Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Life > Hyde-Park
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 30-01-2014, 16:44   #151
bodziofila
ford::specialist
 
Avatar bodziofila
 
Zarejestrowany: 08-05-2012
Model: mondeo,accord 2.2
Silnik: diesel 140km,150km
Rocznik: 2008,2010
Postów: 640
Domyślnie Odp: Wasze dotychczasowe auta :)

1.opel vectra 1.6 1992rok
2.vw gofl 1.3+lpg1992rok
3.opel corsa 1.7dti 2001rok
4.volvo s40 1.9td 1998rok
5.seat leon 1.9tdi 2002rok(cos tam zdlubany,zamiatal niezleGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
6.obecnie od 3 lat ford mondeo 2.0tdci 2008rok tez dlubniety
7.obecnie od 2lat corsa 1.3cdti 2005 rok.
8.?

bodziofila jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2014, 22:08   #152
wedeldax
ford::beginner
 
Avatar wedeldax
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 17-09-2013
Model: Ford Fiesta MK6
Silnik: 1,4
Rocznik: 2004
Postów: 37
Domyślnie Odp: Wasze dotychczasowe auta :)

1. Ford Escort 91
2. Nissan Almera 97
3 Mazda 626 01
__________________
Ford Fiesta
wedeldax jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2014, 22:55   #153
Atlis
ford::professional
 
Avatar Atlis
 
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
Domyślnie Odp: Wasze dotychczasowe auta :)

1. Škoda Favorit 1.3 GLX 93 - ostatnia seria na gaźniku. Kochane pierwsze auto.
2. Toyota Avensis 2.0 D-4D 05 - pierwsze nowe autko. Zrobiłem nią 180tys km.
3. Volvo 460 1.7 94 - kupiony dla żonki by się nauczyła jeździć. Fajne pudło.
4. Ford Ka Mk2 1.2 10 - drugie nowe autko. Też dla żonki. To już jak umiała jeździć.
5. Ford Focus Mk3 1.6EB 11 - drugi Ford. Zastąpił w rodzinie Ka i Avensis.
Atlis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2014, 15:34   #154
Krzysmin
ford::beginner
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 29-01-2014
Model: Focus MK1
Silnik: 1,6
Rocznik: 2004
Postów: 14
Domyślnie Odp: Wasze dotychczasowe auta :)

1. Daewoo Lanos 1,5 100 KM, 1999 r. Właściwie było to ( i nadal jest) auto rodzinne, którym jeździ każdy (oprócz mnie). Żal serce ściska co rodzinka z nim robi. A właściwie to nie robi - żadnych napraw, nawet oleju się im nie chce zmienić. A szkoda bo to była zadbana sztuka od wujka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
2. Peuogeot 106 1,0 rocznik 1996 r. Zezłomowany ok. miesiąca temu. Do tej pory mi go żal bo to fajne autko było. Tylko korozja już dość zaawansowana - w podłodze dziura wielkości pięści. Gdyby nie to jeszcze bym się nim bujał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
3. Od niedawna Ford Focus mk1 1,6 rocznik 2004. Zobaczymy jak się będzie sprawował Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Krzysmin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2014, 11:38   #155
pawelek20072
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Wasze dotychczasowe auta :)

1.Zastava 1100p 1.1 benzyna z 78r.Super autko,tanie w eksploatacji :-)
2.VW Golf I 1.3 benzyna z 77r.Samochodzik bardzo mocny,nie do zdarcia.
3.VW Jetta 1.6 benzyna-gaz z 80r.Fajne rodzinne,nie zawodne auto.
4.VW Jetta 1.8 benzyna-gaz z 91r.Kolejne super rodzinny samochodzik.
5.VW Golf III 1.4 benzyna z 93r.Szybko sprzedałem,brak komfortu z jazdy :-)
6.Ford Mondeo kombi Mk1 1.8TD z 96r.Bardzo fajny samochód,nie zawodny tylko ta rdza.
7.Ford Mondeo kombi Mk2 2.0 benzyna z 97r.Dobrze wyposażony komfortowy pojazd rodzinny.Jak i poprzednika atakowała rdza na tylnych nadkolach.W obu przypadkach profesjonalnie usunięta :-)
8.Ford Mondeo kombi Mk2 1.8TD z 2000r. Jedno z mniej awaryjnych aut jakie miałem.Trafiłem super egzemplarz,bez rdzy,oryginalny lakier z prawie nowym wnętrzem.Kupiłem go w Holandii na giełdzie w Utreht.Przebieg rzędu 250tys.to rozgrzewka dla tego silnika(z pompom lukasa juz troszkę gorzej). Ja do 310tys.zrobiłem bez problemu,lałem do niego olej Motul 10w40.Od wymiany do wymiany brał 200ml. oleju to prawie nic :-)
W dniu dzisiejszym posiadam:
9.Focus C-Max 1.8 benzyna duratec-HE z 2003r.Autko kupione we wrześniu 2013 roku od niemieckiego prywatnego sprzedawcy (pierwsza ręka). Bardzo mnie to autko pozytywnie zaskoczyło,świetne rodzinne jeździdło.Bardzo zrywne,a za razem ekonomiczne jak na benzyniaka.Tylko trzeba pilnować oleju(ten typ tak ma). Bagnet,który oszukuje wskazania.Nie wiedząc czemu czasami jeżdżę 2 miesiące i nic nie wciągnie a czasami po miesiącu brakuje 200ml. Słyszałem że może to być wina separatora oleju,który lubi się zacinać i przez to dzieją się jaja z olejem :-) Silnik oleju nie spala ponieważ był skrupulatnie sprawdzany(spaliny) podczas robienia HU i AU (dodam iż mieszkam w niemczech).Bez problemu otrzymałem przegląd na 24miesiące. Obowiązują tutaj troszkę inne normy,a spalanie oleju zaraz zostało by wychwycone przez pomiary.C-max ma 134tys.przebiegu i myślę że trzaśnie drugie tyle bez problemu.
10.Ford escort cabrio 1.4 Ghia z 87r. Escorta kupiłem w 2012 roku od właściciela warsztatu lakierniczego,u którego escorcik przestał 11lat w hali wraz z innymi perełkami z lat 20tych ubiegłego wieku.Fordzik był świetnie zachowany,stan oryginalny.Po zamontowaniu akumulatora i sprawdzeniu płynów wraz z paliwem autko odpaliło po paru obrotach :-) Gość miał miesiąc do zwolnienia hali i przez to kupiłem mojego wymarzonego escorta mk4 za 250 euro.Całe ubiegłe lato poddałem renowacji wnętrze,które się rozleciało po upływie 25lat(głównie mowa o fotelach)ale o reszcie auta nie zapomiałem. Obecnie przy autku pozostało mi do zrobienia boczki drzwi i wymiana głośników bo stare są zmurszałe.W tym roku fordzik wróci na drogi :-)) Mam nadzieję że się odwdzięczy za poświęcony czas :-)
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2014, 22:26   #156
milmanek
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-02-2014
Skąd: Trzebnica
Model: Ford Focus mk1
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 35
Domyślnie Odp: Wasze dotychczasowe auta :)

