|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-04-2014, 15:42 | #91 |
ford::average
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 31-08-2012
Model: Ford S-max
Silnik: 2.0 Tdci 143
Rocznik: 2007
Postów: 118
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Nie wiem czemu tak narzekacie na DPF'a. W półtora roku (czyli od zakupu) autko zrobiło 55 tys., a stuknęło już 202 tys km. Przez ten czas z DPF nic się nie działo, nawet zauważyłem tylko, że takie wypalanie z prawdziwego zdarzenia tylko raz było (wtedy kiedy akurat ja jestem kierowcą) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No ale w trójmieście dużo po obwodnicy auto jeździ to może dlatego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
14-04-2014, 16:05 | #92 |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Dpf jeżdżony dużo na trasach nie sprawia kłopotów, ale jesli ktos kręci się "wokół komina" na króciutkich odcinkach, to dla niego dpf to jest zmora i problem.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
14-04-2014, 17:13 | #93 | |
Postów: n/a
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Cytat:
Jak wsiadłem pierwszy raz w CDI czy fiatowskiego TD, to "łał i łojezu" - ależ to ma kopa (kop króciutki i zmiana biegu, ale co tamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.). A potem jechałem dużą benzyną R4, potem miałem V6, jeździłem też R4T i już "łał" na turbodizla mi przeszedł. Większość wyznawców kultu MOMENTU, nie rozumie fizyki/zasady działania samochodu, nie jechała równie mocną benzyną tylko silnikami, które trzeba bardzo kręcić, żeby jechały, i tak mit powtarzany co jakiś czas trwa dalej. Weźmy Corsę 75KM. 1.2 benzyna i 1.3CDTi. No to słyszysz potem, "jezu, jak ten dizel idzie, bo ona ma tyle MOMENTU"Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Sorry, ale jakby ta benzyna miała te 75KM z 2 litrów pojemności albo z 1.2T, to też by "szła". 1.3CDTi to silnik o innej pojemności roboczej i przez to innej charakterystyce. Nie porównujmy ich, bo to inne napędy za inną cenę... Tyle że jak będę chciał, użyję skrzyni biegów i pokręcę tym 1.2, to ten 1.3 dizel mnie nie zrobiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. bo moment na kołach zależy od mocy silnika, a nie momentu na wale korbowym i tego gawiedź dizlowa już nie chce/nie może zrozumieć... |
|
14-04-2014, 17:21 | #94 | |
FCP member
Imię: Robert
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Krosno
Model: Ranger Limited
Silnik: 2.0 238KM Bi-Turbo
Rocznik: 2022
Postów: 717
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Cytat:
__________________
Było niesamowite Mondeo i zadziorna Kuga ST-Line jest Fiesta EcoBoost 1 liter !!! i Fordowa wyprawówka |
|
14-04-2014, 17:55 | #95 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-03-2013
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI 140hp
Rocznik: 2010
Postów: 138
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Nie chcę się kłócić, ale wytłumacz mi, czemu "ciężki sprzęt", który nie jeździ 100kkm rocznie (czyli nie ciągniki siodłowe, ciężarówki) to w 99,9% diesle lub elektryczne? Czyżby chodziło o moment, który w dieslu zabija benzynę, nie mówiąc o silniku elektrycznym?
|
14-04-2014, 18:07 | #96 | |
ford::average
Zarejestrowany: 13-01-2009
Model: Mustang GT
Silnik: 5.0
Rocznik: 2015
Postów: 180
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Cytat:
Moment w dieslu nigdy nie zabija benzyny. Moment w TurboDieslu już tak... ale wciąż zostaje w tyle za "TurboBenzyną" ;-)
__________________
Mondeo 2.0 EB Mustang GT 2015 |
|
14-04-2014, 19:32 | #97 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-01-2008
Skąd: Zabrze
Model: Kuga / Sharan
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 TDI
Rocznik: 2009 / 2015
Postów: 234
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Ale ciezkie dyskusej Pb vs D Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Benzyne jak sie cisnie zawsze spali wiecej od diesla A co do ustawki to moze ktos by przyjechal s-maxem 2.0 EB do kryspinowa mozna by sprawdzic porownac jak jezdza te auta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
14-04-2014, 19:43 | #98 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Kiedy ten Kryspinow?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
14-04-2014, 19:47 | #99 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-01-2008
Skąd: Zabrze
Model: Kuga / Sharan
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 TDI
Rocznik: 2009 / 2015
Postów: 234
|
Odp: Pierwsze wrażenia 2.0 EcoBoost 240 KM
Cytat:
Szczegoly [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
14-04-2014, 22:32 | #100 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Szkoda, ze nie w lipcu.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
|
|
|