Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-05-2014, 18:48   #1
Jasiu1907
ford::beginner
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 09-09-2013
Skąd: Wałbrzych
Model: focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI 109km
Rocznik: 2006
Postów: 34
Domyślnie Relacja spr. sitka turbiny przy 140tys.

Witam przy 140 000 zabrałem się do sprawdzenia sitka i powiem tak było w stanie idealnym a żeby się do niego dobrać jest kupa roboty same zdemontowanie osłony termicznej z DPF-a jest kłopotliwe nie wspomnę że śruby na końcu filtra możesz zapomnieć że odkręcisz bo Ford zamontował śruby od nadwozia zamiast od spodu totalna bzduraGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. więc nie ma jak ich odkręcić bo pole manewru jest małe trzeba wiercić. Zajmuje to pare godzin i najlepiej jak jest ktoś do pomocy w wyciąganiu Dpfa nie wspomnę o tym że bez kanału nie ma szans się tam dostać. Moim zdaniem jeśli ktoś wymienia olej na czas to nie ma sensu się tam dobierać ,sam osobiście zostawiłem sitko i skręciłem gdyż miałem dylemat czy je wywalić ale nie chciałem aby jakiś opiłek się dostał na turbo i żeby było za duże ciśnienie oleju. Olej lany w mojej Foce to cały czas 5W30 wcześniej bdb olej Millers a teraz Castrol Magnatec rekomendowany przez forda z racji że był dużo tańszy nie lejcie formuły a będzie dobrze pozdrawiamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jasiu1907 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-05-2014, 23:13   #2
wrzoch
ford::expert
 
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
Domyślnie Odp: Relacja spr. sitka turbiny przy 140tys.

Ja sprawdzałem swoje przy niecałych 200kkm i też było idealnie czyste. Osobiście to sam nie wiem, czy to nie akcja nakręcona przez PSA było, aby posprzedawać "komplety naprawcze".
__________________
Jak mogę, to pomogę

Kontakt: wrzoch(at)gmail.com
wrzoch jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2014, 16:02   #3
ŚwiątuŚ
ford::beginner
 
Avatar ŚwiątuŚ
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 21-05-2014
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rocznik: 2004
Postów: 23
Domyślnie Odp: Relacja spr. sitka turbiny przy 140tys.

Witam. Podepnę się do tematu. Czy ktoś mógłby mi opisać dokładnie (może jakieś foto) gdzie owe sitko się znajduje i czy jest 1 czy więcej?
ŚwiątuŚ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2014, 19:51   #4
bartosh80
ford::average
 
Imię: Wiesław
Zarejestrowany: 01-04-2013
Skąd: Wielkopolska
Model: volvo
Silnik: 1,6D/TDCI-109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 162
Domyślnie Odp: Relacja spr. sitka turbiny przy 140tys.

W śrubie 4b ( przekrój śruby c) jest sławetne sitko i jest tylko w niej.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg DSCF3004.jpg (87.4 KB, 59 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez bartosh80 ; 19-11-2014 o 19:57
bartosh80 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2014, 20:28   #5
ŚwiątuŚ
ford::beginner
 
Avatar ŚwiątuŚ
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 21-05-2014
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI 109KM
Rocznik: 2004
Postów: 23
Domyślnie Odp: Relacja spr. sitka turbiny przy 140tys.

Dzięki za info. A czy możesz jeszcze napisać mi gdzie dokładnie mam szukać tej śruby? Bo jest gdzieś w bloku silnika ale nigdzie jej nie widać.
ŚwiątuŚ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2014, 20:49   #6
bartosh80
ford::average
 
Imię: Wiesław
Zarejestrowany: 01-04-2013
Skąd: Wielkopolska
Model: volvo
Silnik: 1,6D/TDCI-109 KM
Rocznik: 2008
Postów: 162
Domyślnie Odp: Relacja spr. sitka turbiny przy 140tys.

Jest obok chłodnicy oleju, ale jak napisał -Jasiu1907 zakryta przez osłonę termiczną oraz sam FAP/DPF. Aby faktycznie do niej dojść musisz zdemontować osłonę i FAP/DPF. Zdjęcia pochodzą z książki serwisowej silnika DV6 gdzie jest zalecane usuwanie sitka jest to następna strona.Dojdziesz do niej patrząc na niebieską rurkę z poprzedniego zdjęcia (przewód smarowania turbiny).
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg DSCF3005.jpg (89.0 KB, 40 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez bartosh80 ; 19-11-2014 o 21:01
bartosh80 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:39.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.