1. Peugeot 306 1993r., 1.6 90km - wspaniały samochód, ma kopa, ale szkoda, że raz na miesiąc coś się sypało. Bywało nawet tak, że samochód stał miesiąc, bo żaden mechanik nie był wstanie dojść co jest nie tak. Ogólnie to chyba wszystkie części zdążyłem wymienić na nowe. Przygoda zakończona stłuczką.
2. Fiat Seicento 2000r., 0.9 32km - muł, jadąc pod górkę tracił moc. Ogólnie, jak dobrze ogarnęło się sprawę to można było wyprzedzić, ale przez 500m musiałem wyprzedzać. Wszystko się telepało na wertepach.
24.01.2014 zakończył swój żywot. Blacha krótko mówiąc - papier. Rzeczoznawca określił szkodę jako całkowitą. Trwa batalia o odszkodowanie.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Crashtest przy 40mph (64km/h). Ja miałem wypadek przy 40km/h. Niewiele brakowało :O
3.(?) Skoda Fabia 2012r., 1.2 65km - samochód wprost genialny, zastępczy. Klima, radio, el. szyby itd, czyli wszystko co potrzeba. Samochód idealnie wyciszony. Jeżeli chciałem słyszeć silnik musiałem otwierać okno :O
Palił dziwnie, bo jak diesel. Wszyscy, którym pokazywałem ten samochód pytali się od razu czy diesla dostałem...
Prowadził się super nie mogłem narzekać. Chociaż hamulce do dupy, bo słabe i od razu ABS.
Silnik... :* 65km ale szedł jak rakieta. Potrafiłem miszać długo jeszcze na 2 biegu.
4.Ford Focus 1999r., 1.6 16V 100km Zetec-S, silnik robi swoje. Mankament - falują obroty, centralny do wymiany lub naprawy. Się okaże dopiero jak zajadę do jakiegoś speca. Wspaniale się trzyma drogi, w wyprzedaniu nie ma problemów, szybko się zbiera! Tydzień jeżdżę i jestem zadowolony Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
milmanek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2014, 23:35   #157
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie Odp: Wasze dotychczasowe auta :)

Że ja tu się jeszcze nie wpisałem ...

Trzeba to nadrobić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Samochód na którym stawiałem pierwsze kroki jako kierowca - ojcowskie Renault 12TL rocznik 1969 (btw, mój rówieśnik...)
Zdjęcie zrobione na Saharze w roku 1988-ym - luty to był, ferie zimowe przed maturą.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A dalej to już moje (lub żony) auta ...

Zaczeło sie od decyzji podjetej razem z jeszcze narzeczoną (teraz żoną), że trzeba kupic jakis mały samochód, no i po obejrzeniu kilku Maluchów 126p kupiliśmy...

Auto nr1 - Forda Taunusa 2,0 GL '81 (silnik R4) - po przejsciach i po mechaniku pijaku - silnik pił oleju niewiele mniej niz benzyny, a któregoś razu wywaliło bagnet olejowy i niemal wszystko spłynęło na ulicę...
Po tej przygodzie znajomy mechanik zrobił mi przekładkę na silnik 1,7 z Capri - w końcu nie musiałem wozic ze soba bańki z olejem...


Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Po 9-ciu miesiącach przygód, trafiłem na ogłoszenie od obywatela Niemiec i zakupiłem:
Auto nr2. - Forda Taunusa 2,0 V6 Ghia '82 (wersja 2drzwiowa) - ostatni wypust Taunusów przed wejściem Sierry.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

To było przepiękne auto i w super stanie jak na takiego staruszka jakim wtedy już było.

Szyberdaszek i piękna welurowa tapicera z pokrowcami z baraniego futra farbowanego pod kolor tej tapicerki, a do tego bateria halogenów (dalekosiężne zespolone z długimi i p/mgielne) na zderzaku, chromowane pokrywy głowic, chromowany "badyl" podtrzymujący maskę, chromowana końcówka wydechu, alusy 14-tki z Escorta XR3i Mk4 (tzw jajka).
Normalnie kochałem te auto, a dźwięk tej niewysilonej V-ki był przeeeeeeeepiękny...

Zamontowałem w nim gaz i jeździłem przez półtora roku bez większych problemów - jedyna przygoda to zaliczenie w dniu urodzin rowu przy ok. 110km/h - koles jadący z naprzeciwka jechał środkiem drogi i aby uniknąć czołówki uciekałem do rowu...
Od tego czasu zimą jeżdżę tylko i wyłacznie na zimówkach... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Auto kupił ode mnie mój przyjaciel i jeździł nim jeszcze ładnych 6-7 lat, ale strasznie je potem zapuścił - az mi żal było jak na nie patrzyłem...

