|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-12-2013, 05:13 | #21 |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 28-12-2011
Skąd: Celestynów
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 1.8 16 V 125km
Rocznik: 2005 grudzień
Postów: 24
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
Mam ten sam problem co Ty Marcin. Udało Ci sie go rozwiązać ?
U mnie właśnie obroty są wysokie podczas jazdy , na postoju jest wszystko ok. Nawet jak wezmę na luz podczas jazdy to obroty sie utrzymują ok 2 tys , i dzieję sie tak tylko na rozgrzanym silniku |
08-12-2013, 07:41 | #22 |
ford::beginner
Imię: Jaszan
Zarejestrowany: 20-03-2013
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2006
Postów: 22
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
Witam,
Powiedz Lenino masz klapki w kolektorze czy może są one usunięte? A jeśli masz to w jakim stanie? Pierwszym podejrzanym jest zasysane lewe powietrze (najczęściej wąż w kształcie litery S znajdujący się pod kolektorem ssącym który pęka), sprawdzałeś? Ja mam diagnozę Pana z ASO Tarnowskiego...ale naprawa będzie nie wcześniej jak za dwa tygodnie, wtedy napiszę czy pomogło. Póki co cały szereg rzeczy sprawdzony przez mechanika, który rozłożył ręce i zadzwonił właśnie po tego kolegę z ASO który w pięć minut postawił diagnozę, czy słuszną zobaczymy.. |
08-12-2013, 08:07 | #23 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
U mnie wysokie obroty podczas jazdy ustały w 100 % po wymianie półośki gdzie to miała duże luzy.
Nie wiem dlaczego tak się stało , po prostu ustało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może luzy w półośce jakoś robiły wariata ze skrzyni biegów co dalej szło na silnik?? Nie jestem w stanie napisać dlaczego. Z dnia na dzien ustało |
12-12-2013, 08:46 | #24 |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 28-12-2011
Skąd: Celestynów
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 1.8 16 V 125km
Rocznik: 2005 grudzień
Postów: 24
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
W następnym tygodniu zaprowadzam go do mechanika, niech wszystko sprawdzi. Zauważyłem też, że dużo więcej pali. Co do klapek to nie mam pojęcia, nawet nie wiem gdzie tego szukać.
|
12-12-2013, 17:20 | #25 |
ford::beginner
Imię: Jaszan
Zarejestrowany: 20-03-2013
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2006
Postów: 22
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
Klapki są w kolektorze, u mnie stwierdzono że to przez ich brak (wymontowane ostatnio przez ich fatalny stan) dzieją się te dziwne rzeczy z obrotami. Prawdopodobnie w weekend będą montowane nowe, tak więc podzielę się informacją czy pomogło. Lenino jak uda Ci się naprawić autko daj znać.
|
13-12-2013, 13:08 | #26 |
ford::beginner
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 28-12-2011
Skąd: Celestynów
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 1.8 16 V 125km
Rocznik: 2005 grudzień
Postów: 24
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
Jasna sprawa.
|
17-12-2013, 06:12 | #27 |
ford::beginner
Imię: Jaszan
Zarejestrowany: 20-03-2013
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2006
Postów: 22
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
Witam,
Ja jestem po wymianie kolektora i...nic się nie zmieniło. Nie wiem już co z tym autem jest, zaczynam tracić cierpliwość. Trzech mechaników upiera się że nieszczelności niema, ja natomiast słyszę jakieś świsty w czasie jazdy. Może napiszę co już wymienione: tps na przepustnicy, przepustnica, czujnik sprzęgła, map sensor, krokowy podmieniany, kolektor+przewody podciśnieniowe, przewód pod kolektorem(wąż gumowy), uszczelki kolektora, wcześniej świece, przewody...i jest coraz gorzejGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Lenino czekam na Twoją diagnozę...mam nadzieje że mi pomoże. |
17-12-2013, 06:20 | #28 |
ford::specialist
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 730
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
Wprawdzie mam MK2, ale mając podobny problem (obroty na wysprzęglaniu wędrowały sobie radośnie minimum do 1500, czasami nawet do 2000) poczytałem trochę to forum, i ktoś napisał o samoadaptacji.
Zrobiłem (oczywiście na Pb), i jak ręką odjął. Denerwujący problem, a banalne rozwiązanie. Może Tobie też się tak uda to rozwiązać, bezkosztowo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
17-12-2013, 07:35 | #29 |
ford::beginner
Imię: Jaszan
Zarejestrowany: 20-03-2013
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2006
Postów: 22
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
Samoadaptacja co najmniej 3 razy była robiona, niestety bez poprawy.
Ale może spróbuję odłączyć jeszcze raz na noc, w sumie nic mnie to nie kosztuje... |
18-12-2013, 08:10 | #30 |
ford::beginner
Imię: Jaszan
Zarejestrowany: 20-03-2013
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2006
Postów: 22
|
Odp: Utrzymujące się wysokie obroty silnika.
Lenino udało się znaleźć usterkę w Twoim Fordzie?
|