Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-11-2013, 15:08   #231
dikileiden
ford::professional
 
Avatar dikileiden
 
Zarejestrowany: 21-07-2008
Skąd: Leiden NL - Kraków
Model: Transit Courier
Silnik: 1.5TDCi 90KM
Rocznik: 2017
Postów: 1,142
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

ale też mi chodzi po głowie co ze spalinami które dochodzą do EGR-a , jeżeli blaszkę zamontujemy za nim .

po chwili ... myślę że raczej nie dochodzą do niego skoro ciąg jest zaślepiony . Nie ma ciągu że strony kolektora ssącego .

dikileiden jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-11-2013, 20:46   #232
radson26
ford::beginner
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 22-08-2013
Model: Ford Galaxy III
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 15
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Dokładnie nie ma ciągu i nic nie siada na egr. Egr to zawór i aby na nim coś mogło osiadać musi przez niego przelatywać a po zaślepieniu nie dochodzą do niego spaliny tylko lecą do kolektora wydechowego. Ważne , że metoda jest skuteczna i nikt nie narzeka ,że mu się EGR zapchał i wywalił błąd .
radson26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-12-2013, 13:54   #233
GMK
ford::average
 
Zarejestrowany: 04-01-2008
Skąd: Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2,0 diżel
Rocznik: 2009
Postów: 118
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Po przeczytaniu całego tematu postanowiłem spróbować zaślepic "tę rurkę". Żeby nie było nie tak dla widzimisię tylko ze względu na zaświeconą żółta kontrolkę awarii silnika. Obstawiałem albo DPF albo właśnie EGR. Godzinka kręcenia, mała blaszka i gotowe. Po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka zgasła. A przy okazji silnik trochę lepiej pracuje tzn. plynniej wchodzi na obroty od samego dołu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
GMK jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-12-2013, 15:35   #234
herflik
ford::advanced
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 28-08-2006
Skąd: Tarnów ok.
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 Tddi 115 KM - 150 KM HEKO !!
Rocznik: 2002
Postów: 218
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Potwierdzam, po zaślepieniu autko zyskuje 10% V, żeby jeszcze turbo dziurę zlikwidować byłoby lux Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
herflik
Moje Mondeo - http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=194728
herflik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-12-2013, 18:35   #235
el_guapo
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 10-11-2013
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 64
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Cytat:
Napisał motorek4612 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No dobra.Popatrzyłem jak to wygląda u mnie, i spaliny z zaworu EGR są dodatkowo chłodzone zanim trafia ponownie w obieg. Pytanie gdzie zaślepić zawór, przed chłodniczką pozycja 1,czy za chłodniczka pozycja 2.
Cześć,
Czy możesz napisać w którym w końcu miejscu zaślepiłeś EGR'a w 1.8, jak się sprawuje i czy stosowałeś blaszkę z dziurkami czy bez?
el_guapo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-12-2013, 19:37   #236
motorek4612
ford::specialist
 
Avatar motorek4612
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 10-05-2013
Skąd: ZCH
Model: brak
Silnik: 0.0
Rocznik: 0000
Postów: 763
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Siema El_guapo zaślepiłem w pozycji nr 1, najlepsze dojście i teraz pozwolę sobie wkleić swoje wypowiedzi:
Cytat:
Napisał motorek4612 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wczoraj doszła pełna zaślepka założyłem, i na początku auto jeszcze kopciło i muliło, ale po kilku minutach zaczął płynnie przyspieszać lepiej się zbiera i już praktycznie nie dymi, nawet jak by ciszej pracować zaczął hehehe, błędów jak na razie tez żadnych nie ma.Pozdrawiam motorek4612
Cytat:
Napisał motorek4612 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Siema,Powiem wam tak, przed zaślepieniem auto jechało max 185 km/h i na 6 biegu z gazem do dechy kopcił jak stary kamaz, po mieście używałem tylko dwa pierwsze biegi. A teraz po zaślepieniu, v-max 205 kmGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. sam byłem w szoku, zbiera się o niebo lepiej, i nie kopci czy to do przodu i na max czy na wstecznym i bez gazu, po mieście spokojnie 3-ka już śmigam nie dusi nie dławi się jest lepiej i polecam zaślepić egr każdemu kto ma z nim kłopot.Pozdro.
Śmigam już tak kilka miesięcy i żadnych błędów nie ma, auto chodzi jak złoto.Zaślep to ustrojstwo i zapomnij o nim.Pozdro.
motorek4612 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2013, 18:12   #237
el_guapo
ford::average
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 10-11-2013
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 64
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Cytat:
Napisał motorek4612 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Siema El_guapo zaślepiłem w pozycji nr 1,
Wczoraj zamówiłem blaszkę. Nie miałem w s-max problemów z EGR, ale w 2ch ASTRACH III 1.7 już niestety czyściłem te zawory i więcej nie chcę tego przechodzić.

Dostęp nawet do pozycji nr 1 jest fatalny (w porównaniu do ASTR, gdzieś tam nawet manualna popełniłem dla ASTRY) - da się to zrobić samemu, bez łamania ręki w 2ch miejscach?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
el_guapo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2013, 19:49   #238
motorek4612
ford::specialist
 
Avatar motorek4612
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 10-05-2013
Skąd: ZCH
Model: brak
Silnik: 0.0
Rocznik: 0000
Postów: 763
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Pewnie ze się da tylko musisz odkręcić śruby prawie na maxaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
motorek4612 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2013, 14:47   #239
Kasiarz
ford::specialist
 
Avatar Kasiarz
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-08-2013
Model: Galaxy MKIII
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 546
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Kto mi powie jak się fachowo nazywa i kiedy powinien działać metalowy siłownik z cięgnem na kolektorze ssącym? Wkręcając silnik na 4tys obrotów nie ma najmniejszej reakcji. Ruszając cięgno placem, porusza się bez najmniejszych oporów.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
http://www.ford.ewor.pl/zdjecia/7667/1668578-3.jpg

Ostatnio edytowane przez Kasiarz ; 06-01-2014 o 19:29
Kasiarz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2014, 19:19   #240
Kasiarz
ford::specialist
 
Avatar Kasiarz
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-08-2013
Model: Galaxy MKIII
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 546
Domyślnie Odp: egr, zaślepiony. prymitywnie,ale jaki efekt!!!

Czy któryś z posiadaczy samochodu, w którym zamontowany jest taki kolektor, mógłby nagrać film jak działa ten siłownik, w jakim zakresie obrotów?
Kasiarz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:00.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.