Potem postanowiłem kupić ...
Auto nr3 - Sierra 2,0i '89 - niestety okazała się odwijana z przystanku i ciagle miałem kłopoty z zawiechą przednią.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jak tylko mineło pół roku to ją sprzedałem i kupiłem...

Auto nr4 - Tutaj rozpoczął sie okres "błedów i wypaczeń" - bo kupiłem Daewoo Nexia 1,5GLE - największa pomyłka finansowo, bo kupiłem auto nówkę w salonie za 33tys i po półtora roku sprzedałem ją za chyba 11tys. zł



Ale wbrew pozorom nie było to wcale takie złe auto (oczywiście pomijając strasznie tandetne plastiki), bo przez cały ten czas miałem z nią bardzo mało problemów (padł sterownik gazu, moduł elektryki w drzwiach kierowcy i pękła jedna tylna sprężyna - wszystko zrobione na gwarancji).
Najbardzie pamiętam pierwszą jazdę w deszczu na fabrycznych oponach - tak duża dawka adrenaliny spowodowała, że natychmiast po powrocie do domciu zaczałem poszukiwania alusów z innymi oponami - trafiły sie fajne i od razu autko zaczeło sie lepiej prowadzić no i wyglądać też... (14-tki z Seata z oponami 195/60 - bajka w porównaniu z oponkami Kumho 165/70/13).

Auto te sprzedałem siostrze kumpla, który kupił mojego Taunusa - w momencie kiedy oddawałem mu kluczyki, na liczniku był fajny widok - 89998km (zrobione w niemal idealnie 18 mies.)

Po koreańczyku przyszedł czas na francuza...
Auto nr5. - Renault Laguna I 1,8i - super wygodne auto - płynęło to po drodze, a przy okazji było cichutkie i jak na benzynę, paliło stosunkowo niedużo.

Ponieważ jednak moja zonka dostała pracę, gdzie potrzebowała samochodu, to postanowiłem kupić jej coś małego do miasta, bo w razie wyjazdu w trase miała brać moją Lagunę, no i jako, że byłem zadowolony ze swojej Renówki, to kupiliśmy...
Auto nr6. Renault Twingo - fajne, czarne i bardzo świeże.
Żonka wsiadła, przejechała się i stwierdziła: "Bardzo fajne, to ja biorę Lagunę"...

W zamian za zgodę na to, postanowiłem trochę stuningowac swojego "malucha" (swoją drogą Twingo było ewenementem wśród małych aut - ci którzy mnie znają, wiedza jaka mam posturę, ale w Twingo nie miałem absolutnie żadnych problemów z usadowieniem się za kierownicą) i zapodałem mu sportowy wydech, alusy z szerokimi laczkami, ciemne szyby, przyciemnione tylne lampy, lotke dachową i lakierowanie zderzaków, a w środku sportową kierę z Renault 5 Turbo i dobre jak na tamte czasy nagłośnienie - od razu auto zyskało na charakterze i jakoś tak przyjemniej mi się nim w pracy jeździło (pracowałem wtedy jako PH).

Żonka dostała pracę na stałe i po dwóch miechach auto słuzbowe, więc najpierw Laguna, a chwilę później i Twingo zostały sprzedane, a ja kupiłem sobie w końcu autko z klimą...
Auto nr7. Fiat Palio Weekend 1,6 HL - klima i nagłosnienie przeniesione z Twingo umilały środek, a superaśne alusy z oponkami 195/50/15 dały wygląd i dużo lepsze zachowanie w zakrętach, a wieeeeeeeelki bagażnik pozwalał na zapakowanie się na każdy wyjazd bez żadnego problemu, nawet uwzględniając wózek pierworodnego

Jako, że zmieniłem pracę i dostałem służbowe auto (Seicento Van), to Palio poszło do sprzedaży, a ja na wypadek koniecznosci jazdy rodzinnej gdy ani ja, ani zona nie moglismy użyć aut służbowych, kupiłem sobie...
Auto nr8. - Mazdę 121, czyli defacto Fiestę 1,3 50KM (jakas specjalnie osłabiona wersja) - bialy golas 3d - rozbiłem go kilka miesięcy później, jadąc do Szczecina w pierwszy dzień nowej roboty...

