|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-11-2014, 20:26 | #51 | |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,944
|
Odp: Kompresor doładowujący silnik aby wzmocnić auto
Cytat:
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
|
11-11-2014, 20:59 | #52 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-06-2010
Skąd: Wałbrzych
Model: Focus
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2001
Postów: 93
|
Odp: Kompresor doładowujący silnik aby wzmocnić auto
|
11-11-2014, 21:15 | #53 |
ford::professional
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
Odp: Kompresor doładowujący silnik aby wzmocnić auto
7,5-8,5 przy 200km/h? Chyba ci się zaciął przycisk 1 i miało być 17,5-18,5. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
11-11-2014, 22:29 | #54 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: Kompresor doładowujący silnik aby wzmocnić auto
Se kup jeden z drugim i sprawdźcie.
Te auta tak mają. To wielokrotnie przez różnych kierowców potwierdzany fakt. Sam sie chwilę na takie coś zasadzałem, jednak design wnętrza mnie odpychał. Ale silnikowo są rewelacyjne. |
11-11-2014, 23:00 | #55 |
ford::professional
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
Odp: Kompresor doładowujący silnik aby wzmocnić auto
|
11-11-2014, 23:22 | #56 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: Kompresor doładowujący silnik aby wzmocnić auto
Nie pasuje Ci prawda z moich ust/klawiatury - wyklikaj sobie ignoruj na moją osobę.
A dane podają właśnie klienci, a że jedną taką mieliśmy dość długo na hamowni spalajac beny zanponad 600 zeta to jakby jakiś tam pogląd na spalanie nawet w trudnych warunkach (hamownia) mam. Masz problemy ze zrozumieniem słowa pisanego i wszędzie szukasz podstępu - nie mój problem. Jednak nie mając cienia podstaw zarzucając mi fałsz licz się na poważne / grube riposty. Bo nic mnie tak nie drażni jak bezpodstawne zarzucanie mi czegoś co nie ma miejsca. Także skończ może Ty w końcu te swoje wyssane z paluszka bajeczki sprzedawać forumowiczom, a skoncentruj się na faktach, które inni w praktyce - powtarzam W PRAKTYCE - weryfikowali. PS - o vectre zapytaj Heko, oboje z nią walczylismy baaardzo długo. Może jemu nie będziesz czelny zarzucać kłamstwa... Dla mnie na chwilę obecną osiągnąłeś poziom depresji (below zero) - rynsztok mówiąc potocznie. Nie chce mi się z tobą gadać... Ostatnio edytowane przez Struna ; 11-11-2014 o 23:26 |
12-11-2014, 00:54 | #57 |
ford::professional
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
Odp: Kompresor doładowujący silnik aby wzmocnić auto
1. riposty jakoś słabo Ci wychodzą, na razie żadnej nie zauważyłem, widzę tylko głupie odzywki i nie potrzebne pyskówki i nie udolne próby obrażania mnie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
2. klientów, którzy opowiadają, jak mi to diesel pali 4 litry jadąc 200km/h, z czteroma rowerami na dachu i przyczepą to ja znam... takim to zawsze warto wierzyć. 3. nic Ci nie zarzucam, poprostu nie wierzę w bajki pokroju 7,5-8,5l na sto w 175KM turbobenie przy 200km/h. Tyle nie biorą nawet najlepsze nowoczesne diesle. Owszem, jak jechaliście 99km @ 110km/h i potem 1km @ 200km/h, no wtedy to średnia wyjdzie tak jak piszesz... Niestety Struna, palikanem to ja nie jestem. PS: jeżeli spalanie na hamowni, gdzie mamy ZERO oporów powietrza, uważasz za porównywalne do spalania na drodze, to ja dziękuję Panu za rozmowę i kłaniam się. Z takimi ekspertami to naprawdę nie ma o czym rozmawiać. Ostatnio edytowane przez Atlis ; 12-11-2014 o 00:58 |
12-11-2014, 06:51 | #58 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: Kompresor doładowujący silnik aby wzmocnić auto
Nie chce mi się z tobą gadać - palikanie
Ktoś wie jak tu się włącza ignorowanie? Bo coś nie mogę dostrzec, a akurat by mi pasowało jednego "palikana" zignorować pernamentnie. Ps. Nieaktualne, znalazłem - działa świetnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Struna ; 12-11-2014 o 07:31 |
12-11-2014, 07:31 | #59 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-10-2014
Skąd: Warszawa
Model: s-max
Silnik: 2,0 duratec
Rocznik: 2007
Postów: 768
|
Jesli 7,5w trasie przy predkosci do 100 km/h to jestem w stanie uwierzyc w przeciwnym wypadku kolejne powielanie zaslyszanych od kogos "faktow". Wiem co mowie, poniewaz wczesniej mialem uturbiona i to slabsza benzyne, ktora choc bym jechal i 80km/h ponizej 8 zejsc na trasie nie chciala
|
12-11-2014, 08:01 | #60 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: Kompresor doładowujący silnik aby wzmocnić auto
Takich aut przeszło "naście" przez moje ręce, strojone na hamowni, latane po obwodnicy Krakowa z prędkościami i dynamiką powszechnie uznawaną za "piractwo drogowe".
Mam wyrobione własne, poparte suchym faktami, zdanie i żaden krzykacz teoretyk tego nie zmieni. Sam w to wierzyć nie chciałem, ale mi udowodniono, a potem co każde takie auto jedynie się utwierdzałem w tym, że one po prostu tak mają. Mnie to strzyka że erotoman-gawędziarz-teoretyk nie wierzy - to jego (nie mój) problem. Gdyby nie design wnętrza (mi się po prostu nie podoba) to już bym takim jeździł. Silnik znosi 300 kucy bez dłubania, jest bardzo podatny na modyfikacje. 200 koni robi sam soft. Wyzej trzeba już trochę w osprzęcie dłubnąć - wtryski, wydech, IC - na tym można pod 270-280 zrobić Również sprawdzone w praktyce. Generalnie fajne auto, jak komuś design nie wadzi. Ostatnio edytowane przez Struna ; 12-11-2014 o 08:07 |