|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-10-2014, 09:40 | #1051 |
ford::advanced
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 07-02-2014
Skąd: Jaworzno
Model: Mondeo MK IV Sedan , EcoSport-Titanium
Silnik: 1,6 PB ;-( , 1.0EB 125KM
Rocznik: 2014 , 2018
Postów: 241
|
Trochę dla rozluźnienia atmosfery.
Przy Waszych kłótniach i narzekaniach na ciasnotę mk5 to może on wygląda tak: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wysłane z mojego GT-I9505
__________________
Pozdrawiam Jarek |
18-10-2014, 09:48 | #1052 |
ford::professional
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
Odp: Nowy model Mondeo ( MK V ?? )
Rob - wcale mnie to nie dziwi. Fiesta jest mniejsza, lżejsza. Wybebeszyć ją, powrzucać kilka gratów i jest z niej torowa rakieta za sensowne pieniądze. ;-)
jarojaw - Mondeo jest duże, problem jest inny: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
18-10-2014, 10:16 | #1053 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-11-2010
Skąd: łódź
Model: FIesta MK7, Superb III
Silnik: 1,4 Pb/2,0pb
Rocznik: MK7 2015,SIII 2018
Postów: 401
|
Tak sie zastanawiam jaka bedzie cena mk4 jakbym kupil pod koniec roku lub na początku 2.0 240km w pelnej mozliwej wersji. Cikawe o ile bedzie taniej od mk5
Wystukane z Galaxy S4 za pomoca Tapatalka |
18-10-2014, 10:22 | #1054 | |
ford::advanced
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 07-02-2014
Skąd: Jaworzno
Model: Mondeo MK IV Sedan , EcoSport-Titanium
Silnik: 1,6 PB ;-( , 1.0EB 125KM
Rocznik: 2014 , 2018
Postów: 241
|
Cytat:
Wysłane z mojego GT-I9505
__________________
Pozdrawiam Jarek |
|
18-10-2014, 11:29 | #1055 |
FCP member
Imię: Robert
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Krosno
Model: Ranger Limited
Silnik: 2.0 238KM Bi-Turbo
Rocznik: 2022
Postów: 717
|
Odp: Nowy model Mondeo ( MK V ?? )
anastazyy zapomnij że Ci je sprzedam za 30kpln Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A tak poważnie to jeśli nawet w salonach MK4 troszku spadnie z ceny to i tak nijak będzie się to miało do cen aut używanych ... tu raczej będzie czuć spadek wartości "starych" MK4.
__________________
Było niesamowite Mondeo i zadziorna Kuga ST-Line jest Fiesta EcoBoost 1 liter !!! i Fordowa wyprawówka Ostatnio edytowane przez Rob^ ; 18-10-2014 o 11:38 |
18-10-2014, 12:26 | #1056 |
ford::beginner
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 25-03-2010
Skąd: Kraków
Model: S-MAX PowerShift
Silnik: 2,0 TDCI 163 KM
Rocznik: 07.2013
Postów: 30
|
Odp: Nowy model Mondeo ( MK V ?? )
Atlis - ja nie mówiłem ze Passat nie jest konkurentem. To jest oczywista oczywistość Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Poprostu nie jestem fanem stajni VW i dla mnie to jest szok ze wogole pomyslalem o tym samochodzie. Jednak bagażnik w passacie,jednak mniejszym, 650 l robi wrażenie... ( przynajmniej na papierze ) No ale sie nie poddam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. czekam na premiere |
18-10-2014, 12:53 | #1057 |
ford::professional
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
Odp: Nowy model Mondeo ( MK V ?? )
wlmgbs - papierowo ma Octavia kombi największy bagażnik w klasie niższej średniej. Focus natomiast oferuje bagażnik o raczej przeciętnej pojemności. Ale jak ostatnio udowodniła ekipa z czeskiego autorevue.cz, papier wytrzyma wszystko.
