Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 15-01-2014, 08:46   #31
Lenino
ford::beginner
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 28-12-2011
Skąd: Celestynów
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 1.8 16 V 125km
Rocznik: 2005 grudzień
Postów: 24
Domyślnie Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.

Ja dalej walczę Panowie.

Powoli tracę cierpliwość do tego auta. Na dodatek ktoś mi kluczem porysował auto na parkingu. Nic tylko się powiesić...

Lenino jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2014, 20:29   #32
chrystian87
ford::amateur
 
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 14-09-2013
Skąd: Lublin
Model: mondeo mk3
Silnik: 1.8/125km
Rocznik: 2001
Postów: 2
Domyślnie problem z wysokimi obrotami

Witajcie, swojego forda mam on paru miesięcy, dzisiaj jadąc do pracy zdarzyło się coś dziwnego. Otóż po przejechaniu około 7 km w mieście zauważyłem że silnik wkreca się na około 4k obrotów przy włączaniu na luz, oczywiście na biegu stara się rozpedzić do tej wartości. Dojechałem na miejsce, zgasiłem silnik, po około 5-10 minutach odpaliłem - chodzi pięknie. Po pracy wracając było wszystko w porządku, gdy po około 7-8km zaczeło się to samo, ale silnik rozwijał 2,5k obrotów, zaparkowałem, wyłączyłem silnik na minutę....wszystko wróciło do normy. Mam wrażenie, ze gdy silnik jest włączony i "chce pracować szybciej" pedał gazu początkowo stawia jakby opór, przy wyłączonym silniku tego nie ma. Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi:/ Ważniejsze rzeczy na temat samochodu: 2001r/1.8Pb 125km bez gazu/ma tempomat. Zgóry dziękuję za pewne uwagi, podpowiedzi

Ostatnio edytowane przez chrystian87 ; 21-01-2014 o 22:01
chrystian87 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2014, 21:06   #33
TomCat
ford::specialist
 
Avatar TomCat
 
Zarejestrowany: 08-03-2007
Skąd: Rybnik
Model: Smax + V70
Silnik: 2.0 TDCI + 2.4 Volvo
Rocznik: 16+02
Postów: 845
Domyślnie Odp: Ford mondeo 1.8 wkręca się na wysokie obroty

uszkodzony lub padający czujnik położenia przepustnicy będzie robił takie akcje.
Oczywiście przy założeniu że przepustnica jest sprawna i domyka się przy zdjęciu nogi z gazu.
Niestety nie wiem jak to się ma na linii z tempomatem.
TomCat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2014, 09:18   #34
MarcinKwaśny
ford::beginner
 
Imię: Jaszan
Zarejestrowany: 20-03-2013
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2006
Postów: 22
Domyślnie Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.

Witam Panowie,
Odstawiłem samochód do ASO w Tarnowie. Panowie powiedzieli że mechanicznie wszystko jest ok, wgrali od nowa oprogramowanie i tyle. Jest lepiej, ale jednak jeszcze nie do końca. Chyba się poddam, przynajmniej w miarę normalnie można jeździć teraz. A jak tam wasze fordy Panowie powyżej? Chrystian pewnie Twój samochód ssie lewe powietrze wężem pod kolektorem, który pęka...
MarcinKwaśny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-02-2014, 08:30   #35
Bomba1233
ford::average
 
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 30-11-2013
Skąd: Libiąż
Model: Mondeo Mk III i Ford S-max
Silnik: 2.0 PB i 2.0 EB
Rocznik: 2002 i 2011
Postów: 112
Domyślnie Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.

Witam
Wiem że temat stary ale ma podobny problem...mianowicie u mnie sprawa wygląda następująco...
Po odpaleniu auto ma obroty około 1000-1200 na zimnym po przejechaniu i zagrzaniu się silnika obroty spadają max do 900-1000 czasami się zdarza że się normują ale rzadko...
Po ponownym odpaleniu na ciepłym silniku sytuacja się powtarza...
Wszystkie płyny filtry wymienione krokowiec czyszczony cewka kable WN i świece wymieniane na nowe...
Dodam jeszcze że podczas jazdy ciągłej czuć lekkie poszarpywanie jak by przerywał...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie mam pojęcia co mu może być... Pomocy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bomba1233 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-03-2014, 22:05   #36
Bomba1233
ford::average
 
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 30-11-2013
Skąd: Libiąż
Model: Mondeo Mk III i Ford S-max
Silnik: 2.0 PB i 2.0 EB
Rocznik: 2002 i 2011
Postów: 112
Domyślnie Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.

odświeżam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bomba1233 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-03-2014, 22:12   #37
djibiza
ford::specialist
 
Avatar djibiza
 
Zarejestrowany: 08-01-2007
Skąd: Zagłębie używanych złomów / Gniezno
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi 140KM
Rocznik: 2009
Postów: 870
Domyślnie Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.

