|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-06-2014, 10:50 | #1 |
ford::beginner
Imię: Waldemar
Zarejestrowany: 16-04-2014
Model: Kuga
Silnik: 2.0 tdci 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 27
|
Uciążliwa turbodziura
Czy macie odczucie opóźnionej reakcji na gaz (szczególnie uciążliwe przy szybkim ruszaniu) oraz wyczuwalnej turbodziury do około 2tys obrotów? Dopiero powyżej dostaje kopa. Od razu dodam, że silnik poza tym pracuje normalnie. Tdci 2.0 140KM, 38000 km.
Ostatnio edytowane przez kuga2012 ; 21-06-2014 o 17:28 Powód: Sugestia admina |
21-06-2014, 16:17 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Turbodziura
Normalna sprawa w TDCi i każdym innym TurboDieslu...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
21-06-2014, 17:36 | #3 |
ford::beginner
Imię: Waldemar
Zarejestrowany: 16-04-2014
Model: Kuga
Silnik: 2.0 tdci 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 27
|
Odp: Uciążliwa turbodziura
Dodatkowo przy przyspieszaniu, gdy obroty rosnąc przechodzą przez zakres 1900-2000, następuje chwilowe ale odczuwalne wahnięcie mocy i powyżej już ciągnie normalnie. Czy to też standard ??
|
21-06-2014, 23:21 | #4 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 19-01-2009
Skąd: Katowice
Model: Kuga Titanium Panorama
Silnik: 2.0 136KM TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 5
|
Odp: Uciążliwa turbodziura
i na zimnym jeszcze większa dziura
|
21-06-2014, 23:36 | #5 |
ford::average
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 26-01-2012
Skąd: Warszawa
Model: była Kuga, jest Audi Q7
Silnik: było 2.0 TDCI, jest 3.0 TDI
Rocznik: był 2009, jest 2008
Postów: 160
|
Odp: Uciążliwa turbodziura
Dla Forda standard, tak samo miałem w 1.8.
|
23-06-2014, 12:06 | #6 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,052
|
Odp: Uciążliwa turbodziura
Cytat:
Będzie istotnie lepiej. "Robione" konie są całkowicie fabryczne - bez żadnych chipów i "boxów"...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
24-06-2014, 15:17 | #7 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
|
Odp: Uciążliwa turbodziura
upgrade do 163 KM warto zrobić, ale on praktycznie nie zmienia zachowania silnika poniżej 2000 obr. Wystarczy poczytać wrażenia:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |