|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-12-2014, 21:19 | #11 |
ford::advanced
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 05-05-2011
Skąd: Mielec
Model: Transit, Seat Alhambra
Silnik: 2.5 D, 1.9TDI
Rocznik: 1999, 1999
Postów: 385
|
Odp: Brak elastycznosci
Przerabiałem przyspieszacz w swoim ale u mnie były trochę inne objawy tzn miał muła a potem dostawał kopa jak by turbo się załączyło. Bardziej stawiam na ciśnienie w pompie.
|
11-12-2014, 08:52 | #12 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,994
|
Odp: Brak elastycznosci
Cytat:
Jeżeli natomiast dwuśrednicowy kołek pompy nie bardzo wchodzi, trzeba poluzować śruby mocujące koło do wałka pompy, włożyć kołek w kołnierz wałka pompy (wałek pompy ustawi się wtedy prawidłowo) i zablokować wałek pompy na kole dokręcając śruby. Czyli: kołek faktycznie ustala położenie wałka pompy, a nie koła pasowego. Przy okazji sprawdź, czy masz prawidłowy pasek rozrządu. W Transitach Mk3 był pasek o niskich zębach 2,5mm, później wprowadzono pasek o zębach 3,5mm. Te paski nie są w pełni zamienne. U ciebie jest szczególna sytuacja, bo koło zębate na wale i koło wałka rozrządu masz pod niskie zęby, a koło pompy wtryskowej - nie wiadomo jakie. Tym nie mniej powinieneś mieć pasek z niskimi zębami, bo tego wymagają koła wału i wałka, natomiast taki pasek może pracować od biedy na kole pompy pod pasek z wyższymi zębami. Odwrotna sytuacja jest mocno nieprawidłowa.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 11-12-2014 o 09:06 |
|