W związku z tym, potrzebowałem na szybko nowego auta...
Auto nr9. - Peugeot 306 1,9d - 3drzwiowy, biały, rocznik 2000, ten już na gładkich lampach i ze zderzakiem z okragłymi halo (takimi jak miałą wersja S16).
Fajne auto, ale niestety miało tylko wygląd S16-tki (kupiułem alusy ori od S16), bo osiągi były mizerne, ale pomimo tego miało swój urok i naprawde świetnie sie prowadziło.
Sprzedałem je po niecałym roku, bo zabrakło mi kasy na wykończenie nowego mieszkania - smiałem sie, że zamieniłem tego Puga na wyposażenie kuchni i nowe (starsze i tańsze) auto...

Auto nr10. - Citroen Saxo 1,6 VTL- niestety nie 16V, a tylko 8V (czyli 90KM zamiast 120 w wersji 16V), ale i tak "latało" w porównaniu do poprzednika.
Autko miało już zamontowany w Niemczech sportowy wydech i obniżające springi i było w dobrze wyposażonej wersji VTL - miało np. kubełki takie jak w VTS, a do tego pełną elektrykę i uchylne tylne szyby (była to wersja 3d).
Super mi sie nim jexdziło, a dzieki zawieszeniu i alusom z bardzo dobrymi oponkami 185/55/14 było dosłownie przyklejone do asfaltu.
Gdyby nie brak klimy, to jeździłbym nim zdecydowanie dłużej, ale niestety po dwóch latach jazdy w autach z klimą, bardzo gorące lato i wyjazd rodzinny na wakacje tym Saxofonem spowodowały decyzję o sprzedaniu i zakupie nowego auta, w którym warunkiem niezbednym była klima i duzy bagaznik...

Bump: No to dalsza część mojej opowieści Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Teraz będzie trochę mniej urozmaicenia, ponieważ od końcówki roku 2002 a z po dzisiaj jeżdżę już tylko i wyłącznie jedną marką, której zresztą czterema autami już wcześniej jeździłem (zaliczam Mazdę 121 do Fordów, bo to Fiesta z troche inna atrapą wlotu powietrza i innym znaczkiem na poduszce powietrznej).

Auto nr.11 - Ford Escort 1,6 16V kombi w wersji Bolero2 (rocznik 1999) - butelkowo-zielony metalik, zaraz po odbiorze auta pojechałem zamontowac gazownię oraz elektrykę szyb i alarm z centralnym zamkiem.
Jako, ze auto nie posiadało zimówek, to zakupiłem komplecik Kleberów Krisalp3 a do nich, komplet alusów 15cali...

Ponieważ pasja tuningowa w owym czasie dosyć mocno wzięła mnie w swoje szpony, to postanowiłem troszkę poprawić wygląd i osiągi mojego autka.
Poszukiwania w necie, w sklepach tuningowych i po giełdach samochodowych zaowocowały zakupem kilku rarytasów takich jak np. kompletny dedykowany wydech catback Remusa, reflektory Morette, nakładki na progi od RS2000 Mk5, tylny zderzak Zendera, aluminiowe klameczki wewnetrzne od Pumy, białe zegary plus biały zegarek Ghia, fotele kubełkowe tzw "uszatki" z XR3i, spojler dachowy, a także zaciski hamulcowe z XR3i (takie same jak te z RS2000 - tarcza 260mm zamiast standardowej 240mm) oraz, co najważniejsze, silnik 1,8 16V RQB 130KM z tegoż samego XR3i co "uszatki" i zaciski.

