|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-09-2013, 07:55 | #21 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-04-2006
Skąd: Wilda
Model: Mondeo/Titanium
Silnik: 1,5 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 1,020
|
Odp: Wspomaganie- głośna praca przy maksymalnym skręcie.
Właśnie patrzę na butelkę oleju do przekładni kierowniczej DP-PS do MDO. Na etykiecie są numery 1 384 110 i 5U7J M2C204 AA.
|
11-09-2013, 18:03 | #22 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-04-2012
Model: Mondeo MK4 Titanium X+
Silnik: 2.0 Diesel
Rocznik: 2007
Postów: 50
|
Odp: Wspomaganie- głośna praca przy maksymalnym skręcie.
Jak piszczy przy kręceniu na postoju to wystarczy uzupełnić czy lepiej wymienić?
Jak wymienić to w jaki sposób żeby nie zapowietrzyć układu i ile wchodzi tak oleju? |
14-09-2013, 06:42 | #23 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-04-2012
Model: Mondeo MK4 Titanium X+
Silnik: 2.0 Diesel
Rocznik: 2007
Postów: 50
|
No i u mnie pompa do wymiany Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dolanie oleju nic nie dało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. znaczy się pomogło na pare kilometrów i znowu piszczy a zbiorniczek pełen. Sent from my iPhone using Tapatalk |
14-09-2013, 07:42 | #24 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-05-2006
Skąd: Paprykarnia
Model: Kuga 3, C-Max I
Silnik: 2,5 FHEV, 1,8 TDCi
Rocznik: 2021, 2007
Postów: 900
|
Odp: Wspomaganie- głośna praca przy maksymalnym skręcie.
Piszcz cały czas czy tylko przy max skręcie ? Może to tylko zawór przelewowy. Co prawda usunięcie tego to albo wymiana całości albo rozbiórka - jeżeli to możliwe, ale pompa może cały czas być sprawna, niestety z nieciekawymi efektami akustycznymi.
Ostatnio edytowane przez kuba1961 ; 14-09-2013 o 07:47 |
14-09-2013, 14:36 | #25 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-04-2012
Model: Mondeo MK4 Titanium X+
Silnik: 2.0 Diesel
Rocznik: 2007
Postów: 50
|
Piszczy jak jej ,,odbije" ale właśnie nie tylko przy maksymalnym skrecie tylko kiedy chce. W momencie piszczenia cieżko a nawet bardzo cieżko kręcić kierownica :/
Kupiłem juz pompę na alledrogo za 400zł. Kumpel mi wymienił za pare browarów i zaraz olej wymienilismy bo trudno było stwierdzić jaki kolor był Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Zalalem oryginalnym zielonym kupionym w serwisie Forda za 56zł. litr. Teraz narazie wszystko OK. Sent from my iPhone using Tapatalk |
25-09-2013, 19:46 | #26 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-04-2012
Model: Mondeo MK4 Titanium X+
Silnik: 2.0 Diesel
Rocznik: 2007
Postów: 50
|
Odp: Wspomaganie- głośna praca przy maksymalnym skręcie.
No i dupa blada Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po przejechaniu około 1000 km. znowu piszczy i blokuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kuba1961 napisz proszę jaki zawór i gdzie on się znajduje i jak to naprawić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
25-09-2013, 21:24 | #27 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-04-2012
Model: Mondeo MK4 Titanium X+
Silnik: 2.0 Diesel
Rocznik: 2007
Postów: 50
|
Odp: Wspomaganie- głośna praca przy maksymalnym skręcie.
Może to coś jeszcze innego bo chyba pompa znowu nie jest walnięta bo reakcja jest identyczna jak przed wymianą jej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Macie jakieś pomysły Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez XV 1900 ; 25-09-2013 o 21:26 |
26-09-2013, 20:19 | #28 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-04-2012
Model: Mondeo MK4 Titanium X+
Silnik: 2.0 Diesel
Rocznik: 2007
Postów: 50
|
Odp: Wspomaganie- głośna praca przy maksymalnym skręcie.
|
14-11-2013, 21:50 | #29 |
ford::beginner
Imię: Michal
Zarejestrowany: 28-06-2012
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCi 125KM
Rocznik: 2009
Postów: 35
|
Odp: Wspomaganie- głośna praca przy maksymalnym skręcie.
witam, u mnie ostatnio jak zrobilo sie chlodniej, jak jest zimny wyje przy przyspieszaniu i hamowaniu silnikiem. myslalem ze to turbina ale wczoraj zaczal halasowac jak diabli przy skrecaniu nawet na postoju, ze nie wspomne jak skrece do oporu. jak silnik rozgrzany to troche ciszej slychac ale slychac. czy to moze byc pompa wspomagania? plyn jest, nie brakuje. czy pompa podchodzi pod gwarancje 12?
|
14-11-2013, 22:53 | #30 |
ford::amateur
Imię: Marek
Zarejestrowany: 21-09-2013
Skąd: Włocławek
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 4
|
Re: Wspomaganie- głośna praca przy maksymalnym skręcie.
Witam Kolegów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie moge założyc żadnego tematu... a nie widzialem swiezego tematu focusa co do wspomagania wiec : Mam taki problem , w sumie od kiedy mam Focusa . Mam go od ponad 1,5 roku , nie wiem jak powinno chodzic w nim wspomaganie ( przedtem jezdzilem Peugeotem 207 i bylo bardzo lekko ) w moim Focusie jest troche ociężale ... przy parkowaniu trzeba sie namachać , mało tego przy lekkich naprężeniach kierownicy są drgania dosc spore . Pompy nie słychac , mooże czasami na zimnym silniku przez chwile ale tylko czasami , ogólnie cały silnik , skrzynia wszystko było zarzygane olejem i innymi , ktos nie dbał o samochód i z miski jak i z filtra leciał olej . Teraz wszystko juz zrobilem tylko zastanawiam sie nad tym wspomaganiem ;/ jak myslicie co może byc ? Wyciek moze był ale go zmyłem razem z tym olejem ... jest to wersja MK1 1.8 TDDI 3drzwiowy jeżeli ma to jakieś znaczenie . ogólnie jak sie patrzy za silnik od strony maski to jest taki elastyczny gruby przewód cały czyms zalany na pół włożony do maglownicy czy co to tam jest , wszystko brudne w tych okolicach , tego przewodu nie da sie nałożyc do konca taki sztywny jest ... Napisałem dokładnie jak sprawa wyglada , co myslicie ? a no i piszczy mi Alternator ... przebieg to 203 000 , piski sa tylko na biegu jałowym ! łożysko czy sprzęgło ? Dziekuje i pozdrawiam wszystkich Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |