Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-12-2013, 18:39   #1521
juri2069
ford::expert
 
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

No włąśnie każdy ma inne oznaczzenie aczkolwiek większośc ma 1000 ( ale czego ??)

Bump: oczywiscie ze sprawdzalem , napięcie ( V ) jest takie jak napisał kolega wszystko się zgadza , czyli prąd dochodzi prawidłowy , a turbo chodzi bardzo lekko i swobodnie, także na 99 % to ten silniczek

juri2069 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2013, 18:55   #1522
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał juri2069 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
... także na 99 % to ten silniczek
Co? Uszkodzony podejrzewasz? A może przez ten spalony element nie ma sterowania (raczej na pewno)?
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2013, 18:56   #1523
Tvvardy
ford::professional
 
Avatar Tvvardy
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,771
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Dla rezystora 1000=100Ω, 1003=100kΩ omomierzem powinno się potwierdzić czy faktycznie są to rezystory(oporniki)
Dla kondensatora 1003=100nF, 1000=100pF

Ostatnio edytowane przez Tvvardy ; 01-12-2013 o 19:09
Tvvardy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2013, 18:59   #1524
juri2069
ford::expert
 
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

No właśnie nie wiem o co chodzi z tymi " prostokącikami" ale jeżeli nie dojdęładu i składu to jest gośc co mu wyślę swój i on mi wyśle regenerowany sterownik turbo i daje rok gwaranjci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
juri2069 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2013, 19:00   #1525
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

myniu,ale wlutowane w płytkę nie koniecznie mogą dać taką wartość na mierniku. Mogą się "zamykać" równolegle z innym elementem na płytce i wprowadzać swoją wartością w błąd. Jeśli równolegle do elementu wlutowany jest kondensator, to na mierniku będziemy mieli efekt ładowania/zmiany rezystancji. Nieprawdaż?
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2013, 19:03   #1526
juri2069
ford::expert
 
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Jedna sprawa jest nie wyjaśniona. Który element sterownika turbo raz działa a raz nie?? To jest bardzo dziwne a zarazem bardzo ciekawe , kondensator rezystor opornik. Kurcze coś musi być tym powodem awarii Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
juri2069 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2013, 19:05   #1527
Tvvardy
ford::professional
 
Avatar Tvvardy
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,771
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Dlatego należałoby dokonać pomiaru, jeśli nie jest to zamknięty obwód czyli rezystor jest skrajnym elementem to pomiar jest jak najbardziej wiarygodny tak samo jak kondensator, dioda.
Jeśli to dioda to ustawiamy na pokrętło na symbolu diody i przykładamy równolegle końcówki pomiarowe do elementu i patrzymy na odczyt jeśli czarny(-) jest na katodzie a czerwony(+) na anodzie to pomiar powinien być ok. 400-500. Zamieniamy kable, miernik powinien wskazywać 1. Jeśli tak wyjdzie to jest to dioda gdyby okazało się, że dioda jest przebita w obu przypadkach wyświetlą się zera.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Ostatnio edytowane przez Tvvardy ; 01-12-2013 o 19:55
Tvvardy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2013, 16:22   #1528
juri2069
ford::expert
 
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

A czy posiada ktoś schemat tamtej płytki?? Bo tam są i bezpieczniki i bezpieczniki zerowe i diody , rezystory no i akurat to coś co się spaliło nie ma żadnego oznaczenia na sobie( jako jedyne) a miernikiem nie da się sprawdzić bo jest czymś pokryte przed wilgocią a nie chciałem zdrapywac bo mialem kolegi sterownik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kurcze takie malutkie dziadostwo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Stopiło się i wypadło , jak ziarnko maku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Co do mynia wypowiedzi to masz racjęale to co sięstopiło to już tego nie ma i nie ma jak na nim sprawdzic czy to dioda czy bezpiecznik

A konkretnie to chodzi o : patrząc na płytke ( "kółko" jest z prawej strony) to po lewej mamy takie 4 główne luty patrząc od góry , na wysokości 3 lutu od góry ( na prawo od tego lutu ) właśnie mi się spaliła ta część. na calej plytce nie ma drugiego takiego samego prostokącika , jest tylko ten jeden którego u mnie już nie ma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie warto eksperymentować bo jeśli to ma być dioda a przylutuje się bezpiecznik 0 to wtedy może pójść z dymem coś innego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez juri2069 ; 02-12-2013 o 16:48
juri2069 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2013, 17:03   #1529
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Przy montażu płytek metodą "na fali" pokrywa się je w procesie technologicznym warstwą lakieru nie przewodzącego, tak samo luty. Mocno naciśnij końcówkami kabli miernika w miejscu lutów elementu nieznanego i sprawdź go, co to za czort. Jeśli ta metoda nie poskutkuje, to delikatnie zdrap lakier igłą w miejscu punktów lutowniczych.
__________________

668855686
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2013, 17:24   #1530
juri2069
ford::expert
 
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

nawet jeżeli nie ma juz tego " bezpiecznika" to można w miejscu lutów sprawdzić przewodnictwo??

Caly czas pokazuje -1 czy tak czy siak także dis wysylam do gościa który te silniczki naprawia bez wzgledu na to co tam trzeba zrobic bierze 300 zł.
A jak do mnie wróci ten silniczek to sprawdze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jest na pewno kilka osób które mają schematy i wiedzą o co chodzi tylko nikt się tym nie podzieli bo lepiej zarobić kilkaset złotych za przylutowanie czegoś niż sprzedac za darmo schemat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.., Trudno , taka wladza mechanika, elektronikaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jak wróci zregenerowany to się podziele uwagami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez juri2069 ; 02-12-2013 o 17:41
juri2069 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diesel , migająca sprężynka , mk3 , mondeo , nie odpala , pompa wtryskowa , tdci , wtryskiwacze



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:17.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.