|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-09-2014, 16:49 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 09-11-2007
Skąd: Kraków
Model: Transit
Silnik: 2.0TDDi 63KW (85T280)
Rocznik: 2005
Postów: 95
|
Odp: Wymiana paska klinowego
26kkm i pasek do wymiany. Lubił się ślizgnąć gdy popadało. Automatycznie przez kilka sek. brak ładowania oraz potem zapiszczał gdy złapał "przyczepność". Do tego gdy wł. została klimatyzacja pasek drżał i wpadał w wibracje.
Moim zdaniem winę ponosił napinacz. W wyniku niedostatecznego napięcia paska przypalił się itd. Przy okazji ford ostał pełny kpl. tj. napinacz, 2x rolki prowadzące i pasek - wszystko oryginalne Forda. 800pln Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale powiem że tak zniszczonego paska po 1,5 roku to jeszcze nie spotkałem - faktem jest że napinacz oraz usytuowanie paska - tj. narażenie na wode, brud z drogi etc. nie pomaga ale jednak oceńcie sami. Pasek bardzo spękany. Gates'a. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
02-09-2014, 19:35 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-11-2009
Skąd: Pruszków
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TD
Rocznik: 2016
Postów: 73
|
Odp: Wymiana paska klinowego
właśnei planuje u siebie wymianę, poki co zakupilem tylko 1 rolke i pasek mam nadzieje ze wystarczyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pasek jest spekany ma 7 lat i 100tys km. ktoras rolka chyba piszczy, zobaczymy jak sie zdejmie. Panowie jest jakis specjalny sposob zakladania tego paska? czy wystarczy odciagnac napinacz? |
03-09-2014, 11:57 | #13 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Wymiana paska klinowego
Cytat:
Ja po złych doświadczeniach z zamiennikami zakładam teraz paski tylko Motorcrafta. Różnica w cenie nieduża, a w trwałości olbrzymia. Pomyśl o małym pasku z drugiej strony, bo ten od strony alternatora jak strzeli, to od biedy możesz jeszcze gdzieś dojechać, ale jak strzeli od pompy wodnej - to już nie... Mówimy o silniku Transita Puma 2,2 tdci...
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 03-09-2014 o 12:00 |
|
03-09-2014, 21:08 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-11-2009
Skąd: Pruszków
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TD
Rocznik: 2016
Postów: 73
|
Odp: Wymiana paska klinowego
Kupilem oryginal forda, a pisalem o silniku 2.4 tdci 115km
z tego co wiem tutaj pasek jest tylko jeden? Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
04-09-2014, 08:30 | #15 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Wymiana paska klinowego
Tak tu jest jeden pasek (dwa warianty - z klimą i bez). Ale aby prawidłowo go opasać przy długości ponad 2 metry na wszystkich kołach, to trzeba się trochę nagłowić. Tam zdaje się, że jest w sumie dziewięć kół - jeżeli jest klima...
__________________
Zgredzik |
07-09-2014, 09:18 | #16 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-11-2009
Skąd: Pruszków
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TD
Rocznik: 2016
Postów: 73
|
Odp: Wymiana paska klinowego
|
07-09-2014, 12:26 | #17 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Wymiana paska klinowego
Cytat:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. z klimą: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tens to napinacz. Pull to dwa koła pośrednie.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 07-09-2014 o 12:28 |
|
15-01-2016, 11:32 | #19 |
ford::advanced
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 13-04-2009
Skąd: Nowy Sącz
Model: Transit + Transit Custom
Silnik: 2,0 TDDI + 2,2 TDCI
Rocznik: 2006 + 2014
Postów: 222
|
Odp: Wymiana paska klinowego
Witam, mam silnik 2,0TDDI 2006r z klimatyzacją chce wymienić pasek wielorowkowy i mam kilka pytań.
Ile jest pasków jeden czy dwa. Ile rolek prowadzących trzeba wymienić.nu |
15-01-2016, 12:38 | #20 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Wymiana paska klinowego
Jeżeli pasek nie skacze, napinacz też nie i nie słychać, że rolki mają zużyte łożyska, to bym ich nie ruszał. Tak się robi w warsztacie, który ma magazyn z częściami. Jeżeli robisz sam, to będzie problem, jeżeli zdejmiesz pasek i okaże się, że jakaś rolka hałasuje - trzeba przerwać wymianę i szukać rolki...
Pasek od strony nadkola (napędza alternator i klimę) ma dwie dodatkowe rolki plus rolkę napinacza - razem trzy. Pasek po przeciwnej stronie (napędza pompę serwa i pompę wodną - są na wspólnej osi, jedna za drugą) ma tylko rolkę napinacza.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 15-01-2016 o 12:41 |