Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Kuga
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-07-2014, 21:06   #141
Lep
ford::average
 
Imię: G
Zarejestrowany: 04-06-2013
Model: Mondeo MK5, Kuga II
Silnik: EB 1.5 160 KM, 2.0 TDCi 140 KM
Rocznik: 2017, 2013
Postów: 86
Domyślnie Odp: Ile pali kuga?

Cytat:
Napisał ssaramis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ok, przekonaliscie mnie, ide po siekiere i porabie BMW. Jutro ide kupic druga Kuge
Moze przy drugim dostaniesz upustGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Lep jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-07-2014, 22:21   #142
boncio
ford::expert
 
Avatar boncio
 
Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,726
Domyślnie Odp: Ile pali kuga?

Cytat:
Napisał ssaramis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ide po siekiere i porabie BMW
Zacznij od przedniej szyby jak w Zmiennikach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może drożej sprzedasz wtedy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
boncio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-07-2014, 23:31   #143
Lelon
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 09-02-2007
Skąd: Raszyn
Model: C-Max Energi
Silnik: 2.0 plugin hybrid
Rocznik: 2017
Postów: 507
Domyślnie

Ciekawy jestem co to było za 3er co paliło zawsze poniżej 5l/100 i wgniatalo w fotel? Może skrzynia szarpala? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Lelon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-07-2014, 13:26   #144
ssaramis
ford::beginner
 
Imię: aramis
Zarejestrowany: 21-06-2014
Skąd: Szczecin
Model: Kuga
Silnik: 2.0L Diesel
Rocznik: 2013
Postów: 39
Domyślnie Odp: Ile pali kuga?

Cytat:
Napisał Lelon Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ciekawy jestem co to było za 3er co paliło zawsze poniżej 5l/100 i wgniatalo w fotel? Może skrzynia szarpala? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak masz dokladnie racje, 8-biegowa skrzynia szarpala, dla tego ford widzac jak skrzynki szarpia w BMW pozostal przy archaicznej ale sprawdzonej 5-bigowej. A tak sobie napisalem co bys sie pocieszyl
ssaramis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-07-2014, 17:24   #145
ssaramis
ford::beginner
 
Imię: aramis
Zarejestrowany: 21-06-2014
Skąd: Szczecin
Model: Kuga
Silnik: 2.0L Diesel
Rocznik: 2013
Postów: 39
Domyślnie Odp: Ile pali kuga?

Cytat:
Ja również przesiadłem się z BMW ale właśnie na Kugę. Uważam że samochód z napędem na tył to zabawka na lato. W zimę to udręka i chłam.
Zaraz napiszesz że to kwestia umiejętności ale się mylisz. Napiszę to samo co ty o Kudze, czysta fizyka. Auto z napędem na przód czy 4x4 zawsze łatwiej się prowadzi w zimę. I o to chodzi SUvy nie są dla rajdowców ale aby ułatwić życie przeciętnemu Kowalskiemu..
Oj chlopie co ty jeszcze nie napiszesz. Owszem jest rzesza kierowcow pewnie takich samych jak Ty co kiedy widza 0,5 cm sniegu na drodze to ogarnia blady strach ale sorry Panie Batory to co napisales swiadczy ze nie masz zupelnie zielonego pojecia o napedzie klasycznym a tez jestem pewien ze nawet nie masz pojecia do czego sluzy kierownica!!!! O umiejetnosciach jazdy juz nie wspomne!!!!. Az musialem zadzwonic do Piotrka Dobrowolskiego ( jak ktos nie wie kto to jest to prosze sobie sprawdzic w necie), malo co nie spadl z krzesla na Twoj tekst. A moze Ty jezdziles syrenka ze znaczkiem BMW albo jakims zlomem w ktorym nie dzialal ESP albo na lysych albo letnich oponach?

