Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-11-2013, 22:54   #1481
juri2069
ford::expert
 
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

No mogę sprawdzic ale na zimnym czy cieplym no i jak to sprawdzić?? kierownice turbo?? Nic mi nie mówi ta nazwaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

juri2069 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-11-2013, 14:59   #1482
juri2069
ford::expert
 
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Ponawiam pytanko kilka postów wyżej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
I jeszcze takie pytanie: czy montując , zakładająs ten silniczek musi on być idealnie w takiej pozycji jak po ściągnięciu czy może ta zębatka być milimetr w bok ?? ( ciężko zapamiętać ) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Czy może sam sięustawi jak powinien?
CZytalem wiele opini i jedni regenerowali turbo , inni wymieniali silniczek , inni wymieniali przekaźnik przy silniczku , inni czyścili turbo bo się łopatki zapiekły....

I jeszcze jedno pytanie. mysle ze najlepszym rozwiązaniem byłoby założenie takiego silniczka z dobrego samochodu i pytanie brzmi. Ja mam 125 KM 2004 rok , a kolega ma 130 KM 2005 rok. Czy będzie pasowało ?

Ostatnio edytowane przez juri2069 ; 18-11-2013 o 15:28
juri2069 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2013, 16:54   #1483
mondeonik
ford::average
 
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: lubelskie
Model: Mk3 - sedan
Silnik: 2,0 TDCi - 130 KM
Rocznik: 2003
Postów: 145
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał mondeonik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tak tez myślałem najprościej chyba na początek będzie tym bardziej ze przewód zasilający wydaje mi troszkę za luźny na złączu

Bump:
dzięki serdeczne za wyczerpującą radę w poniedziałek na pewno zrobię próbę przelewową tylko nie mam manometru by zmierzyć ciśnienie i opieram się na pomiarach z czujnika na biegu jałowym jest 23,4 MPa
dobra jestem już po próbie przelewowej i wygląda następująco 44/132/133/56
jednym słowem tragedia a ciśnienie na pompie w momencie uruchamiania 28,6 MPa wiec chyba dobrze na luzie 23,4 MPa po wyłączeniu 1 MPa wiec zdaję się że pompa całkiem dobrze. I wpadła mi do głowy szatański pomysł wymiany jednego zaworka w najgorszym wtrysku i zobaczę co się stanie. Warto popróbować zanim wywalę 4 tyś na nowe wtryski. co o tym sądzicie. Tylko zastanawiam się czy do Boscha i Delphi takie same zaworki idą.
znalazłem takie i nie wiem czy będą pasowały [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
i rozumiem ze potrzebny jest taki klucz [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Ostatnio edytowane przez mondeonik ; 19-11-2013 o 17:01
mondeonik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-11-2013, 21:56   #1484
skibol_czn
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Witam,

Mam problem z moim TDCI 2.0 130KM z 2004r. Podczas równej jazdy wyłącza się silnik, migają sprężynki i engine. Po odczekaniu 5-10min można jechać do następnego wyłączenia (kilka set metrów, kilka kilometrów lub nawet kilkanaście km). Teoretycznie takich sytuacji pełno na forum, ale znam kod błędu o którym nikt na forum nie mówił....

Pojechałem do ASO i odczytali błąd P2623 - obwód regulatora ciśnienia wtryskiwacza. ASO ma takie szczeście (na moje nieszczęście), że nie mogą wywołać usterki a przez to znaleźć przyczyny wyłączania się silnika.

ASO twierdzi, że to nie czujnik położenia rozrządu. Wykonali autodiagnostykę komputerową oraz testy przelewowe wtrysków. Sprawdzili też wiązkę przewodów od komputera do regulatora.

