|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-11-2013, 22:54 | #1481 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
No mogę sprawdzic ale na zimnym czy cieplym no i jak to sprawdzić?? kierownice turbo?? Nic mi nie mówi ta nazwaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
18-11-2013, 14:59 | #1482 |
ford::expert
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013
Skąd: Krosno , Nisko
Model: Smax
Silnik: 2.0 TDCI / 140 KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,931
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Ponawiam pytanko kilka postów wyżej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
I jeszcze takie pytanie: czy montując , zakładająs ten silniczek musi on być idealnie w takiej pozycji jak po ściągnięciu czy może ta zębatka być milimetr w bok ?? ( ciężko zapamiętać ) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Czy może sam sięustawi jak powinien? CZytalem wiele opini i jedni regenerowali turbo , inni wymieniali silniczek , inni wymieniali przekaźnik przy silniczku , inni czyścili turbo bo się łopatki zapiekły.... I jeszcze jedno pytanie. mysle ze najlepszym rozwiązaniem byłoby założenie takiego silniczka z dobrego samochodu i pytanie brzmi. Ja mam 125 KM 2004 rok , a kolega ma 130 KM 2005 rok. Czy będzie pasowało ? Ostatnio edytowane przez juri2069 ; 18-11-2013 o 15:28 |
19-11-2013, 16:54 | #1483 | |
ford::average
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: lubelskie
Model: Mk3 - sedan
Silnik: 2,0 TDCi - 130 KM
Rocznik: 2003
Postów: 145
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
jednym słowem tragedia a ciśnienie na pompie w momencie uruchamiania 28,6 MPa wiec chyba dobrze na luzie 23,4 MPa po wyłączeniu 1 MPa wiec zdaję się że pompa całkiem dobrze. I wpadła mi do głowy szatański pomysł wymiany jednego zaworka w najgorszym wtrysku i zobaczę co się stanie. Warto popróbować zanim wywalę 4 tyś na nowe wtryski. co o tym sądzicie. Tylko zastanawiam się czy do Boscha i Delphi takie same zaworki idą. znalazłem takie i nie wiem czy będą pasowały [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i rozumiem ze potrzebny jest taki klucz [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez mondeonik ; 19-11-2013 o 17:01 |
|
21-11-2013, 21:56 | #1484 |
Postów: n/a
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Witam,
Mam problem z moim TDCI 2.0 130KM z 2004r. Podczas równej jazdy wyłącza się silnik, migają sprężynki i engine. Po odczekaniu 5-10min można jechać do następnego wyłączenia (kilka set metrów, kilka kilometrów lub nawet kilkanaście km). Teoretycznie takich sytuacji pełno na forum, ale znam kod błędu o którym nikt na forum nie mówił.... Pojechałem do ASO i odczytali błąd P2623 - obwód regulatora ciśnienia wtryskiwacza. ASO ma takie szczeście (na moje nieszczęście), że nie mogą wywołać usterki a przez to znaleźć przyczyny wyłączania się silnika. ASO twierdzi, że to nie czujnik położenia rozrządu. Wykonali autodiagnostykę komputerową oraz testy przelewowe wtrysków. Sprawdzili też wiązkę przewodów od komputera do regulatora. Nie wiem co mam zrobić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Poradzicie coś? |
22-11-2013, 00:59 | #1485 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-06-2010
Skąd: Poznań
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 402
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
__________________
AKuba Mondeo III 2005 kombi, 2,2 TDCi |
|
22-11-2013, 06:17 | #1486 | |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,771
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
|
|
22-11-2013, 07:15 | #1487 |
Postów: n/a
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Przepraszam za brak fachowego nazewnictwa ale nie znam się na silnikach.
Przede wszystkim sprawdzili zawór regulacyjny z cewką, który odpowiada za dopuszczanie lub upuszczanie paliwa z szyny common rail. Poza tym mówili, że sprawdzili wszystkie przewody odpowiedzialne za układ paliwowy. |
22-11-2013, 19:24 | #1488 | |
ford::average
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: lubelskie
Model: Mk3 - sedan
Silnik: 2,0 TDCi - 130 KM
Rocznik: 2003
Postów: 145
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
|
|
23-11-2013, 00:15 | #1489 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 30-06-2010
Skąd: Poznań
Model: Mondeo III kombi
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 402
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
__________________
AKuba Mondeo III 2005 kombi, 2,2 TDCi |
|
23-11-2013, 13:02 | #1490 | |
ford::average
Imię: Leszek
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: lubelskie
Model: Mk3 - sedan
Silnik: 2,0 TDCi - 130 KM
Rocznik: 2003
Postów: 145
|
Odp: Migająca sprężynka - po raz kolejny.
Cytat:
|
|
Tagi |
diesel , migająca sprężynka , mk3 , mondeo , nie odpala , pompa wtryskowa , tdci , wtryskiwacze |
|
|