Bagażnik Octavii teoretycznie pomieści 588l, co jest potężna różnica w porównaniu do 488l w przypadku Focusa. Tylko że bagażnik Octavii ma nieregularny kształt. W praktyce okazuje się, że w bagażnik Focusa można pomieścić teoretyczne pudło o pojemności 367 litrów a w Octavię - 366l. W tej dyscyplinie ma Focus największy bagażnik że wszystkich dostępnych kombi na rynku, w tym teoretycznego rekordzisty Civic (321l) czy Golfa (313l). Dlatego mocno zależy, jaką metodę do pomiarów przyjąć. Liczyć schowki, zakamarki, wnękę na koło zapasowe? Dlatego ja w cyferki producentów nie wierzę. Szczegolnie nie w dane VAG. Bardzo możliwe, że papierowo mniejszy bagażnik Mondeo w praktyce pomieści tyle samo, albo nawet więcej niż ten w Passacie. Ostatnio edytowane przez Atlis ; 18-10-2014 o 12:58 |
18-10-2014, 13:05 | #1058 |
ford::beginner
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 25-03-2010
Skąd: Kraków
Model: S-MAX PowerShift
Silnik: 2,0 TDCI 163 KM
Rocznik: 07.2013
Postów: 30
|
Odp: Nowy model Mondeo ( MK V ?? )
no ale te auta to klasa niżej niż mondeo.
Wiadomo ze producenci rżną na litrach jak leci... Ja już kilka bagażników zdyskredytowałem, poprosi metrem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ( na papierze były większe niż w mk4) Dlatego liczę, ze mk5 nie bedzie źle (choć na papierze nie wyglada to dobrze) |
18-10-2014, 15:24 | #1059 |
Postów: n/a
|
Odp: Nowy model Mondeo ( MK V ?? )
Witam, postanowiłem się włączyć do dyskusji, z racji obejżenia dzisiaj w piasecznie nowego mondziaka.
Żeby mieć dobre porównanie, pojechałem moim mk4 kombi,i tak; - był focus niebieski hatchback, mondeo białe sedan hybryda, mondeo szare kombi - focus ładny,w środku jak focus, tylko odnowiony, wygląda jak poprzedni w kwestii wymiarów - mondeo: optycznie od razy widać,że auto mniejsze od mk4, szczególnie widać że niższe - jak się wsiada to czuć oraz ciut węższe Bardzo ładne auto z zewnątrz. Ten biały to wyglądał na robionego, kolor przedniego zderzaka bardzo się różnił od koloru całego auta, ale to pewnie dlatego że to plastik. Nie mniej jednak na pierwszy rzut oka widoczna różnica kolorów - a to już sporo niedopracowanie - sedan był na grubych oponach - wyglądało to masakrycznie - w środku ładnie, łądna skóra, fotele profilowane, ładna navi, kierownica, dzwigna powershifta w kombi. - wyściołka drzwi przyjemna, ogólnie ładnie się prezentuje auto zewn i wewn. Jednak insignia ma duzo lepsze materiały. Wielki minus za guziki na panlu srodkowym - dwa wielkie białe gumowe poziome przyciski sa masakryczne, Skad oni je wzieli i po co biale na czarnym panelu ??? - odczucia po zajęciu miejsca w hybrydzie z tyłu: po dosunięciu tyłka do końca siedzenia, głowa w suficie! Mam 175 cm i jestem normalnej budowy-wysportowany nawet. Zresztą ze nisko to widać na filmikach nawet z paryża 2012... -tylna kanapa zbyt płytka, nie da się wygodnie głęboko usiąść, oparcie pleców też jakieś krótkie. Zagłowki twarde. Nie ma takiej wygody jak w mk4. - przód w kombi: nisko nad głową, duuużo niżej niz w mk4, około 8 cm, ale być może dlatego że kombi miało panoramiczny dach i widać było że sufit jest gruby - tunel środkowy fajny, ale przy kolanach już robi się ciasno i to spory minus, bo noga jest w zablokowanej jednej pozycji - dziwna półka-dziura w tunelu na wys kolan - żadna z tego półka bo bokie mrzeczy wylecą, tylko kurz sie tam bedzie zbierac. taki cudak jest w aurisie - i tam tez krytykuja, zreszta w najnowszym chyab sie tego