Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 30-12-2014, 13:56   #331
kameleon7
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Panowie czy ktos moze mi powiedziec jaka macie temperature spalin zaraz po odpaleniu zimnego silnika. U mnie pokazuje caly czas 100 stopni nie wiem czy to dobrze. Nie sprawdzalem jak silnik jest rozgrzany. Ale jak odpalam na mrozie auto to napewno na piczatku nie maja 100 stopni.

kameleon7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2014, 14:44   #332
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

tak ma być, czujniki czytają dopiero od 100st Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2014, 15:01   #333
kameleon7
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-12-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi 163 PS
Rocznik: 2011
Postów: 161
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tak ma być, czujniki czytają dopiero od 100st Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzieki za informacje. Walcze z problemem porannej pracy silnika i czepiam sie kazdej anomalii. Poza tym na hamowni wyszlo 113 koni tylko i myslalem ze moze to cos z dpf.
kameleon7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2014, 21:12   #334
gin555
ford::average
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-07-2013
Skąd: Częstochowa
Model: S-max
Silnik: kopciuch 163 KM PS
Rocznik: 2010
Postów: 151
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Heko, ja broń boże nie uważam że jesteś czemukolwiek winien.
Szanuje twoją prace bo robisz wiele dobrego między innymi optymalizując prace silnika przez modyfikacje. Nadmieniłem tylko tak górnolotnie że usuwanie dpf/fap z definicji jest szkodliwe dla nas, ale oczywiście biorąc pod uwagę takie argumenty jak przytoczyłeś, wybiera się mniejsze zło
gin555 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-01-2015, 17:35   #335
jamacieq
ford::average
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 31-08-2012
Model: Ford S-max
Silnik: 2.0 Tdci 143
Rocznik: 2007
Postów: 118
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Wypalał ktoś serwisowo DPF? Jest to warte polecenia? Bo mam problem z filtrem, ktoś wyłączył auto podczas wypalania i wyskoczył mi błąd (żółty silnik), nie mogę się go pozbyć metodą jazdy sprzyjającej wypalaniu(chyba że się wypalił, a błąd trzeba wykasować poprzez komputer).
jamacieq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-01-2015, 17:43   #336
gin555
ford::average
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-07-2013
Skąd: Częstochowa
Model: S-max
Silnik: kopciuch 163 KM PS
Rocznik: 2010
Postów: 151
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Ja wypalalem w aso po tym jak padł czujnik różnicy ciśnień. A ja przejechalem jeszcze 400 km. Efekt zgodny z założeniami czyli filtr wypalony.efekt uboczny wymiana akumulatora. Aku był juz stary a wysoka temp. w komorze silnika go załatwiła.
mysle ze kontrolke skasujesz zwykłym elm a wypalanie powinni zacząć sie ponownie. Chyba ze żółty silnik sugeruje inny błąd- musisz sprawdzić

Ostatnio edytowane przez gin555 ; 01-01-2015 o 17:45
gin555 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-01-2015, 18:50   #337
Gregonio
ford::advanced
 
Avatar Gregonio
 
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 16-08-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy V-line
Silnik: 2.0 EcoBLUE 240KM
Rocznik: 2020
Postów: 236
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

W moim Smaxie w ASO odradzili, ponieważ podczas serwisowego wypalania DPF generowane są bardzo wysokie temperatury (wyższe niż przy normalnym wypalaniu) i z doświadczenia wiedzą, że może i filtr się wypali, ale można uszkodzić kilka czujników. Tylko jako zło konieczne ....
Gregonio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-01-2015, 18:55   #338
jamacieq
ford::average
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 31-08-2012
Model: Ford S-max
Silnik: 2.0 Tdci 143
Rocznik: 2007
Postów: 118
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

Sprawdzałem komputerem (błąd to niezakończone wypalanie dpf według sprawdzającego), był wykasowany, ale po chwili znowu wskoczył. Teraz próbowałem 3 różnych opcji sprzyjających wypalaniu DPF podczas jazdy, muszę znowu podpiąć komputer i zobaczymy co powie.

Pytam się o to wypalanie serwisowe, gdyż słyszałem, że olej silnikowy jest bardzo rozrzedzony (nie wiem czy to prawda) po takim właśnie zabiegu i kwalifikuje się do wymiany, a już czas na przegląd i nie chciałbym podwójnie wymieniać oleju silnikowego.
jamacieq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-01-2015, 19:38   #339
fordfocus2
ford::advanced
 
Imię: marek
Zarejestrowany: 20-12-2014
Skąd: warmińsko-mazurskie
Model: focus
Silnik: 1,8tdci
Rocznik: 2005
Postów: 208
Domyślnie Odp: Czy macie kłopoty z filtrem DPF?

w aso to komputer a nie mechanik dopala.mechanik tylko wykonuje polecenia wydawane przez komputer (ids)
fordfocus2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-01-2015, 20:08   #340
gin555
ford::average
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-07-2013
Skąd: Częstochowa
Model: S-max
Silnik: kopciuch 163 KM PS
Rocznik: 2010
Postów: 151
Domyślnie

Olej rozrzedza się paliwem gdyż sterownik silnika dotryskuje dodatkową dawke aby zwiekszyc temperaturę spalin. Chyba ze masz dodatkowy wtrysk w dpf wtedy tego problemu nie ma. Tak czy inaczej jeśli cos sie wydarzylo i filtr w normalnym trybie sie nie wypali to musisz jak najszybciej zrobic wypalanie serwisowe poniewaz ono tez ma jakies gorne ograniczenie zapchania filtra powyżej którego nawet ids nie poradzi
gin555 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:33.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.