Chlopie napisze to nie tylko do Ciebie ale do wszystkich!!! Auto z napedem 4x4 ale stalym!!!! jest najbardziej stabilnym ukladem napedowym.!!!! W kudze tylko do predkosci 30km/h i to tez w porownaniu z innymi rodzajami napedu bardzo slabo!!!!
Jesli jest staly najlepiej symertyczny taki jak w foresterze to przy utracie stabilnosci auto jest w miare proste do opanowania bo jest najlepszym ukladem napedu.!!! Pod tym wzgledem jest lepszy niz w BMW x-drive gdzie elektronika stale przy kazdej predkosci rozdziela momenty na wszystkie kola. Dla tego taki Forester nie tylko bije Kuge moca i momentem obrotowym ale glownie kapitalnym stalym symetrycznym napedem. A forester wcale nie jest drozszy!!!
BMW stosuje oprocz x-drive, ESP rowniez wymyslony przez BMW- DPC
DPC-Dynamic Perfofmace Control : Jesli w aucie mamy DPC i dziala z x-drive to naprawde bajka!!!
Tu napisze zasade tego ukladu ktore BMW wymyslilo dla nobow nie wiedzacych co z autem o napedzie klasycznym zrobic:
Zauwazcie ze w zakrecie czy poslizgu jedno kolo zostaje dociazone a drugie odciazone. Poniewaz przyczepnosc kola zalezy miedzy innymi od sily nacisku na podloze wowczas moze jedno kolo napedzac mocniej niz drugie.
Trzeba wowczas tak zrobic aby jedno kolo dostawalo wiecej momentu od drugiego. Problem w tym jak to zrobic skoro auto skreca raz w lewo a raz w prawo i jeszcze sie slizga. Montuje sie wiec dyferencjal ktory dzieli moment obrotowy 50/50 niezaleznie od predkosci obrotowych kol. Jesli wiec mamy przelozenie redukcyjne to na jednym z kol otrzymamy dodatkowy moment.
W praktyce jest to tak: mamy do dyspozycji 100NM.Dyfer dzieli to na 50/50NM. Przy skrecia auta zewnetrzne kolo wrzuca do przekladni np 2:1 i na kolo zewnetrzne idzie juz 100NM.Poniewaz mamy dodatkowa sile to nie tylko kolo wewnetrzne nie traci przyczepnosci a cale auto moze zakrecac ciasniej.
BMW wcale za znaczek nie kasuje tych pieniedzy, tam sa systemy o ktorych kierowca Kugi moze sobie tylko pomarzyc.!!!! Napisales ze zima BMW to chlam i udreka- oj dawno takiego noba nie spotkalem, smiechu bylo co niemiara.
Przy najtanszym elekronicznie dolaczanym napedzie jaki mamy w Kudze w momencie utraty przyczepnosci powyzej 30Km/h nidgy nie wiadomo jak zachowa sie elektronika i wowczas auto moze byc nawet ciezej wyprowadzic z poslizgu jak z napedem na przod!!!! Moze ale nie musi, wszystko zalezy czy jestesmy panikarzami i wiemy jak reagowac kierownica. Niestey malo kto wie jak prawidlowo kierownice nawet trzymac nie wspominajac ze ludzie nie wiedza jak nia nawet krecic!!!
Taki naped jak w Kudze aby zadzialal auto najpierw musi w ten poslizg wpasc, kierowca reaguje swoje a naped swoje. Takiego napedu zaden kierowca nawet rajdowy nidgy nie jest w stanie przewidziec.
Uklad napedu w Kudze podsumowanie:
-zwiększone możliwości poruszania się na śliskich lub luźnych nawierzchniach do 30km/h – tak!!!
-zmniejszona możliwość utraty przyczepności podczas ruszania i przyśpieszania- Tak!!!!
-zwiększenie trakcyjności z względu na korzystny rozkład masy napedu –bardzo male, praktycznie zadne!!!!
-zmniejszone ryzyko znoszenia którejkolwiek osi na zakrętach (podsterowniosc) – NIE!!!!!
-zwiększona stabilność podczas jazdy na wprost na śliskich lub luźnych nawierzchniach (stabilnosc)-NIE!!!!


