|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-02-2014, 06:10 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-09-2007
Model: focus
Silnik: 1.8
Rocznik: .
Postów: 85
|
Obroty 1,5 tys na biegu jałowym - spadają do ok. 800 dopiero po zatrzymaniu auta...
Podczas jazdy, gdy wrzucę na luz to obroty cały czas utrzymują się na poziomie 1,5 tys. i spadają do ok. 800 dopiero po zatrzymaniu auta. Krokowiec i przepustnica zostały wyczyszczone i zero poprawy.
Czasami zdarza się, że problemu z obrotami nie ma i opadają normalnie, ale zdarza się to bardzo rzadko i po ponownym odpaleniu auta problem powraca. Gdzie jeszcze szukać przyczyny ? Ostatnio edytowane przez dj_rey ; 21-02-2014 o 16:13 |
21-02-2014, 06:58 | #2 |
ford::average
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 23-11-2007
Skąd: Kłobuck
Model: Focus mk1
Silnik: 1,8 Benzin
Rocznik: 2004
Postów: 161
|
Odp: Obroty 1,5 tys na biegu jałowym - spadają do 800 po zatrzymaniu auta...
|
21-02-2014, 16:11 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-09-2007
Model: focus
Silnik: 1.8
Rocznik: .
Postów: 85
|
Odp: Obroty 1,5 tys na biegu jałowym - spadają do 800 po zatrzymaniu auta...
Czy będę w stanie sam wymienić ten przewód i czy to na 100% jego wina ? Jakie narzędzie będą potrzebne i co trzeba odkręcić, by się do niego dostać ?
Byłbym wdzięczny za jakieś zdjęcie, w której części silnika znajduje się ten przewód Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
21-02-2014, 16:46 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-11-2013
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 13
|
Zaraz z przodu silnika jak otworzysz maskę i się przyjrzeć to zobaczysz wężyk w kształcie litery T. On jest częściowo zakryty także nie będzie go tak w całości widać. Sprawdź na włączonym silniku czy on się nie zaciska wtedy jest do wymiany. Spróbuj się wsłuchać czy nie ma stamtąd swistu powietrza.
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka |
22-02-2014, 12:42 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-09-2007
Model: focus
Silnik: 1.8
Rocznik: .
Postów: 85
|
Odp: Obroty 1,5 tys na biegu jałowym - spadają do ok. 800 dopiero po zatrzymaniu auta
ok. dzięki , ale jak by komuś chciało się fotę strzelić to byłoby fajnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ostatnio edytowane przez dj_rey ; 24-02-2014 o 21:15 |
24-02-2014, 21:15 | #6 | |
ford::average
Zarejestrowany: 22-09-2007
Model: focus
Silnik: 1.8
Rocznik: .
Postów: 85
|
Odp: Obroty 1,5 tys na biegu jałowym - spadają do ok. 800 dopiero po zatrzymaniu auta
Cytat:
|
|
25-02-2014, 07:54 | #7 | |
ford::average
Imię: janusz
Zarejestrowany: 07-04-2011
Skąd: elblag
Model: focus
Silnik: 1,8
Rocznik: 1999
Postów: 50
|
Odp: Obroty 1,5 tys na biegu jałowym - spadają do ok. 800 dopiero po zatrzymaniu auta
Cytat:
|
|
25-02-2014, 13:23 | #8 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-02-2014
Model: focus Ghia
Silnik: 1800
Rocznik: 1999
Postów: 5
|
Odp: Obroty 1,5 tys na biegu jałowym - spadają do ok. 800 dopiero po zatrzymaniu auta
U mnie bylo to samo.zmienilem na nowy fordowski czujnik przepustnicy ,umylem przepustnice,zmienilem VSS i nic .
dopiero podmiana czujnika wolnych obrotow (silniczek krokowy) ze SZROTU za 10 euro rozwiazalo moj problem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Znajduje sie z tylu silnika pod kolektorem ssacym ,nad samym rozrusznikiem.dochodzi do niego kostka. przymocowany jest na dwie nakretki na 8 kluczyk; zmienilem tez odrazu uszczelke pod tym silniczkiem krokowym.kupilem w fordzie .grosze bo 4 euro.i dziala.stan fabryczny; Dojezdzam do swiatel bez stresu ,az ciezko sie przyzwyczaic.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |