Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-05-2014, 11:38   #21
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

ja tam mam 200Nm przy 1600rpm, 320Nm przy 2500rpm, 333Nm przy 2700rpm, przy 5000rpm spada do 280Nm a przy 5500rpm jest nadal jeszcze 260Nm...

isc ze 150 na 182 i potem chip jest bez sensu.

Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2014, 11:41   #22
mayak
FCP member
 
Avatar mayak
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,163
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

Cytat:
Napisał Atlis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ja tam mam 200Nm przy 1600rpm, 320Nm przy 2500rpm, 333Nm przy 2700rpm, przy 5000rpm spada do 280Nm a przy 5500rpm jest nadal jeszcze 260Nm...
a fabryka twierdzi, że przy 1600 obr. jest 240Nm co nie jest prawdą, tym nie mniej to 200Nm to więcej niż max. jaki dawała dwulitrówka wolnossąca, dla tego czuć że zbiera się od tych 1600 obr.

Cytat:
Napisał Atlis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
isc ze 150 na 182 i potem chip jest bez sensu.
kompletnie bez sensu - albo rybki, albo akwarium Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM
mayak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2014, 11:51   #23
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

a ch im tam wie jak to mierzyli Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

absolutnie rozumiem kazdego kto pojdze ze 150 na 182 - jest to bardzo bezpieczne i pewnie tansze rozwiazanie, szczegolnie kiedy nie ma sie pod reka dobrego tunera. choc w codziennym uzytku roznica jest praktycznie nie wyczuwalna -trzeba cisnac, wtedy jest lepiej niz w 150.

kto chce odczuwac roznice kiedykolwiek, musi stroic indywidualnie.

hardcory cisna pod 280KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2014, 12:56   #24
baxxterhp
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-01-2012
Skąd: Poznań
Model: Focus Titanium
Silnik: 1.6 EcoBoost 150 KM
Rocznik: 2011
Postów: 100
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

Cytat:
Napisał Atlis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a ch im tam wie jak to mierzyli Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

absolutnie rozumiem kazdego kto pojdze ze 150 na 182 - jest to bardzo bezpieczne i pewnie tansze rozwiazanie, szczegolnie kiedy nie ma sie pod reka dobrego tunera. choc w codziennym uzytku roznica jest praktycznie nie wyczuwalna -trzeba cisnac, wtedy jest lepiej niz w 150.

kto chce odczuwac roznice kiedykolwiek, musi stroic indywidualnie.

hardcory cisna pod 280KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Znasz kogoś kto z 1.6 wycisnął chociaż 240km?

pewnie zmiana coolera i wydech - konieczna
baxxterhp jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2014, 13:22   #25
fanatyk81
ford::average
 
Zarejestrowany: 09-11-2009
Model: focus kombi
Silnik: ST hybrid 313KM/486Nm
Rocznik: 2013
Postów: 183
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

Cytat:
Napisał baxxterhp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Znasz kogoś kto z 1.6 wycisnął chociaż 240km?

pewnie zmiana coolera i wydech - konieczna
i wtryskow i turbo itd itd. w latach 70-tych w F1 z 1,5 litra mieli 600KMGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wiec to nie filozofia zapewne tylko kto tak czesto bedzie chcial wymienic silnikGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
fanatyk81 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2014, 13:34   #26
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

baxxterhp - Pumaspeed, 250KM (wydech, airbox, ic, program). z hybrydowa turbina do 285KM. powyzej 270KM zalecaja zakucie silnika. (1.6THP w RCZ-R ma 270KM i tez juz jest zakuty, 308R mam miec titanowe tloki).
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2014, 16:48   #27
fanatyk81
ford::average
 
Zarejestrowany: 09-11-2009
Model: focus kombi
Silnik: ST hybrid 313KM/486Nm
Rocznik: 2013
Postów: 183
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

Cytat:
Napisał Atlis Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
baxxterhp - Pumaspeed, 250KM (wydech, airbox, ic, program). z hybrydowa turbina do 285KM. powyzej 270KM zalecaja zakucie silnika. (1.6THP w RCZ-R ma 270KM i tez juz jest zakuty, 308R mam miec titanowe tloki).
i mamy cene focusa STGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
fanatyk81 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2014, 17:35   #28
zombie6
ford::professional
 
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

Tak ekstremalnie nie ma sensu, bo za duże koszta, ale ja żałuję że nie ma u nas Mountune, nie traciłoby się gwarancji, a byłoby ok. 215 KM i 320NM + większy IC i inny filtr powietrza z większą puszką - choć akurat nie jestem zwolennikiem bawełnianych filtrów K&N nasączonych olejkiem, bo wpuszczają sporo syfu....
A co do wersji 150 vs. 182 to różnica jest znacząca jak ktoś pociska na autostradzie porządnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na pewno w codziennym użytkowaniu po mieście nieduża, ale wystarczy wyjechać na ekspresówkę czy autostradę i pocisnąć trochę i okazuję się że nie ma czego porównywać, bo jednak prawie 190 kucy to nie 150 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jedna rzecz, którą można zarzucić to dosyć słaba jedynka w 1.6 EB, znacznie łatwiej szło mi maksymalne wykorzystanie jedynki w 1.0 EB, także w wolnossących silnikach potrafiłem z kopyta na jedynce wystartować, w 1.6 EB ciężej trafić z maksymalnym wykorzystaniem jedynki - tak bym to ujął, dopiero na dwójce jest odpał, ale poza tym jest przepaść jak się porówna z silnikiem 2.0 wolnossącym pod każdym względem - nie trzeba po prostu żyłować bez przerwy by dynamicznie jechać, czuć że jedzie się momentem, a nie szuka bez przerwy tego momentu i mocy na najwyższych obrotach....

Ostatnio edytowane przez zombie6 ; 16-05-2014 o 17:51
zombie6 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2014, 18:58   #29
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

fanatyk - to jest z dupy porownanie. pumaspeed generalnie swoje pakiety oferuje dla fiesty st. ta nowa kosztuje ponizej 70tys zl. + mody od nich i jestes na 85tys z montazem. i w tym momencie mowimy o aucie o mocy 250KM na tone. o tym moze kazdy wlasiciciel focusa st pomarzyc. ja jako wlasciciel zwyklego focusa, ktory kosztowal 76tys zl i obecnie jest wart ponizej 50 moge dorzucic 15tys zl i jestem na poziomie focusa st. jak bym chcial sprzedac mojego focusa i kupic st, stracilbym o wiele wiecej.

pomjam kwestie budy, bo ja hatche i kombi nie musze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a no i sleeper effect 100% Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2014, 21:13   #30
Kokosoweclio
ford::beginner
 
Imię: Norbert
Zarejestrowany: 17-08-2013
Skąd: Chełm
Model: Ford Focus
Silnik: 1,6 T 150/206
Rocznik: 2013
Postów: 26
Domyślnie Odp: chip vs spalanie 1.6 ecoboost

+1 Atlis,

chyba powoli zaczyna oszczędzać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Robimy za rok?
__________________
Było: renault 19, clio, megane II, suzuki gs
Jest: Ford Focus i Suzuki Bandit
Kokosoweclio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:23.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.