Fakt ze jesli mamy auto o duzej mocy tylnionapedowe to przy naglych przyspieszeniach latwiej o utrate przyczepnosci na sliskiej nawierzchni. Tylko to sa samochody dla mezczyzny a nie chlopcow z piaskownicy co nie wiedza co z takim autem zrobic w razie W. Dla chlopcow z piaskownicy polecam Kuge!!! W czym wiec naped na tylnia os jest lepszy od dolanczanego elektronicznie jak w Kudze 4x4?
Otorz taki naped jest zawsze bardziej przewidywalny i latwiejszy w wyprowadzeniu niz naped jaki mamy w Kudze.!!!
W Foresterze z symetrycznym napedem 4x4 bedzie oczywiscie latwiej szczegolnie nobowi.
Najczestrzy blad szpanerow w BMW jest ze nie zmieniaja felg na zimowe z 19-21” na 17” lub gora 18” a co za tym idzie rowniez wezsze opony.No bo przeciez po co zmieniac, szpan I lans musi byc!!! U mnie letnie tylnie opony maja szerokosc 275!!!! Chlopie czy wiesz co to za szerokosc. Na takich laczkach kazde auto, nawet Forester na sniegu bedzie plywac.
Na koniec specjalnie dla Lepa i dla wszystkich innych nobow zamieszczam filmiki co robic wrazie poslizgu:
1-tylni naped, jak sami widzicie Kuchar musial czesc elektroniki powylanczac aby dobrze pokazac jak Mercedes sie zachowa:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
2- 4x4 staly chyba najlepszy uklad symetryczny napedu w Foresterze, zobaczcie ze I nawet w tym aucie praw fizyki nie uda sie przeskoczyc a co dopiero bedzie jak nobowi wpadnie Kuga w poslizg? Jak zadziala i jak szybko sie zalaczy dolanczany naped w Kudze.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
3- przedni naped czyli taki jaki jest z kudze FWD oraz AWD (pamietajcie podczas normalnej jazdy z wersja AWD przed poslizgiem dziala tylko FWD!!!!)
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
4- Na koniec jeszcze jeden filmik
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Szanowny kolego Lep, prosze sie zastanowic za nim sie cos napisze aby wiecej nie siac takiej Herezji!!!! Jazda zima BMW to prawdziwa przyjemnosc nawet dla noba sa tam takie systemy ze nawet bez x-drive o ile ma rozsadek to jazda zima bedzie przyjemnoscia!!!!
ssaramis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-07-2014, 17:25   #146
Remus1
ford::average
 
Avatar Remus1
 
Zarejestrowany: 29-05-2010
Skąd: Wałcz
Model: Kuga
Silnik: diesel
Rocznik: 2010
Postów: 97
Domyślnie Odp: Ile pali kuga?

Ludzie, dajcie spokój tym waśniom.

Jednemu podoba się Kaśka, a drugiemu Maryśka. Kwestia gustu.

Wracając do poruszonego poniżej sprawy napędu. Tylnego napędu.
Jest to jeden właściwy sposób napędu. Znowu oczywiście kwestia gustu.

Tyle, że ktoś kto jeździ zimą tylnonapędówką (bez żadnych wspomagaczy typu ESP, i innych elektronicznych gadżetów itd.), tego będzie wkurzac po sto razy napęd pseudo 4x4.

Nikt mi nie powie, że załączanie napędu tylnej osi wg własnego widzimisie pojazdu jest normalne.

Owszem, w domu jest Kuga (nieistotne dlaczego), ale zawsze można wybrac kilka ciekawszych aut.
Bez żadnych oszukaństw, Kuga jest mała w środku i tyle.


ps. teraz będzie burza wypowiedzi....
Tyle, że o gustach się nie dyskutuje!
__________________
Jestem piękna, jestem śliczna, a czasami diaboliczna
Remus1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-07-2014, 17:40   #147
Audi'ofil
ford::average
 
Avatar Audi'ofil
 
Imię: Stachu
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: "z dzikiego zachodu"
Model: Kuga II 4x4
Silnik: 2,0 180 PowerShift
Rocznik: 2016
Postów: 193
Domyślnie Odp: Ile pali kuga?