Nie wiem co mam zrobić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Poradzicie coś?
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-11-2013, 00:59   #1485
AKuba
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-06-2010
Skąd: Poznań
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 402
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał reVron Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
była wymieniana w 2011 na nową oryginalną, więc przebieg ma niewielki...
Ile kosztuje taka nowa oryg. pompa (nie regenerowana)? i gdzie można ją kupić?
__________________
AKuba
Mondeo III 2005 kombi, 2,2 TDCi
AKuba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-11-2013, 06:17   #1486
Tvvardy
ford::professional
 
Avatar Tvvardy
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,772
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał skibol_czn Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Sprawdzili też wiązkę przewodów od komputera do regulatora.

Nie wiem co mam zrobić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Poradzicie coś?
Od jakiego, którego regulatora ciśnienia wtryskiwacza sprawdzili wiązkę?
Tvvardy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-11-2013, 07:15   #1487
skibol_czn
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Przepraszam za brak fachowego nazewnictwa ale nie znam się na silnikach.

Przede wszystkim sprawdzili zawór regulacyjny z cewką, który odpowiada za dopuszczanie lub upuszczanie paliwa z szyny common rail.

Poza tym mówili, że sprawdzili wszystkie przewody odpowiedzialne za układ paliwowy.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-11-2013, 19:24   #1488
mondeonik
ford::average
 
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: lubelskie
Model: Mk3 - sedan
Silnik: 2,0 TDCi - 130 KM
Rocznik: 2003
Postów: 145
Smile Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał mondeonik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
dobra jestem już po próbie przelewowej i wygląda następująco 44/132/133/56
jednym słowem tragedia a ciśnienie na pompie w momencie uruchamiania 28,6 MPa wiec chyba dobrze na luzie 23,4 MPa po wyłączeniu 1 MPa wiec zdaję się że pompa całkiem dobrze. I wpadła mi do głowy szatański pomysł wymiany jednego zaworka w najgorszym wtrysku i zobaczę co się stanie. Warto popróbować zanim wywalę 4 tyś na nowe wtryski. co o tym sądzicie. Tylko zastanawiam się czy do Boscha i Delphi takie same zaworki idą.
znalazłem takie i nie wiem czy będą pasowały [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
i rozumiem ze potrzebny jest taki klucz [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Dobra jestem po wymianie 1 zaworka na wtryskiwaczu i rewelacja po wykonaniu próby przelewowej ze 133 spadło do 8 ml aż nie mogłem uwierzyć a po wymianie samochód powoli wraca do normalności zamówiłem jeszcze jeden zaworek i mam nadzieję że mój mondek odzyska młodzieńczy wigor a tak poza nawiasem myślałem ze będzie to bardzie skomplikowane
mondeonik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-11-2013, 00:15   #1489
AKuba
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 30-06-2010
Skąd: Poznań
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 402
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał mondeonik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dobra jestem po wymianie 1 zaworka na wtryskiwaczu i rewelacja młodzieńczy wigor a tak poza nawiasem myślałem ze będzie to bardzie skomplikowane
Więc teraz po wymianie większa, zbliżona do fabrycznej dawka paliwa powinna być wtryskiwana? Bo jak zaworek puszcza za dużo to chyba dawka była mniejsza?
__________________
AKuba
Mondeo III 2005 kombi, 2,2 TDCi
AKuba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-11-2013, 13:02   #1490
mondeonik
ford::average
 
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: lubelskie
Model: Mk3 - sedan
Silnik: 2,0 TDCi - 130 KM
Rocznik: 2003
Postów: 145
Domyślnie Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Cytat:
Napisał AKuba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Więc teraz po wymianie większa, zbliżona do fabrycznej dawka paliwa powinna być wtryskiwana? Bo jak zaworek puszcza za dużo to chyba dawka była mniejsza?
też tak mi się wydaje bo na przelewie pojawiło się niewiele w stosunku do tego co było wcześniej
mondeonik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diesel , migająca sprężynka , mk3 , mondeo , nie odpala , pompa wtryskowa , tdci , wtryskiwacze



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:04.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.