Cytat:
Napisał Bomba1233 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
po przejechaniu i zagrzaniu się silnika obroty spadają max do 900
Jak ja bym chciał tak mieć, a nie przy toczeniu na luzie wahanki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Generalnie co tu powiedzieć. Temat RZEKA. Czujnik MAP, czyszczenie przepustnicy, egr, klapki w kolektorze, jakieś lewe powietrze, czujnik ciśnienia wspomagania, licznik dobrze pokazuje prędkość? (może być vss), potencjometr położenia przepustnicy, sonda...
tych elementów jest cała masa. Podłącz się pod kompa jak masz możliwość. Zobacz jakie wartości pokazują: MAP, sondy, TPS.

Jak się zachowują obroty jak sobie jedziesz i wrzucisz na luz, podczas toczenia się?
U mnie po wysprzęgleniu obroty spadają kapkę za nisko, czasami sobie skaczą od 500 do 1000 (tylko na luzie) aż do momentu zatrzymania się. Występuje też poszarpywanie w przedziale 1500-2000rpm.
djibiza jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2014, 09:28   #38
Bomba1233
ford::average
 
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 30-11-2013
Skąd: Libiąż
Model: Mondeo Mk III i Ford S-max
Silnik: 2.0 PB i 2.0 EB
Rocznik: 2002 i 2011
Postów: 112
Smile Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.

u mnie nawet spoko koło 1000 jest...poszarpywanie lekko zmalało po wymianie kabli WN...wczoraj jak jechałem wszystko było książkowo...ale rzadko się to zdarza...
Co do licznika deczko oszukuje bo mam założone zimówki 16 a na lato mam 18...a ma to znaczenie?? podpinałem go pod kompa i jedyny błąd to zdolność katalizatora do odprowadzania spalin ale gościu mi tłumaczył przez co sie tak dzieje... ogólnie miałem czyszczone wszystko jak leci... nie wiem czy to krokowiec nie będzie...bo ostatnia jak byl czyszczony pomogło na jakies 100 km...:/ tylko nie mam pojęcia czy kupic zamiennik czy używany org.?
a co do twojego problemu miałem podobnie w vectra b... okazało się ze czujnik położenia wałka był walnięty
Bomba1233 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2014, 10:58   #39
dariuszk24
ford::advanced
 
Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 26-05-2008
Skąd: United Kingdom
Model: MK III GHIA,MK4 Titanium
Silnik: obydwa 2.0 benzyna
Rocznik: 2002 i 2009
Postów: 304
Domyślnie Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.

calkiem mozliwe zle polaczenie kabli z przepustnica lub czujnikiem na skrzyni .w moim mk3 2l dziala wszystko tip top do czasu jak z impetem wjade w ogromna kaluze na drodze .po kilku chwilach jest efekt w postaci ja mu na sprzeglo a on obroty do 4.5tys I tak do ppuki nie wyschnie takze moze macie gdzies proble z kablami
dariuszk24 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2014, 19:08   #40
Bomba1233
ford::average
 
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 30-11-2013
Skąd: Libiąż
Model: Mondeo Mk III i Ford S-max
Silnik: 2.0 PB i 2.0 EB
Rocznik: 2002 i 2011
Postów: 112
Domyślnie Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.

oddawałem do mechanika i mówił że z elektryką wszystko ok...ale dziś zauważyłem coś dziwnego...mianowicie czasami te liczby na zegarze od kilometrów i spalania tak sie zamazują jakby coś zwarcie robiło...muszę oddać do elektryka żeby to sprawdzić...czekam aż się zrobi ciepło bo na taką pogode to nici z roboty...a może to wina alternatora?? bo cos mi popiskuje bo mówił mi mechanik że ono musiało chwile staćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. aha a powiedzcie mi jakie są objawy zbyt słabego akum.? bo mi założyli 42ah jak kupowałem a nie zauważyłemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum....wiem że do wymiany. Chodzi mi tylko o to jakie może on powodować zmiany czy usterki??Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Bump: przy okazji jaki polecacie żeby kupić chodzi mi o akumulator Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. do 2.0 benz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dodam że mam gaz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bomba1233 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:21.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.