Już się pogubiłem w tym temacie poruszmy: napęd, spalanie, model, czy gusta.

A swoją drogą czym wy panowie się zajmujecie skoro macie tyle czasu na pieprzenie w necie.
Audi'ofil jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-07-2014, 18:31   #148
ssaramis
ford::beginner
 
Imię: aramis
Zarejestrowany: 21-06-2014
Skąd: Szczecin
Model: Kuga
Silnik: 2.0L Diesel
Rocznik: 2013
Postów: 39
Domyślnie Odp: Ile pali kuga?

Cytat:
Napisał Remus1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ludzie, dajcie spokój tym waśniom.

Jednemu podoba się Kaśka, a drugiemu Maryśka. Kwestia gustu.

Wracając do poruszonego poniżej sprawy napędu. Tylnego napędu.
Jest to jeden właściwy sposób napędu. Znowu oczywiście kwestia gustu.

Tyle, że ktoś kto jeździ zimą tylnonapędówką (bez żadnych wspomagaczy typu ESP, i innych elektronicznych gadżetów itd.), tego będzie wkurzac po sto razy napęd pseudo 4x4.

Nikt mi nie powie, że załączanie napędu tylnej osi wg własnego widzimisie pojazdu jest normalne.

Owszem, w domu jest Kuga (nieistotne dlaczego), ale zawsze można wybrac kilka ciekawszych aut.
Bez żadnych oszukaństw, Kuga jest mała w środku i tyle.


ps. teraz będzie burza wypowiedzi....
Tyle, że o gustach się nie dyskutuje!
Remus1-wielki szacunek za posiadana wiedze i umiejetnosc czytania bo to jak sie okazuje dla niektorych jest to bardzo ciezkie.
Nie negowalbym Kugi gdyby kosztowala tyle co kosztuje a mialaby naped staly, drogi, czy choc silnik lepszy albo byla chocby bardziej pojemna w srodku. Za kwote czesto powyzej 160K PLN wymagac kazdy powinien lepszych wlasciwosci jezdnych np takich jaki ma w podobnej cenie Forester.

Dla mojej baby to malo istotne ale nie sadzilem ze tak duzo ludzi podobnie jakk ona kupuje samochody tak malo praktyczne za tak duze pieniadze!!!!
ssaramis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-07-2014, 18:59   #149
Lep
ford::average
 
Imię: G
Zarejestrowany: 04-06-2013
Model: Mondeo MK5, Kuga II
Silnik: EB 1.5 160 KM, 2.0 TDCi 140 KM
Rocznik: 2017, 2013
Postów: 86
Domyślnie Odp: Ile pali kuga?

Widzę że Cię zabolałoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A więc ponownie tłumaczę...

