Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-02-2014, 22:04   #191
luki6262
ford::specialist
 
Avatar luki6262
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 28-04-2012
Skąd: Bielsko-Biała
Model: c-max/focus
Silnik: 1.6 TDCI/1.6 ti-vct
Rocznik: 2007/2009
Postów: 730
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ja wyciąłem ich z pińcet, albo i więcej, na pewno wiecej i 97% z tego piknie chodzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozostałe 3 % jeszcze pikniej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

luki6262 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-02-2014, 22:08   #192
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

..nie, 3% to fuckupy i inne, np. volvo v50 2.0d i wybuchający motor na hamowni Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2014, 15:18   #193
cysior
ford::average
 
Avatar cysior
 
Zarejestrowany: 03-05-2012
Skąd: Wolin
Model: MKIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 92
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

negatywną stroną usunięcia DPF jest niemożliwość wgrania potem nowszego softu odpowiadającego za pracę silnika. Tzn można wgrać tylko zrobimy w ten sposób reset i auto znów będzie dopalać DPF którego fizycznie nie ma.
I jedynym rozwiązaniem jest kolejna podróż do Poznania czy Krakowa i kolejny wydatek na wgranie zmodyfikowanego oprogramowania.... o tym nikt nie wspomina
cysior jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2014, 15:29   #194
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

o jakim nowszym sofcie mówisz, np. w 2.0 140 od 2007r było tylko kilka aktualizacji, a większość Fordzików podczas przeglądów gwarancyjnych, mają choć raz robioną aktualizację, co chciałbyś jeszcze aktualizować?
...z resztą, jeśli ktoś sobie zażyczy, mogę przed modyfikacją zrobić najnowszą aktualizację Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2014, 16:37   #195
TuneFORCE
ford::professional
 
Avatar TuneFORCE
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Wałbrzych/Poznań/Trójmiasto
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,350
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

cysior u mnie i u heko pierwsze przywrócenie moda po przeprogramowaniu w ASO jest darmowe. W ciągu kilku lat i setek zmodyfikowanych aut miałem dosłownie trzy przypadki, że ktoś miał aktualizacje w ASO i do mnie wracał na moda :-)
Przy wizycie w ASO możesz powiedzieć, że nie chcesz robić update i nikt Ci go nie zrobi. Większość zmian to poprawki odnośnie pracy DPF czy jakieś inne pierdoły,które nie maja większego znaczenia, zwłaszcza jeśli DPF jest nieaktywny.

Jak ktoś się uprze to tak jak Grzechu napisał...przed modyfikacja można zrobić update i po problemie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
TuneFORCE jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2014, 08:26   #196
Boblo
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

Ja tak z ciekawości zapytam ( może jest w tym temacie ale nie mam DPFa więc nie chce mi się czytać całości Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ). Czy w MK3 jest filtr suchy czy mokry? Podobno te mokre lepiej znoszą jazdę miejską (?).
Boblo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-03-2014, 15:58   #197
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

..."suchy"
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2014, 19:28   #198
wicio 82
ford::amateur
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 26-10-2013
Skąd: Ostróda
Model: galaxy mk3
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2007
Postów: 5
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

Witam forumowiczow,
kiedys bylem aktywny w klubie audi a teraz mam 2 galaxy: mk2 1,9 tdi 115km jak w audi i mk3 2.0 tdci 140 km gdzie jestem laikiem. Potrzebuje info i porady. Galaxy mk3 2.0 tdci 140km kupilem 10 miesiecy temu i zrobilem 50.000 tys km glownie trasa bezproblemowo az wywalilo 'usterka silnika', auto jest obecnie w trybie awaryjnym tzn bez turbo. Kupujac auto handlarz poinformowal mnie ze dpf jest wyciety bo auto bylo zamulone. Po takim czasie i przebiegu obecnie ponad 200.000 tys km po podlaczeniu kompa pokazuje blad filtra dpf i blad dodatek do paliwa. Ktos wie w czym rzecz? I pytanie jaki mam filtr suchy czy mokry? Czy na boshu czy siemensie?
wicio 82 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2014, 19:39   #199
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

masz suchy filtr na siemensie sid 206, bez dodatku, przynajmniej tak powinno być Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ale ten błąd dodatku jest ciekawy, może trafiłeś na jakąś ciekawostkę i masz silnik/dpf jak w Focusie, czyli mokry na siemensie sid 803a
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2014, 20:44   #200
maciek8791
ford::average
 
Zarejestrowany: 02-06-2010
Skąd: łódź
Model: Ford SMAX
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 122
Domyślnie Odp: negatywna strona usuniecia filtra fap/dpf silnik 2.0 tdci

Cytat:
Napisał cysior Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
negatywną stroną usunięcia DPF jest niemożliwość wgrania potem nowszego softu
Negatywna strona to dopiero będzie jak pójdzie dyspozycja do stacji kontroli pojazdów żeby sprawdzać czy auto trzyma normy emisji spalin albo czy jest / nie ma dpf / katalizator.
Wtedy mechanicy zaczną zarabiać na ponownym montażu filtrów czy zdajecie sobie sprawę że po chamskim wycięciu ponowne go zainstalowanie w aucie tak zeby działał może być problemem? Z uwagi na powyższe ja bym z młodszym autem nie próbował nawet usuwać dpf tylko go dał co najwyżej na czyszczenie. Pozdrawiam Maciek
maciek8791 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:42.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.