|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-01-2014, 09:37 | #1 |
ford::amateur
Imię: Damian
Zarejestrowany: 26-01-2013
Skąd: Mysłowice
Model: Focus mk1
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 2003
Postów: 6
|
Piski i Stuki z okolic Alternator'a (TDDI 1.8)
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
co to oznacza? w chwili mocniejszych stuków słychać leciutki spadek obrotów silnika ale na obrotomierzu cały czas stabilnie 800 obrotów |
29-01-2014, 18:39 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 05-12-2010
Skąd: Lublin
Model: prawdziwy kooń
Silnik: 3300
Rocznik: 1968
Postów: 598
|
Odp: Piski i Stuki z okolic Alternator'a (TDDI 1.8)
pewnie rolka zdycha...
|
30-01-2014, 10:19 | #3 |
ford::average
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 23-05-2008
Skąd: pszczyna
Model: Fokus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2001
Postów: 61
|
Odp: Piski i Stuki z okolic Alternator'a (TDDI 1.8)
pewnie zozsypały sie łożyska na sprzęgle alternatora jest to do zrobienia miałem podobnie
|