|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-11-2013, 08:59 | #11 |
ford::professional
Zarejestrowany: 29-10-2006
Skąd: byl HH jest B
Model: ZB
Silnik: 1.9
Rocznik: too old
Postów: 1,069
|
Jest tyle samo tylko bardziej i dłużej widać bo na początku wolniej się grzeje (spaliny mają niższą temp) :-)
wody nie przybywa podczas spalania z zepsutymi świecami... rozrusznik też może mieć swój udział, ale zacząłbym od akku Tapatalk u mnie...
__________________
Regulamin $23 Reklama poza działem 'Ogłoszenia' bez wiedzy i zgody Administratorów jest zabroniona... - i niech mi kto powie w jaki sposób go złamałem... ps. To chyba $22 a nie $23... |
29-11-2013, 09:13 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-08-2013
Skąd: cz-wa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 28
|
Odp: Ciężkie odpalanie po nocy
Skoro dłużej go widać to dla mnie jest go więcej i nie muszę w to wnikać głębiej. Po prostu jak mi któreś z aut po nocy poszarpuje i mocniej dymi to wiem że mam na pewno świece do wymiany i tyle w temacie. U kolegi jest to raczej wykluczone więc kolejną rzeczą którą bym zrobił to podmienił aku.
|
29-11-2013, 09:55 | #13 |
ford::average
Imię: tomek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: krosniewice
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 73
|
Odp: Ciężkie odpalanie po nocy
panowie właśnie wróciłem po sprawdzeniu akumulatora i tak
sprawdzenie po 5 godzinach od zatrzymania i przejechaniu około 25 km Napięcie bez obciążenia 12,4 V Po załączeniu zapłonu świateł radia nawiewu bo w takiej postaci odpalam (uruchomieniu świec) 11,2 V i po upływie około 10 sekund zaczęło wzrastać prawdopodobnie świece się nagrzały Podczas rozruchu silnika około 10,7-10,8 V Prąd ładowania 14,6 V akumulator centa 72A 680A auto znowu kiepsko zagadało |
29-11-2013, 10:28 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-08-2013
Skąd: cz-wa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 28
|
Odp: Ciężkie odpalanie po nocy
Nie mieli jakiegoś aku na podmianę na chwilę żeby sprawdzić jak będzie na innym. Ja kiedyś 4 razy jeździłem mierzyli, sprawdzali i wszystko wychodziło ok. aż się się zdenerwowałem i sam przełożyłem aku z drugiego auta żeby sprawdzić i na innym aku palił z półobrotu.
No chyba że u Ciebie na wykończeniu już pompa jest to niestety nie obędzie się bez większych kosztów. |
29-11-2013, 10:30 | #15 | |
ford::average
Imię: tomek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: krosniewice
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 73
|
Odp: Ciężkie odpalanie po nocy
2 pomiar
sprawdzenie po 20 min Napięcie bez obciążenia 12,4 V Po załączeniu zapłonu świateł radia nawiewu bo w takiej postaci odpalam (uruchomieniu świec) 11,2 V i po upływie około 10 sekund zaczęło wzrastać prawdopodobnie świece się nagrzały Podczas rozruchu silnika około 10,2 V Prąd ładowania 14,6 V akumulator centa 72A 720A Bump: Cytat:
|
|
29-11-2013, 11:55 | #16 |
ford::average
Imię: tomek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: krosniewice
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 73
|
Odp: Ciężkie odpalanie po nocy
Panowie
elektryk z mojego zakładu mnie pocieszył że ten prąd jest za duży Prąd ładowania 14,6 V prawda czy fałsz |
29-11-2013, 11:59 | #17 |
Postów: n/a
|
Odp: Ciężkie odpalanie po nocy
Fałsz.
|
29-11-2013, 12:03 | #18 |
ford::average
Imię: tomek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: krosniewice
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 73
|
Odp: Ciężkie odpalanie po nocy
oki to uspokajające a jakie powinno być moge wiedzieć
|
29-11-2013, 12:30 | #19 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 23-08-2013
Skąd: cz-wa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 28
|
Odp: Ciężkie odpalanie po nocy
14V - 14.4V a w spoczynku około 12.5V
|
29-11-2013, 12:44 | #20 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Ciężkie odpalanie po nocy
akumulator podmien albo go z prostownika z rozruchem odpal rano i zobaczysz ze bedzie roznica. To najbardziej prawdopodobne i najlatwiejsze do wykonania.
Prad ladowania masz jak najbardziej okej byle by 14,8-15 v nie przekroczyl . Ja do swojego wstawilem Aku varte 85 Ah to po 2 dniach postoju na -3* pol obrotu i gada. Na starym 71 Ah motorcraft trzeba bylo chwile pokrecic nim zalapal, potem z nienacka calkiem padl. Pozdrawiam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Uziu ; 29-11-2013 o 12:51 |