|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-02-2014, 21:13 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-03-2013
Model: MK1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 10
|
Odp: Brak mocy Focus MK1
Ten map sensor będzie dobry ?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Bump: A może zaślepić EGR ? |
20-02-2014, 22:27 | #12 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Brak mocy Focus MK1
jezeli jest sprawny to bedzie okej.
EGR jak najbardziej zaslep ale blaszka . |
21-02-2014, 06:54 | #13 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-03-2013
Model: MK1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 10
|
Odp: Brak mocy Focus MK1
Jakaś krótka instrukcja jak zaślepić EGR ? Z tego co wiem to mam odkręcić dwie śrubki (jedną z nich zaznaczyłem na zdjęciu) i wstawić tam blaszkę tak ?
|
21-02-2014, 14:07 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-03-2013
Model: MK1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 10
|
Odp: Brak mocy Focus MK1
Przygniotłem rurkę, która idzie do EGR, ale zawile to nie dało.
|
21-02-2014, 16:07 | #15 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Brak mocy Focus MK1
zagniecenie rurki za wiele nie pomoze. EGR najlepiej dobrze wyczyscic zeby pracowal, a dopiero potem zaslepic. Na pierwszym zdjeciu dobrze zaznaczyles , z drugiej strony jest 2 tez taka srubeczka , pomieczy rurke a EGR wkladasz blaszke i gotowe.
|
21-02-2014, 16:41 | #16 |
ford::beginner
Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 11-09-2010
Skąd: RUDA SLĄSKA
Model: FOCUS MK 1
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 11
|
Odp: Brak mocy Focus MK1
U mnie miałem problem z tym podcisnieniem czyli to czarne pudeleczko i te wezyki czarne dokladnie ten na ktorym jest taki zaworek z kad idzie jeden wezyk do serwa .Ułamal sie z tego zaworka ten plastik najpierw przyklejalem ale potem juz niedalo, odklejalo sie to i wtedy niebylo mocy czyli tak jakby turbo wlanczalo sie ale bardzo slabo nieczulo sie tego tak jak zawsze przy 2tys obrotow.Z tad wiem ze napewno to podcisnienie ma duze znaczenie w fordzie jesli chodzi o power.
|
22-02-2014, 12:38 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-03-2013
Model: MK1
Silnik: 1.8
Rocznik: 1999
Postów: 10
|
Odp: Brak mocy Focus MK1
Zaślepiłem EGR blaszką i ciągle to samo. Odpalę silnik przez około 1-2 min jeździ normalnie po czym traci całkowicie moc. Wystarczy jednak zagasić i opalić jeszcze raz auto, żeby znowu jeździło z pełną mocą przez około 1-2 min. Wydaje mi się, że jest tutaj problem z elektroniką. Co najlepiej byłoby teraz sprawdzić ?
|
22-02-2014, 12:42 | #18 |
ford::amateur
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 22-02-2014
Model: Ford Ka
Silnik: 1.3 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 1
|
Odp: Brak mocy Focus MK1
Mam pytanie jak wykasować inspekcje oleju w fordzie ka 2010 r. diesel ( olej został wymieniony a lampka miga?
|
22-02-2014, 16:31 | #19 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Brak mocy Focus MK1
kolego Bodziu nie ten temat.
Jacek jezeli odpalenie pomaga to faktycznie wychodzi na to ze bedzie to problem natury elektronicznej. najlepiej podlaczyc kompa i sie przejechac , zobaczyc odczyty z roznych czujnikow. |
27-02-2014, 10:17 | #20 |
ford::beginner
Imię: Ariel
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus MK1
Silnik: 1.8 tddi - 90KM
Rocznik: 2000
Postów: 49
|
Odp: Brak mocy 1.8 TDDi
kolego moze nowy silnik jest bardziej zmeczony niz twoj stary motor.
Czy byla juz sprawdzana kompresja czy nie ucieka gdzies cisnienie ? moga byc tez luzy zaworowe, ktore sa regulowane plytkami, bo przypuszczam, ze chodzi o tddi skoro widoczny rocznik 1999 Jesli mozna podpytac ile cie kosztowala wymiana z silnikiem? Pytam w celach porownawczych, mi z poczatkiem roku skruszyla sie panewka na korbowodzie od strony tloka... i postanowilem robic kapitalny remont koszt nowych panewek, pierscieni, uszczelek, filtrow, plynow, oryginalnego rozrzadu forda, kompletnego sprzegla SRL (w tym planowanie i sprawdzenie glowicy, material do regulacji zaworow no i uzywka tlok z korbowodem). Remont wyniosl mnie niecale 2tys zl + 1tys robocizna Ostatnio edytowane przez mgrlutek ; 27-02-2014 o 10:29 |