik: 2.0TDCi 140KM +180KM
Rocznik: 09.2010 +08.2017
Postów: 1,467
|
Odp: Rozszyfrowanie błędów dtc
Wczoraj telefon od żony - kontrolka airbag świeci
Na miejscu sprawdziłem w zegarach - DTC 01 C15100 Po odpaleniu przy wjeździe do garażu i dzisiaj 25km przez Warszawę - kontrolka już nie świeci |
29-01-2015, 11:48 | #85 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 08-12-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 93
|
Re: Rozszyfrowanie błędów dtc
Wygląda na brak komunikacji z jedną z poduszek - może chwilowa utrata komunikacji z modułem. Ponadto pisałeś o podobnym błędzie w roku 2013 - czy wymieniałeś aku od tamtej pory?
|
29-01-2015, 15:50 | #86 |
ford::professional
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: S-Max FL +Mondeo5Vig
Silnik: 2.0TDCi 140KM +180KM
Rocznik: 09.2010 +08.2017
Postów: 1,467
|
Odp: Rozszyfrowanie błędów dtc
Tak, taki sam błąd miałem w lutym 2013 a jakoś w październiku 2013 wymieniłem akumulator na Bosh 85Ah
Jakiś tydzień temu go podładowywałem przez nockę, bo wyświetlało się sporadycznie info "usterka oświetlenia przedniego". Czyżby padał (po niewiele ponad roku?) albo nie zdąży się doładować/coś go w nocy rozładowuje? Bryka wykorzystywana 6 dni w tygodniu ok 2x25km po mieście Czy ten błąd 15100 wynikać może też z innych przyczyn? |
16-02-2015, 22:19 | #87 |
ford::beginner
Imię: a
Zarejestrowany: 04-01-2015
Skąd: m
Model: s-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 11
|
Odp: Rozszyfrowanie błędów dtc
witam
niedawno kupiłem s max 2.0 163km wracając do domu wyskoczył komunikat bład silnika a nastepnie zapaliła sie pomarańczowa lampa- autko wlączyło sie w tryb awaryjny, po zgaszeniu silnika blad zniknał natomiast lampa palila sie dalej,po przejechaniu ok 15km znow tryb awaryjny sie wlaczył i spadek mocy. podjechałem zeby zczytac blędy: P042A oraz P00BD. wykasowali mi blędy i wracajac do domu znów wlaczyl sie tryb awaryjny... cóz to może byc?? w serwisie forda powiedzieli ze dpf jest zapchany w 50% i raczej jest ok... |
18-02-2015, 04:43 | #88 |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 15-10-2014
Skąd: Londyn
Model: EDGE
Silnik: 2.0
Rocznik: 2016
Postów: 19
|
Odp: Rozszyfrowanie błędów dtc
czy ktos mi pomoze jadac z pracy do domu lampka sie zapalila
SILNIK USTERKA sprawdzilem fordscanem ===PCM DTC P269F:72-24=== Kod: P269F - Otwarty obwód świecy żarowej układu dopalania spalin Dodatkowe symptomy usterki: - Siłownik zablokowany w położeniu otwartym Status: - Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia. - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Zamrożone ramki : -GLOBTIM: 1981568 min - Globalny czas rzeczywisty -TOTDIST: 106672.7 km - Całkowity (przebyty) dystans -MAINECUV: 14.25 V - Zasilanie główne sterownika ECU -ESTSERUN: Tak - Status silnika - silnik pracuje -ESTSECRK: Nie - Status silnika - silnik w fazie rozruchu -INCARTMP: 25 °C - Temperatura wewnątrz pojazdu -OUTTMP: 8 °C - Temperatura zewnętrzna odczytywana przez czujnik. ===END PCM DTC P269F:72-24=== ===OBDII DTC P269F-P=== Kod: P269F - Error Status: - Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie Moduł: Diagnostyka pokładowa II ===END OBDII DTC P269F-P=== Co to moze byc? |
18-02-2015, 10:52 | #89 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Odp: Rozszyfrowanie błędów dtc
Problem z DPF,podjedź na sprawdzenie jaki jest jego stopień sprawności.
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
18-02-2015, 18:43 | #90 |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 15-10-2014
Skąd: Londyn
Model: EDGE
Silnik: 2.0
Rocznik: 2016
Postów: 19
|
Odp: Rozszyfrowanie błędów dtc
Zaraz dostanę obłedu
Wczoraj nie kasowałem błedu bo myślałem że zostanie w pamięci ,ale oczywiście nie. Podjechałem do mechanika no podpiął pod kompa i błedu nie ma .powiedzial ze to musi byc sporadyczny błąd i takie są najgorsze bo dopiero da radę naprawić jak jest widoczny. Poczekamy zobaczymy . W anglii ta swieca do dpf koszt 175 + vat funta |
|
|
|