|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-10-2013, 14:51 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-09-2013
Model: focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 22
|
Odp: Kierownica turbo
Dzięki!
To moje pierwsze turbo i w ogóle ford i po prostu jestem zielony w tym temacie Teraz juz wiem o do chodzi.Na kanał,odkręcic osłonę i sztangę i sprawdzić Jeszcze raz dzięki za wytłumaczenie jak krowie na rowie |
06-10-2013, 22:32 | #12 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: Kierownica turbo
to jest WG ( westegage) zeby sztanga sie ruszyla musi zostac przekroczone cisnienie doladowania ( nie pamietam ile ) a zeby zostalo przekroczone to musisz maksymalnie auto obciazyc ( na postoju niemozliwe) jak wszystko jest w porzadku to nic nie kombinuj. Jak by WG nie dialalo to bys mial spadki mocy bo przy 1,2 bara sterownik ucina dawke paliwa .
|