pozbyli... -fotel z przodu NIEWYGODNY! Jestem szczupły - boki cisną tułów, tak samo boki siedzenia cisną nogi -to narpwadę nie fajne. Siedzisko jakieś krótkie, za mało nogi są podparte od dołu. -Lampy z przodu fajne-ale jak włączyli postojowe to ledwo widać - taka cieniutka linia świeci - lampy z tyłu - teraz robi sie ze swieca linie diod, a tu ford zrobił ze swieca kolka o srednicy 2cm odlegle od siebie o 1cm w linii - wyglada jakby duze czerwone chrabaszcze swiecily- kompletnie nie rozumiem idei... zeby jeszcze mocno dawały po gałach jak w innych markach np a6... -bagaznik w sedanie hybryda maly, bardzo maly, bo leza te ogniwa pod spodem, -w kombi bagaznik prawie taki sam, ale teraz jest nieregularny ksztalt - zrobili wneki kolo nadkoli od tylu - tylna klapa bardzioej pod kontem leci - widac ze sporo krotsza jest roleta bagaznika - klampa w kombi nisko sie otwiera - nie jest wygodny dostep do bagaznika z tego powodu - w mk4 otwiera sie wyraznie wyzej - w kombi dach leci tez w dol i z tylu glowa nie dotyka do sufitu, ale czuje sie ze sufit tuz nad glowa - bardzo irytujace wrazenie Podusmowując, auto ładne, ale mniejsze od poprzednika, na tyle, że czujesz że ocierasz się o sufit, drzwi, tunel środkowy co jest nie od przyjęcia w tej klasie To na tyle. Po wejsciu do wlasnego auta od razu poczułem się jak w wygodnym aucie. a nie jak w kompakcie jakim niewatpliwie zostało mondeo. Planuję zakup na wiosnę, ale mondeo nie kupię, szkoda. Nie dośc,że droższe(mimo dołożenia kilku zbędnych bajerów) od mk4, to jeszcze duuuzo mniej wgodne. Jak ktoś miał małe auto to kupno mondeo bedzie na plus bo i tak wiekszy od focusa. Jak jezdziles mondeo, passatem, superbem, to o nowym mondeo zapomnisz.Szkoda kasy. Pozostaje passat, superb (nowy superb 2016 ma byc szerszy od aktualnego!),albo jakis SUV. Ostatnio edytowane przez darkpassenger ; 18-10-2014 o 15:33 |
18-10-2014, 15:35 | #1060 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford S-Max Titanium
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 185
|
Odp: Nowy model Mondeo ( MK V ?? )
Widzę, że dyskusja na temat nowego Mondeo (Ford mówi, że IV generacji) wzbudza spore emocje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Ja jestem właśnie po pierwszych jazdach tym samochodem, a sam jeżdżę MDO rocznik 2009 z silnikiem 2.0 145 KM.
Miałem okazję przetestować wersję 5d z silnikiem 2.0 TDCi 180 KM i kombi 1.5 EcoBoost 160 KM na odcinku około 160 km. Diesel dość głośny i nie wiem gdzie się te konie mechaniczne pochowały. Benzyna cicha, żwawa i niezbyt łakoma na paliwo (przy rozsądnej jeździe). Co do ilości miejsca w środku, to nie robiłem pomiarów, ale nie wydaje mi się, żeby w nowym było mniej miejsca (wrzucę screen wymiarów, to dociekliwi sprawdzą). Mówienie, że to lifting zakrawa na głupotę, bo auto powstało na zupełnie nowej platformie C/D. Samochód pod każdym względem nowocześniejszy od poprzednika - zmienione zawieszenie z tyłu, system Torque Vectoring sprawiają, że samochód prowadzi się jeszcze lepiej. Wszelkie próby wyprowadzenia go z równowagi spełzały na niczym, a czucie drogi, mimo elektrycznego wspomagania jest wyśmienite. Jedynie środek nie przypadł mi do gustu, bo śmierdzi amerykańskim przeszczepem - mnóstwo szarego plastiku i generalnie wygląda to jak w jakimś Hyundaiu. In plus są bardzo wygodne siedzenia i intuicyjny sposób obsługi multimediów (SYNC2 od Microsoft). [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Spiller ; 18-10-2014 o 15:43 |