|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-09-2014, 23:10 | #1 |
ford::beginner
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 18-01-2013
Skąd: De
Model: Focus II
Silnik: 1.6 100KM
Rocznik: 2007
Postów: 28
|
Nieszczelne nprzewody wspomagania- jak je wymienic??? -
Witam.
Otoz dzisiaj zauwazylem (uslyszalem) dzwine dzwieki podczas skrecania kierwonica. Pierwsze moje podejrzenie to Pompa wspomagania, jadac samochodem dzwieki - nie wiem jak je nazwac(gwizdanie ,swiszczenie, trzeszczenie??????)-sa coraz glosniejsze. Zauwazylem zaleznosc glosnosci tych dzwiekow od obrotow silnika, obojetnie czy auto jedzie czy stoi. Co to moze byc???? Czy to jest tylko pasek pompy, ktory byc moze sam moge sprawdzic, wymienic??? Jaki plyn mam dolac???? Czy wystarczy ze zobacze kolor plynu i wg tego moge dolac plyn do wspomagania, czy musi miec "odpowiednia" specyfikacje???. Plyn jest akurat na minimum,ale od kiedy mam auto zawsze byl w okolicy minimum czy Pompa pracuje caly czas czy tylko przy skrecie??? -wg tego moze moge ja wykluczyc Jaka jest pompa w MK2 1.6 benzyna??? hydrauliczna czy elektryczna??? z gory dzieki Ostatnio edytowane przez jumka03 ; 13-09-2014 o 12:04 Powód: zmiana tematu |
12-09-2014, 07:31 | #2 |
ford::advanced
Imię: Redzia
Zarejestrowany: 11-05-2011
Skąd: Radom
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 341
|
Odp: Co to za dzwieki???
Hejka, jako że nie jesteś pewien czy to pompa, albo popraw tytuł na bardziej konkretny, np. dziwne dźwięki - czy to pompa wspomagania?
A najlepiej, poszperaj po forum, może któryś z tematów Ci przypasuje, i najlepiej byłoby dopisać się do takiego tematu. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
12-09-2014, 22:28 | #3 | |
ford::beginner
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 18-01-2013
Skąd: De
Model: Focus II
Silnik: 1.6 100KM
Rocznik: 2007
Postów: 28
|
Odp: Co to za dzwieki???
Cytat:
Ale jestem troche dalej, podjechalem do mechanika i stiwerdzil, ze to przewody wspomagania. Pytanie jak sie do tego zabrac??? czy to jestem w stanie sam zrobic????? czy musze wszystkie przewody w komplecie wymienic czy moge tylko konkretny? Pasek jest "naoliwiony"-musi leciec na pasek. Na razie dolalem plynu i jest dobrze, ale nie wiem jak to dlugo bedzie trzymalo, no i to jest tylko krotkotrwaly zabieg Ostatnio edytowane przez jumka03 ; 12-09-2014 o 22:31 |
|