Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-09-2014, 14:46   #1
J.Kędzior
ford::amateur
 
Imię: Joachim
Zarejestrowany: 06-09-2014
Skąd: Grudziądz
Model: galaxy mk1
Silnik: aaa vr6
Rocznik: 1996
Postów: 1
Domyślnie vr6 nie odpala, diagnostyka

Witam nie wiedzialem jak nazwać poprawnie temat dlatego jest taki tytuł

Opiszę problem zaznaczam że forum czytałem już i takiego przypadku nie znalazłem

Galaxy mk1 96r.

Problem był taki ze oddałem auto do kolegi żeby pospawał mi wydech auto kulało i wkrecajac się na obroty robił to jakby na 4 gary tylko potem odkrylismy że kable pomieszane więc zrobiliśmy to i wkreca się ładnie moc ma ale jak zostawimy chwile na jalowych to trzyma 900rpm i po chwili gaśnie czasem ciężko odpala a jak odpali to po chwili gaśnie jak stoi na jalowych wiec zaprosiłem kolegę z kompem vcds jakos tak do vagów
Wyszły następujące błędy:


esday,03,September,2014,19:36:58:32264
VCDS Version: Release 11.11.3

Address 01: Engine Labels: 021-906-256.lbl
Control Module Part Number: 021 906 256 Q
Component and/or Version: MOTOR PMC HS ˙˙˙
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 2045FE59A0D8C29
10 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01235 - Secondary Air Injection Inlet Valve (N112)
31-00 - Open or Short to Ground
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
30-00 - Open or Short to Plus
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G2Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or Short to Ground
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
A

Kolega pokasowal błędy i mieliśmy się przejechać zobaczyć co i jak ale po tym auto już nie odpaliło
Kręci odpala i gaśnie i tak cały czas

Kumpel podpiął kompa raz jeszcze i wyszło to :

Wednesday,03,September,2014,20:14:47:32264
VCDS Version: Release 11.11.3

Address 01: Engine Labels: 021-906-256.lbl
Control Module Part Number: 021 906 256 Q
Component and/or Version: MOTOR PMC HS ˙˙˙
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 2045FE59A0D8C29
5 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
01235 - Secondary Air Injection Inlet Valve (N112)
31-00 - Open or Short to Ground
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
30-00 - Open or Short to Plus
00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
30-00 - Open or Short to Plus


Czytając forum widzialem że może to immo ale dioda po włożeniu klucza po chwili gaśnie
Pompę słychać wiec prąd jest
Próba z plakiem nie dała efektu

Koledzy może wy pomożecie ?


Ostatnio edytowane przez J.Kędzior ; 06-09-2014 o 14:50
J.Kędzior jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-09-2014, 21:42   #2
Arolahti
ford::average
 
Zarejestrowany: 19-01-2006
Skąd: Pszczyna
Model: Ford Escort MKVII / Ford Galaxy MK2 Ghia automat
Silnik: 1.8 16V / 2.8 V6
Rocznik: 1995 / 2001
Postów: 127
Domyślnie Odp: vr6 nie odpala , diagnostyka

17978 - Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody

Moim zdaniem ten błąd jest dość ważny... Najlepiej wyłącz immo u jakiegoś elektryka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... Reszta błędów może "lecieć" za immo - za dużo błędów z różnych czujników na raz. Sprawdz jeszcze akumulator - może padnięty - on też może takie rzeczy robić.

A i jeszcze jedno - u mnie MK2 wysypało pełno błędów przy uszkodzonym włączniku stopu - spr u Ciebie czy lampy Stopu normalnie Ci działają czy też są jakieś przerwy typu działa nie działa...
Arolahti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:31.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.