|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-12-2013, 21:36 | #11 | |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 03-08-2012
Model: focus mk3
Silnik: 2.0 benzyna automat
Rocznik: 2015
Postów: 68
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Do mojego była ta prostokątna, poza tym to nie wiem czym innym te cewki się różnią.Pomijając cenę i producenta.Poza tym u mnie znów jedzie dobrze nic nie szarpie kontrolka się nie zapala.Czary jakieś? Bump: Ostatnio edytowane przez piters619 ; 10-12-2013 o 21:47 Powód: błąd własny |
|
11-12-2013, 19:23 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-10-2013
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 102
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
Również miałem prostokątną wtyczkę.
Tak jak pisałem, Bosch, 130zł. Dzisiaj wymieniłem, przed wymianą szarpało, po wymianie jak narazie ok. Zobaczymy, mam nadzieję, że już bedzie dobrze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
09-01-2014, 19:25 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-10-2013
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 102
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
Problem częsciowo powrócił. Tzn. pojawia się i znika.
Czasami, nieregularnie, auto zaczyna szarpać, czuć to najbardziej pomiędzy 70-80km/h. Od czasu do czasu zapali się check. Po pewnym czasie zniknie, i auto znowu nie szarpie. Na komputerze pokazuje niby błąd cewki. Możliwe, że nowa cewka też już pada? Po miesiącu, niespełna 1000km ? Z tą starą był jeszcze taki problem, że na biegu jałowym auto prawie gasło, nie chodziło na jeden cylinder, teraz w tej kwestii jest ok, auto trzyma dobre obroty, jedzie, tylko to szarpanie przy przyspieszaniu. A może to wina czego innego ? Np. filtry, mogą powodować takie objawy? Bo tak szczerze po zakupie jeszcze ich nie wymieniałem, ale autko bardzo zadbane więc nie sądzę, żeby były jakieś bardzo stare. Ostatnio edytowane przez smuk ; 09-01-2014 o 19:28 |
10-01-2014, 22:49 | #14 |
ford::amateur
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: PUCK
Model: FOCUS II / MONDEO MK4
Silnik: 1.6 Ti-VCT / 1.6 ECOBOOST
Rocznik: 2006 / 2011
Postów: 9
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
Witam, miałem podobnie, auto szarpało, choć nie zawsze, najbardziej wyczuwło sie to na 3 i 4 biegu, check engine zapalił się pózniej zniknął, ponownie się zapalił, pojechałem do mechanika, "wyszła" cewka zapłonowa, została wymieniona i do tego jeszcze świece i problem zniknął.
|
11-01-2014, 14:56 | #15 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-10-2013
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 102
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
Wymieniłem świece, kable, cewke, ale dzisiaj chyba w końcu znalazłem przyczynę, po umyciu auta.
Mam spryskiwacze z uszczelkami, wiec myslalem, że nie przeciekają. Ale dzisiaj od razu po umyciu zajrzałem pod maskę i faktycznie, w świecach stała woda. Jeden spryskiwacz trochę przecieka. Teraz myślę, co z tym zrobić. Założyc matę wygłuszającą na maskę ?? |
11-01-2014, 16:26 | #16 |
ford::average
Imię: paxon
Zarejestrowany: 01-06-2008
Skąd: Szczecin
Model: focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 73
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
uszczelnij(przyklej) spryskiwacze do maski silikonem
|
11-01-2014, 19:03 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-10-2013
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 102
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
Nie odejdzie lakier od tego?
Slyszalem, że silikon może powodować odparzenia lakieru. |
11-01-2014, 19:38 | #18 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-12-2008
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.6 Ti
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
Jeśli problem by nie ustał przyjrzyj się wtyczce, która wchodzi do cewki, w niej często występują problemy, tzn u mnie wyrwał/ułamał się jeden z kabelków i nie stykał dobrze,
cewka też mi kiedyś padła więc również wymieniałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
12-01-2014, 06:09 | #19 |
ford::average
Imię: paxon
Zarejestrowany: 01-06-2008
Skąd: Szczecin
Model: focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 73
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
zamiast silikonu możesz użyć kleju montażowego np. taki jak stosują do wklejania szyb w samochodach.
|
14-01-2014, 17:09 | #20 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-10-2013
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 102
|
Odp: Szarpanie, check engine itp.
Dzisiaj sucho, w świecach nie było wody, a znowu pare razy szarpło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przyglądalem się tej wtyczce, ale nie widze tam nic niepokojącego, chociaz nie podobają mi sie te przewody, bardzo naprężone,zwlaszcza ten ostatni, praktycznie jest rownolegly do wtyczki. Ale dziwi mnie, ze to szarpie tylko tak między 70-80 km/h od 3 biegu w góre :/ Juz nie wiem co to może być... |