Oczywiście wszystko to było dość mocno rozciągniete w czasie i czesto robione przy okazji - np po małej stłuczce gdy musiałem wymienić lampy i przedni zderzak, w miejsce oryginałów pojawiły sie Morety i mój jedyny i niepowtarzalny indywidualny zderzak, który powstał z połaczenia góry standardowego zderzaka do Mk7 w wersji bez halo z nakładką dolną RS Line do Mk5/6 - nigdy i nigdzie nie spotkałem takiego połączenia i sądzę, że był to unikatowy projekt, który notabene świetnie wyglądał, jak i był naprawde dobrze zrobiony przez znajomego blacharza/lakiernika.

Przy okazji wymiany końcowego tłumika na pokład wjechał kompletny dedykowany Remus (używka kupiona za 800zł - koleś rozbił auto słuzbowe w którym sobie ten wydech zamontował) - niestety wydech ten okazał sie na dłuższą metę problematyczny, gdyz miał bardzo nieprzyjemny rezonans przy ok.4tys obrotów i na trasie (wtedy duuuuzo jeździłem po Polsce) był na dłuższa mete nie do zniesienia. Tak więc wróciła seria, tylko z ładna koncóweczką.

Auto nr12. - Kolejny Escort kombi, też zielony, ale już z fabrycznym silnikiem 1,8 115KM (RKC) pojawił sie po półtora roku jako ten, który miał docelowo zastąpić tego pierwszego.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Niestety wpadłem pół roku później w problemy finansowe i dopieszczony i doinwestowany nowy Escort zamiast słuzyć mi, poszedł do sprzedaży, a "w słuzbie" pozostał dalej ten pierwszy.
Powodem zakupu drugiego auta był urlop macierzyński żony, której oczywiscie służbówkę zabrali na te kilka miechów....

No to tak sobie jeździłem dalej tym swapowanym Escortem, a żonka po powrocie do pracy dostała nową służbówkę, ale nie na długo, bo troszkę ponad rok mineło i znowu szykował się urlop macierzyński i kolejny zakup samochodu, ale że Escort z trzema fotelikami z tyłu to raczej kiepski pomysł, to nastepnym autem zostało....

Auto nr13. - Mondeo MkI 2,5V6 kombi w wersji Skylight (tak miał wpisane w książce serwisowej).

Bardzo fajna wersja w super kolorze ciemnej śliwki (Dark Aubergine), kubełki w welurze, szyberdach, klima, pełna elektryka, alusy Cosworthlook 16cali, spojler dachowy i bardzo fajne wykończenia wnetrza w imitacji karbonu.
Auto było bezwypadkowe i miało tylko pekniety tylny zderzak i slad na tej samej wysokości na klapie bagaznika - wyglądało tak jakby ktos cofając przywalił w jakis znak drogowy albo słupek czy cos w tym stylu.

Przez kilka miesiecy słuzyło głównie mojej żonie (ja do pracy jeździłem cały czas Escortem, bo był zagazowany) oraz latem pojechaliśmy nim na rodzinne wakacje.

Już przed wakacjami okazało się, ze mieliśmy troche nieplanowany przypływ gotówki, wobec czego zdecydowalismy się na to aby sprzedać rozpadającego się powoli Escorta i poszukać w zamian jakiegoś fajnego Mondeo Mk2 - oczywiscie z silnikiem 2,5V6....

Auto nr14. - Mondeo Mk2 2,5V6 kombi ST200 - moje marzenie sprzed kilku lat się spełniło i stałem się właścicielem tego przepieknego auta, które z miejsca "ochrzciłem" mianem BlackSTeck'a.


Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Nie szukałem ST200, bo były wtedy poza górną granicą cenową jaką sobie założylismy z zoną przy poszukiwaniu auta, ale że przypadkiem natknąłem się na bardzo interesujące ogłoszenie, a w trakcie urlopu bylismy w odwiedzinach u rodziny w poblizu Wrocławia, to zdecydowałem sie podjechać i obejrzeć tego czaqrnego ST200.
Już po pierwszej rozmowie telefonicznej z właścicielem wiedziałem, że auto będzie OK, ale nie sądziłem, że az tak OK.
Całkowity bezwypadek, jedynie mała wgniotka na lewym przednim błotniku usunięta przez ASO Forda.

