|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-08-2014, 10:04 | #51 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-08-2014
Model: Fiesta
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
U mnie auto nie przyspiesza wcale... nie mówiąc o ruszaniu pod górkę... Udaje się po kilku próbach... Auto było już w serwisie i stwierdzili że to przepustnica... Orientuję się ktoś jaki jest koszt nowej przepustnicy?? Kupić nową czy szukać używki??
|
01-09-2014, 21:44 | #52 |
ford::advanced
Imię: Gracjan
Zarejestrowany: 27-04-2013
Skąd: Gliwice
Model: Ford KA/W210
Silnik: 1.3 Endura-E
Rocznik: 1997
Postów: 444
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
Jaki samochód? jaki silnik?
Bump: Sprawdź błędy bo w serwisach lubią dużo mówić.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
02-09-2014, 09:18 | #53 |
ford::average
Imię: Romek
Zarejestrowany: 05-09-2012
Model: Fusion
Silnik: 1.6 Duratec 16V
Rocznik: 2004
Postów: 69
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
Nowa przepustnica to koszt ok 1700 zł, ale z doświadczenia wiem, że wymiana rzadko rozwiązuje problem. Na allegro można kupić używkę za 80 - 350 zł. Bardzo ważny jest symbol, musi być taki sam. Zanim zabierzesz się za kupno i wymianę wyczyść złącze całej wiązki (szare między blokiem silnika a akumulatorem, zatrzaskowe), złącze między kabiną a komorą silnikową (lewy górny róg patrząc od strony auta, rozkręcane 10). Jak rozłożysz złącza ujrzysz piękny szaro-zielony nalot Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Dodatkowo warto wymienić przekaźnik zasilania PCM. Oczywiście przed czyszczeniem złącz odłącz klemę "-" od akumulatora. Daj znać czy pomogło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ostatnio edytowane przez romekw ; 02-09-2014 o 13:31 |
13-09-2014, 21:49 | #54 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 10-06-2014
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 18
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
Cytat:
Co do mojego cytowanego postu który wkleiłem wyżej . Byłem na komputerze wyszły błędy : P0266 - CYL.2 spadek mocy P0272 CYL.4 spadek mocy P0263 CYL.1 spadek mocy P0402 recyrkulacja spalin EGR i moduł świec wymieniony na nowy Valeo (mam to szczęście że nie mam elektronicznego EGRa , mój jest o wiele tańszy więc wymieniłem zamiast zaślepiać) po tym zabiegu auto u mnie zrobiło się trochę mułowate (albo mi się wydaje , chyba że jakoś sam zaadoptuje to za jakiś czas) . Pozostają te spadki mocy w cylindrach kazałem sprawdzić mechanikowi świece , niby zostały sprawdzone i dobre są ponoć nie pytałem jak je sprawdzał . We wtorek jestem umówiony na sprawdzenie sprężania zobaczymy co wyjdzie może zawory lub pierścienie są nieszczelne (nie wiem jakie byłby by objawy takiej usterki) . Co jeszcze powinienem sprawdzić ? na wtryski mi to nie wygląda , nie kopci na czarno i jak się zagrzeje po jakiś 30 sekundach silnik działa elegancko . Kopci mi rano po odpaleniu na biało-niebieski kolor i czuć przez te 30 sekund aż nie złapie temp nieprzepaloną ropą . Kurde jak sprężanie silnika wyjdzie dobrze to wymienię świece żarowe na nowe i filtr paliwa . Jak nie pomoże to zdecyduje się na sprawdzenie tych wtrysków . Czy coś jeszcze sprawdzać możecie doradzić ? |
|
14-09-2014, 12:41 | #55 |
ford::advanced
Imię: Gracjan
Zarejestrowany: 27-04-2013
Skąd: Gliwice
Model: Ford KA/W210
Silnik: 1.3 Endura-E
Rocznik: 1997
Postów: 444
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
Brzmi jak wtryski, choć może sprężanie to będzie to.
|
19-09-2014, 11:39 | #56 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 10-06-2014
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 18
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
Auto wróciło z warsztatu dzisiaj , wtryski zostały sprawdzone są "idealne" jak to powiedział.
Natomiast ciśnienie nie zostało zmierzone bo po odkręceniu świec żarowych ponoć na 2 i 3 były zaolejone czy coś takiego , z tego co mi powiedziano najprawdopodobniej pierścienie do roboty i zapewne to jest przyczyną kopcenia rano. Pytanie teraz czy od tego też może pojawiać się EAC Fail ? Jeszcze mechanik powiedział żebym podjechał do jakiegoś dobrego elektryka sprawdził go na komputerze , jest jakiś problem z prądem na świece żarowe tam gdzieś nie dochodzi ponoć prąd (przekaźnik wymieniony) a świece są dobre i żeby sprawdzić przy okazji całość może gdzieś jakiś sterownik padł i złe dawki podaje na wtryski czy prąd dochodzi do listwy , ciśnienia , pompę itp ogólnie wszystko co związane z elektryką. Jak wszystko będzie dobrze to pozostaje zrobić pierścienie i przy okazji już pewnie zdecydowałbym się na remont silnika. Jeszcze Tata podjedzie do mechanika zapisze na kartce dokładnie co ma elektryk sprawdzić i na co zwrócić uwagę. |
26-10-2014, 18:23 | #57 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-08-2014
Model: Fiesta
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2002
Postów: 3
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
Witam. U mnie pomogła wymiana pedału gazu, nowa(używana)przepustnica i wymiana sterownika silnika... po tym wszystkim jak ręką odjął!!! Z kolei pojawił się problem z wrzucaniem wstecznego :/ prawie za każdym razem słychać zgrzytanie ze skrzyni... na sucho wchodzi bez problemu... pozdrawiam
|
26-10-2014, 19:28 | #58 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-11-2006
Skąd: Gliwice
Model: fusion
Silnik: 1.4
Rocznik: 2006
Postów: 28
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
Cytat:
|
|
15-02-2015, 12:43 | #59 |
ford::amateur
Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-06-2010
Skąd: okolice Łańcuta (Podkarpacie)
Model: Ford Fusion
Silnik: 1,4
Rocznik: 2004
Postów: 8
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
Witam wszystkich którzy czytają to forum i kolegów którzy się wypowiedzieli we wcześniejszych postach.
Wnioskując po waszych wypowiedziach stwierdzam że najlepiej wymienić cały silnik i mieć spokój bo jeden pisze o pompie wody inny o filtrze paliwa, a kolejny o akumulatorze i pedale gazu i częściami z nimi związanymi. A więc ponawiam temat gdyż wracając dzisiaj rano do domu po przejechaniu około 5-7km zaświeciła mi się info " EAC FAIL " na wskaźniku przebytych kilometrów. Chciałem dodać że wyświetlacz zaczął mrugać. Po zjechaniu na pobocze zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu go wszystko wróciło do normy. Żadnego spadku mocy nie zauważyłem. Pytam więc co to znaczy, czy może lepiej jechać do elektryka czy coś innego, mam FORDA FUSIONA z 2004r z silnikiem 1.4 TDCI. Oczekują na konkretne odpowiedzi a nie bzdury |
16-02-2015, 15:22 | #60 |
ford::amateur
Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-06-2010
Skąd: okolice Łańcuta (Podkarpacie)
Model: Ford Fusion
Silnik: 1,4
Rocznik: 2004
Postów: 8
|
Odp: EAC FAIL i Błędy - co to może być?
Widzę że nikt nie pisze nic a więc podpowiem co książka pisze, chodzi tu o akumulator i ładowanie
|
Tagi |
eac fail , fusion |
|
|