|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-11-2013, 21:34 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-10-2013
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2008
Postów: 27
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
Dzieki za podpowiedz, ale nie powinienem czuc zapachu ropy w srodku? A gdzie jest pompa paliwa? I czy usunięcie dpf pomoże?
Ostatnio edytowane przez corraado1 ; 01-11-2013 o 21:57 |
02-11-2013, 11:59 | #12 |
ford::average
Imię: Jakub
Zarejestrowany: 23-11-2012
Skąd: Szczecinek
Model: Focus C-Max Panther Black
Silnik: 2.O TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 66
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
Sprawdź czy nie masz uszkodzonego przepływomierza - ja na odłączonym (ze względu na szarpanie) miałem podobne spalanie.
|
04-11-2013, 09:33 | #13 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-10-2013
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2008
Postów: 27
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
Dziekuje za podpowiedzi ale wszystko sprawne. Tylko jak siedze w srodku to na postoju lub w czasie cofania czuje spaliny w kabinie. Ale to chyba nie ma nic wspolnego?
|
06-11-2013, 09:25 | #14 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-08-2011
Model: c-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 25
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
nie znam sie ale tak sobie myslalem, ze jesli komputer takze wskazuje wysokie spalanie chwilowe podczas jazdy to nie jest to chyba kwestia nieszczelnosci ... 11l/100m - Corrado, Ty to jestes szatan Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., zartuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
06-11-2013, 12:19 | #15 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-05-2013
Skąd: Regensburg
Model: focus c-max
Silnik: 1.6TDCi 109KM
Rocznik: 2005
Postów: 140
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
a może ci sie filtr dpf właśnie wypala [czyści] czytałem że może strasznie wzrosnąć spalanie...
Ostatnio edytowane przez Elmo86 ; 06-11-2013 o 12:40 |
07-11-2013, 15:54 | #16 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-10-2013
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2008
Postów: 27
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
Witam. Już sam nie wiem co myśleć. Ale ile czasu się będzie dopalał? Już 3 zbiornik wyjezdziłem i ciągle 10-11 l/100. Takie średnie wskazania pokazuje komp. i tak samo po zatankowaniu 389 km. 38,5 litra. Nie wiem co jest grane Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Myślałem może że jakieś lewe powietrze łapie ale pracuje równiutko i kopa ma jak powinien. |
07-11-2013, 18:43 | #17 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 27-05-2013
Skąd: Regensburg
Model: focus c-max
Silnik: 1.6TDCi 109KM
Rocznik: 2005
Postów: 140
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
nie no to tak długo to to sie nie powinno wypalać. To jest chyba moment a nie kilka baków.
|
07-11-2013, 20:13 | #18 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 09-01-2009
Skąd: Częstochowa
Model: Smax / Ecosport
Silnik: 2.0 TDCI / 1.0 Ecoboost
Rocznik: 2012 / 2018
Postów: 89
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
no spalanie imponujące skoro masz takie odcinki 20-30km.....
u mnie też nie jest wesoło bo mam ok 8,7 do 9,2 - ale ja 90% teraz robię po mieście, natomiast w cyklu mieszanym mam już ok 7,5 a w trasie ok 5,5.. (filtry wszystkie nowe) a dymka nie puszcza przy odpalaniu ? obstawiałbym wtryski lub pompę |
07-11-2013, 20:32 | #19 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-10-2013
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2008
Postów: 27
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
Dymka nie puszcza. Wydaje mi się ze gdyby wtryski lub pompa były nie teges to odczułbym to w czasie jazdy . A tu nic, chodzi jakby wczoraj z fabryki wyjechał.
|
20-11-2013, 22:09 | #20 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-10-2013
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 140
Rocznik: 2008
Postów: 27
|
Odp: 2.0 TDCI 11 litrow na 100 km.
Witam ponownie. A wiec przyczyną był DPF. Zaczeło szybko przybywac oleju w silniku więc decyzja mogła byc tylko jedna-wycinamy. Po zabiegu autko pali juz normalnie , tylko dziwne wrazenie ze zrobił się slabszy. Powinno chyba być na odwrót. Pozdrawiam.
|