Cytat:
Napisał ssaramis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Oj chlopie co ty jeszcze nie napiszesz. Owszem jest rzesza kierowcow pewnie takich samych jak Ty co kiedy widza 0,5 cm sniegu na drodze to ogarnia blady strach ale sorry Panie Batory to co napisales swiadczy ze nie masz zupelnie zielonego pojecia o napedzie klasycznym a tez jestem pewien ze nawet nie masz pojecia do czego sluzy kierownica!!!! O umiejetnosciach jazdy juz nie wspomne!!!!. Az musialem zadzwonic do Piotrka Dobrowolskiego ( jak ktos nie wie kto to jest to prosze sobie sprawdzic w necie), malo co nie spadl z krzesla na Twoj tekst. A moze Ty jezdziles syrenka ze znaczkiem BMW albo jakims zlomem w ktorym nie dzialal ESP albo na lysych albo letnich oponach?
Zazwyczaj takich rzeczy nie piszę ale widzę że Tobie to imponuje więc... Jeździłem BMW przez około 4 lata. Zakupiłem nówki z salony na początku BMW 1 (wiem trochę damskieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) potem 3. Obie tak samo beznadziejnie radziły sobie w zimę. Jazda w lato to była sama przyjemność natomiast ruszanie ze śniegu udręka. Nie raz nie dwa mnie wypychali spod stokuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I nie chodzi tu o umiejętności. Z jakiegoś powodu w górach przeważają auta 4x4 czy też AWD (również BMW), spytaj się górali co sądzą o napędach na tyłGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeżeli dla Ciebie jakiś Dąbrowski jest bogiem to gratuluje, wypłacz mu się w ramię. Ale skoro takie masz argumenty to proszę bardzo, mi najbardziej utkiwł w głowie tekst Pana Chołowczyca na szkoleniu z bezpiecznej jazdy dla firm. Szło to mniej więcej tak, jak ktoś uważa że świetnie jeździ to jeździć zazwyczaj nie umie. Za kierownicą trzeba zawsze być skromnym bo można nieźle przecenić umiejętności. Tobie trochę skromności brakuje...

Cytat:
Napisał ssaramis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Chlopie napisze to nie tylko do Ciebie ale do wszystkich!!! Auto z napedem 4x4 ale stalym!!!!
i ble ble ble dalej
Wcale nie traktuje Kugi jak auta ze stałym napędem 4x4. Oczywiście masz rację 4x4 jest obecnie najlepszy.
Ale ja porównywałem napęd tylni do AWD. Pozatym nie pisałem nic o wpadaniu w poślizg. Wiem że Kuga będzie się tu bardziej zachowywała jak FWD niż 4x4.. A jeżeli już to z doświadczenia wiem że łatwiej jest zarzucić tyłem tylnionapędowym samochodem niż z napędem na przód. Zresztą też dlatego mają tylu zwolenników wśród tępaków prubujących jeździć bokiem. Ty chyba też driftujesz?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Widzisz żeby wogóle pokazać swoje umiejętności musisz najpierw ruszyć a tu AWD bardzo pomaga. Dlatego właśnie Kuga (+ prześwit) ma tylu zwolenników i dlatego gdy śnieg ostro sypie wyjeżdżają tylko 4x4 i AWD.

Napędy AWD są coraz bardziej udoskonalane i może narazie nie są idealne Jestem jednak pewny że kiedyś będą wszędzie montowane. Tak jak ABS ESP itp. Czemu? Bo elektronika idzie do przodu, szybciej reaguje niż człowiek i jest sposobem na oszczędzanie a o to chodzi we wszystkich dzisiejszych autach (także BMW). Wszystko tylko kwestia czasu ale to AWD jest przyszłością.

Cytat:
Napisał ssaramis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Uklad napedu w Kudze podsumowanie:
-zwiększone możliwości poruszania się na śliskich lub luźnych nawierzchniach do 30km/h – tak!!!
-zmniejszona możliwość utraty przyczepności podczas ruszania i przyśpieszania- Tak!!!!
-zwiększenie trakcyjności z względu na korzystny rozkład masy napedu –bardzo male, praktycznie zadne!!!!
-zmniejszone ryzyko znoszenia którejkolwiek osi na zakrętach (podsterowniosc) – NIE!!!!!
-zwiększona stabilność podczas jazdy na wprost na śliskich lub luźnych nawierzchniach (stabilnosc)-NIE!!!!
Tu się ogólnie zgodzę.

