Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Kuga
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-06-2014, 10:50   #1
kuga2012
ford::beginner
 
Imię: Waldemar
Zarejestrowany: 16-04-2014
Model: Kuga
Silnik: 2.0 tdci 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 27
Domyślnie Uciążliwa turbodziura

Czy macie odczucie opóźnionej reakcji na gaz (szczególnie uciążliwe przy szybkim ruszaniu) oraz wyczuwalnej turbodziury do około 2tys obrotów? Dopiero powyżej dostaje kopa. Od razu dodam, że silnik poza tym pracuje normalnie. Tdci 2.0 140KM, 38000 km.


Ostatnio edytowane przez kuga2012 ; 21-06-2014 o 17:28 Powód: Sugestia admina
kuga2012 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-06-2014, 16:17   #2
RafałB
ford::expert
 
Avatar RafałB
 
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
Domyślnie Odp: Turbodziura

Normalna sprawa w TDCi i każdym innym TurboDieslu...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual.
RafałB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-06-2014, 17:36   #3
kuga2012
ford::beginner
 
Imię: Waldemar
Zarejestrowany: 16-04-2014
Model: Kuga
Silnik: 2.0 tdci 140KM
Rocznik: 2012
Postów: 27
Domyślnie Odp: Uciążliwa turbodziura

Dodatkowo przy przyspieszaniu, gdy obroty rosnąc przechodzą przez zakres 1900-2000, następuje chwilowe ale odczuwalne wahnięcie mocy i powyżej już ciągnie normalnie. Czy to też standard ??
kuga2012 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-06-2014, 23:21   #4
madizal
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 19-01-2009
Skąd: Katowice
Model: Kuga Titanium Panorama
Silnik: 2.0 136KM TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 5
Domyślnie Odp: Uciążliwa turbodziura

i na zimnym jeszcze większa dziura
madizal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-06-2014, 23:36   #5
Gostek_
ford::average
 
Avatar Gostek_
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 26-01-2012
Skąd: Warszawa
Model: była Kuga, jest Audi Q7
Silnik: było 2.0 TDCI, jest 3.0 TDI
Rocznik: był 2009, jest 2008
Postów: 160
Domyślnie Odp: Uciążliwa turbodziura

Dla Forda standard, tak samo miałem w 1.8.
Gostek_ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-06-2014, 12:06   #6
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,052
Domyślnie Odp: Uciążliwa turbodziura

Cytat:
Napisał kuga2012 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dodatkowo przy przyspieszaniu, gdy obroty rosnąc przechodzą przez zakres 1900-2000, następuje chwilowe ale odczuwalne wahnięcie mocy i powyżej już ciągnie normalnie. Czy to też standard ??
Zapraszam na zrobienie z tych 140koni o 23 konie więcej - czyli 163PS.
Będzie istotnie lepiej.
"Robione" konie są całkowicie fabryczne - bez żadnych chipów i "boxów"...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-06-2014, 15:17   #7
mayak
FCP member
 
Avatar mayak
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
Domyślnie Odp: Uciążliwa turbodziura

upgrade do 163 KM warto zrobić, ale on praktycznie nie zmienia zachowania silnika poniżej 2000 obr. Wystarczy poczytać wrażenia:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM
mayak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.