Autko z pełną historią malutkiego przebiegu (53tkm w 5lat), z kopiami wszystkich faktur za przeglądy i naprawy (łacznie z ta zakupową w salonie za 108tys zł), sprawdzone w serwisie gdzie został zakupiony i był cały czas serwisowany - po prostu prawdziwa okazja (chociaż nie cenowa).
Po powrocie z ogledzin przekonałem żone, ze warto wziąć kredyt i kupić te auto, co tez zrobilismy i używaliśmy je przez kolejnych 3,5 roku.

W trakcie uzywania auta z miejsca zastąpiłem fabryczne felgi troszke szerszymi i lepiej odsadzonymi niż te standardowe, wsadziłem białe kierunki i ściągnąłem oznaczenia V6 i ST200 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Potem pojawiła się instalka lpg firmy BRC i autko pokazało na hamowni 182KM na benie i 176KM na gazie (co i tak jak na ST200 było niezłym wynikiem), a poźniej, po małej interwencji i wsadzeniu panelu K&N i poprawienu wydechu najlepszy pomiar pokazał 190KM.

Autko sprawowało sie super, az tu nagle urwałem mu przegub.
No to przy okazji naprawy, nastąpiła mała kompleksowa modernizacja, czyli wsadziłem w zawieche spręzyny H&R (-40/-20) a wszystkie tuleje zostały wymienione na poliuretanowe.
Zmiana prowadzenia była ogromna, a wygląd też mocno się za sprawa niższej zawiechy poprawił.

W tak zwanym miedzyczasie, żonka postanowiła spróbować szczęścia w pracy zagranicą i dostała sie na kurs szwedzkiego przygotowujący do kontraktu w Szwecji.
Ponieważ odeszła z dotychczasowej pracy, to służbówka zniknęła (a Mondeo MkI sprzedaliśmy juz dużo wcześniej, raptem po 7-miu miesiącach uzytkowania), więc trzeba było kupić coś na dojazdy do Warszawy gdzie ten kurs sie odbywał.

Wybór pał na dobrze znane auto, czyli...

Auto nr 15. - Ford Escort Mk7 kombi 1,6 16V rocznik 1998 - tym razem srebrny.
Fajne autko, które miało jako właściciela od trzech lat mechanika. Zadbane mechanicznie i zakonserwowane, zero rdzy (ewenement w Escorcie) i tylko jedna wgniotka na błotniku przy lampie - nie wyglądąło to ciekawie, ale w niczym nie przeszkadzało, wiec ani poprzedni właściciel ani ja, nie mieliśmy zamiaru nic z tym robić - w końcu kupowałem te auto tylko na pół roku na dojazdy do Warszawki...

Wypas był fajny, bo pełna elektryka, grzana szyba, szyberek i klima i tylko ABS'u brakowało, co okazało sie kluczową sprawą, kiedy po skończonym kursie żona wyjeżdżała na daleką północ Szwecji....

Szczerze mówiąc bałem się wysłać żonę w tamtejsza zimę w aucie w którym nie ma ABS'u, w związku z czym ST200 został przygotowany do tego wyjazdu, a ja sprzedałem srebrnego Escorta kombi i kupiłem dla siebie....

