Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-10-2013, 14:51   #11
demeter
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 19-09-2013
Model: focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2000
Postów: 22
Domyślnie Odp: Kierownica turbo

Dzięki!
To moje pierwsze turbo i w ogóle ford i po prostu jestem zielony w tym temacie
Teraz juz wiem o do chodzi.Na kanał,odkręcic osłonę i sztangę i sprawdzić
Jeszcze raz dzięki za wytłumaczenie jak krowie na rowie

demeter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-10-2013, 22:32   #12
Uziu
ford::expert
 
Avatar Uziu
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
Domyślnie Odp: Kierownica turbo

to jest WG ( westegage) zeby sztanga sie ruszyla musi zostac przekroczone cisnienie doladowania ( nie pamietam ile ) a zeby zostalo przekroczone to musisz maksymalnie auto obciazyc ( na postoju niemozliwe) jak wszystko jest w porzadku to nic nie kombinuj. Jak by WG nie dialalo to bys mial spadki mocy bo przy 1,2 bara sterownik ucina dawke paliwa .
Uziu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:09.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.