Cytat:
Napisał ssaramis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Fakt ze jesli mamy auto o duzej mocy tylnionapedowe to przy naglych przyspieszeniach latwiej o utrate przyczepnosci na sliskiej nawierzchni. Tylko to sa samochody dla mezczyzny a nie chlopcow z piaskownicy co nie wiedza co z takim autem zrobic w razie W. Dla chlopcow z piaskownicy polecam Kuge!!! W czym wiec naped na tylnia os jest lepszy od dolanczanego elektronicznie jak w Kudze 4x4?
Otorz taki naped jest zawsze bardziej przewidywalny i latwiejszy w wyprowadzeniu niz naped jaki mamy w Kudze.!!!
Jeżeli definicją faceta jest kupowanie krzesła które go kłuje w tyłek to masz rację. Powtórzę!!! W Kudze chodzi o wygodę a nie po to aby uważać na każdym zakręcie i nie wiedzieć czy podjadę czy nie podjadę, czy utknę w śniegu czy nie utknę. Chodzi o to aby kupić samochód i się nie martwić krawężnikami, wyjazdem z zaśnieżonej drogi itp. Właśnie to mnie przekonało do Kugi.
A jeżeli chodzi o przewidywalność napędu narazie nie miałem sytuacji kiedy by mnie napęd zawiódł ale jeżdżę AWD krótko. Myślę że trochę przesadzasz. Może jeżdżąc AWD w rajdach byś odczuł różnicę ale w normalnym użytkowaniu jest to raczej ciężkie.

Cytat:
Napisał ssaramis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na koniec specjalnie dla Lepa i dla wszystkich innych nobow zamieszczam filmiki co robic wrazie poslizgu:
1-tylni naped, jak sami widzicie Kuchar musial czesc elektroniki powylanczac aby dobrze pokazac jak Mercedes sie zachowa:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
2- 4x4 staly chyba najlepszy uklad symetryczny napedu w Foresterze, zobaczcie ze I nawet w tym aucie praw fizyki nie uda sie przeskoczyc a co dopiero bedzie jak nobowi wpadnie Kuga w poslizg? Jak zadziala i jak szybko sie zalaczy dolanczany naped w Kudze.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
3- przedni naped czyli taki jaki jest z kudze FWD oraz AWD (pamietajcie podczas normalnej jazdy z wersja AWD przed poslizgiem dziala tylko FWD!!!!)
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
4- Na koniec jeszcze jeden filmik
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Widzę że kolega saramis umiejętności zdobył na youtubie. BRAWO!!! GRATULACJE!!! Zrobiłęś wszystkie kursy jesteś ekspertemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Cytat:
Napisał ssaramis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Szanowny kolego Lep, prosze sie zastanowic za nim sie cos napisze aby wiecej nie siac takiej Herezji!!!! Jazda zima BMW to prawdziwa przyjemnosc nawet dla noba sa tam takie systemy ze nawet bez x-drive o ile ma rozsadek to jazda zima bedzie przyjemnoscia!!!!
Kto co lubi... Ja wolę wiedzieć że jak napada śnieg to ruszę z miejsca a nie będę prosił o pomoc.
Ale zgodzę się że na lato nie ma lepszego samochodu jak BMW. Sama przjemność z jazdy. Poza tym nienaganne wykonanie. Tego mi troszkę brakuje ale coś za coś.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

I masz rację najważniejszy jest w jeździe zdrowy rozsądekGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pozdrawiam i nie złość się aż tak bardzo jak ktoś ma inne zdanie o BMWGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump:
Cytat:
Napisał Remus1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ludzie, dajcie spokój tym waśniom.

Jednemu podoba się Kaśka, a drugiemu Maryśka. Kwestia gustu.
Nie prawda Kaśka jest najładniejszaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez Lep ; 08-07-2014 o 20:24
Lep jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-07-2014, 20:10   #150
jankowalski973
ford::advanced
 
Avatar jankowalski973
 
Imię: Jan
Zarejestrowany: 23-01-2013
Model: Kuga
Silnik: 1.6 150KM
Rocznik: 2013
Postów: 365
Domyślnie Odp: Ile pali kuga?

Admin chyba na urlopie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., ale jak wróci to zrobi tu porządek i tu prośba moja o nie kasowanie wypowiedzi bo nie jednemu się przydadzą a ewentualne przeniesienie do odpowiedniego działu. Dziękuję z góry.
jankowalski973 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:12.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.