|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-09-2014, 13:00 | #161 |
ford::average
Zarejestrowany: 03-12-2013
Model: smax
Silnik: 2.0 EcoBoost 240 KM
Rocznik: 2014
Postów: 137
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
jak masz tdci 2.0 lub 2.2 to na pewnie będziesz miał mniej o jakieś 3 litry. Ale jakbyś miał 3.0 diesla - miałbyś podobnie. Jechałem tą trasę jako pasażer z pewnym dyrektorem mercedesem E-klasa coupe, 3.0 cdi: dwie turbiny, 4x4, 230 KM. Też nieźle grzał, podobnie jak ja na opisanej wyżej trasie (u niego raz pokazał komp 250 km/h). I spytałem o spalanie - przełączył komputer i powiedział mi że średnia 15 l (nie pytałem ile po przecinku) ale powiedział, że przed kasowaniem przejechał około 100 po zwykłych drogach.
Ostatnio edytowane przez pspot ; 26-09-2014 o 13:06 |
27-09-2014, 10:28 | #162 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 09-02-2007
Skąd: Raszyn
Model: C-Max Energi
Silnik: 2.0 plugin hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 507
|
To sporo mu ten merc wzial... Jechalem ostatnio do berlina a6 3.0tdi quattro po chipie (ok 270KM) i spalila ok 11,5. Predkosc przewaznie 180-200. Ale kilka razy bylo i 220, a raz nawet 260 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (zdjety limiter)
|
27-09-2014, 19:48 | #163 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-05-2013
Model: s-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010
Postów: 98
|
Panie i Panowie, prosiłbym o wyjaśnienie jaka jest różnica w sposobie zliczania średniego spalania tego, które wyświetla się na niebieskim tle a to, które widać w teście zegarów z napisem RARE? Czy to w teście to jest od wyjazdu z fabryki?
|
28-09-2014, 00:35 | #164 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
W teście jest to służące do obliczania zasięgu - średnie z kilku ostatnich km. RAF = Recent Average Fuel Economy
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie |
29-09-2014, 08:10 | #165 | |
ford::average
Zarejestrowany: 03-12-2013
Model: smax
Silnik: 2.0 EcoBoost 240 KM
Rocznik: 2014
Postów: 137
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Cytat:
I zapomniałęm dodać - dyrektor z tego merca mówił mi też, że kiedyś jechał na rezerwie po A2 a że stacja była daleko, jechał bardzo delikatnie za tirami prawym pasem. I wtedy wyszło mu średnie spalanie 5 litrów (nie pytałem ile po przecinku). Także jakby tak jechał połowę trasy a potem (po zatankowaniu) grzał, to średnia też by mu wyszła 11/100 |
|
30-09-2014, 13:22 | #166 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 09-02-2007
Skąd: Raszyn
Model: C-Max Energi
Silnik: 2.0 plugin hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 507
|
Lecielismy prakrycznie non stop 180-200. Galaxy bym nieporownywal do a6 w sedanie
|
30-09-2014, 14:58 | #167 |
FCP member
Imię: Robert
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Krosno
Model: Ranger Limited
Silnik: 2.0 238KM Bi-Turbo
Rocznik: 2022
Postów: 717
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Czy nie wydaje się Wam że im wątek ma więcej stron tym większe szybkości są osiągane ?
p.s. Teksty typu jechałem 260 nonstop przez pierdyliard kilometrów mnie osłabiają.
__________________
Było niesamowite Mondeo i zadziorna Kuga ST-Line jest Fiesta EcoBoost 1 liter !!! i Fordowa wyprawówka |
30-09-2014, 18:27 | #168 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 09-02-2007
Skąd: Raszyn
Model: C-Max Energi
Silnik: 2.0 plugin hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 507
|
Czemu? 260 jest ciezko utrzymac, ale takie 180 to raczej bez problemu i nie trzeba do tego jakiejs poteznej mocy
|
30-09-2014, 23:11 | #169 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Licznikowe 180 to bardzo akuratna prędkość na niemieckiej A2. Nawet zaladowanym Avensisem 1.6 się da i to dość ekonomicznie (12.5-13 l/100). Powyżej zaczynał chlac.
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie |
|
|
|