Auto nr 16. - srebrnego Escorta ale tym razem juz nie kombi, a RS2000 w limitowanej wersji Sauber Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Auto nr 17 - Mondeo ST220 kombi '04

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Auto nr 18 - S-Max 2,0TDCI '07
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI

Ostatnio edytowane przez MAG ; 13-02-2014 o 23:55
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2014, 18:43   #158
INLUSTRA
ford::amateur
 
Imię: robert
Zarejestrowany: 24-03-2013
Skąd: piaseczno
Model: mondeo mk1 kombi 4x4+transit wersja skandynawska
Silnik: 2.0 zetec+2.4d
Rocznik: 1995+1990
Postów: 3
Domyślnie Odp: Wasze dotychczasowe auta :)

1 byl oczywiscie maluszek jeszcze wloska 600 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. aby bylo weselej mialem radio drozsze jak auto (jvc cameleon) w 1997 roku to bylo cos

2 12 maluszkow w roznym stanie rozkladu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

3 polonez przjsciowka kupiony od komendanta policji w konskich hehe

4 opel kadett gsi +podtlenek lpg suuuper auto zjezdzilem nim z przyszla zona cala polske

5 suzuki swift gti mk1 szatan 101 prawdziwych japonskich koni predkosci rzedu 220 pikus niesamowite auto

6 nissan primera p-10 podlubana do 187km najlepsze najbardziej bezawaryjne 6 lat katowania bez sprzeciwu ....poszla na szrot masakra

7 renault safrane 2.2 b w dziwnym fabrycznym pakiecie stylistycznym psula sie dokladnie tak jak slicznie wygladala kolega laweciaz zaprzyjaznil sie ze mna na 3 miesiace zal nie auto

8 ford fiesta futura 1.4 suuper bezawaryjna

9 mondeo mk1 kombi 1.6 zetec j.w

10 teraz kupie mondeo 4x4 tez kombi

no i rownolegla historia motoryzacyjna mianowicie auta do pracy jako ze mam firme budowlana Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

1 fiat 125 kombi turlaczek uwielbialem go jak jechalismy z tata na szrot to 180 szedl a byl juz prawie zlamany w pol 360 tys km bez awarii !!!!!!!!!!!! a tata pozniej 2 dni pil Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

2 polonez truck vel gangowoz fajny zgnila podloznica i jak krecilo sie fajera to skrecala podloznica a nie kolo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

2 fiesta combo 1.8 d endura nienawidzilem suki za ten silnik ktos powinien siedziec Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

3 renault traffic reeeewelacja 2.2d 5 litrow ropy vmax 75 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

ford transit mk3 2.5 spoko poza tym ze musze ciagle na noc zdejmowac kleme bo rano trup

no to tyle na dzis ale zaraz kupie cos nowego hehe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez INLUSTRA ; 17-03-2014 o 18:46
INLUSTRA jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-03-2014, 19:46   #159
stefanekmac
ford::average
 
Imię: stefan
Zarejestrowany: 25-02-2014
Skąd: Tomaszów Maz
Model: fokus stline
Silnik: 1500 ecoblue. 120 KM
Rocznik: 2018
Postów: 93
Domyślnie Odp: Wasze dotychczasowe auta :)

1 Polonez 1500 w 1981
2 Maluch w 1991
3 Polonez 1600 1 1992
4 Ford Fiesta 1.8 D , super ekonomiczny ale wooolllnyy 1993
5 Polonez 1,4 Rover silnik ok ale ogół do d...1994
6 Ford Escort 1,3 słabiutki 1996
7 Nissan Primera 1,6. Auto bezawaryjne 2000r, śliczny złoty
8 Toyota Avensis 1,8 .z 2004 Fajne wygodne spore ekonomiczne służy dzieciom dalej
9 Subaru Forester 2l xt. Super auto.Ale ciasne i głośne.Od 2010
10 Subaru Legacy Outback 2,5 l wolny ssak. Od 2011. Pierwsze z gazem bo palił 13-14 l.
Chwilę kia ceed 1,4i reno safrane 2l .Safrane to prawdziwa limuzyna ale awaryjna bo i wiek miała słuszny.Najcichsza i najwygodniejsza z aut.
Obecnie smax 2l Ecoboost z przebiegiem 152 tys od dobrego kolegi.Pierwszy automat i największe ze wszystkich.Rocznik 2010

Ostatnio edytowane przez stefanekmac ; 17-03-2014 o 19:51 Powód: szczegóły trzeba uzupełnić
stefanekmac jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:09.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.